Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry. 

Co to za czujniki? Jeden jest po lewej stronie pod kabina.

Zdjęcie 1. Wtyczka jest odlaczona i we wtyczce jest włożony kawałek jakiegoś drutu- jakby czujnik pominięty i na krótko wtyczka wspiera. 

Zdjęcie 2. Drugi czujnik nie wiem gdzie jest ponieważ z tylu wisi tylko wtyczka a czujnika nie widze. Sama wtyczka jest z tylu po lewej stronie wisi na wysokości mocowania górnego lewego silownika

20190201_163224.jpg

20190201_163201.jpg

Edytowane przez Gamzi
Opublikowano

niewiem od czego może być ten drugi w mtz-cie chyba taka wtyczka też u mnie wisi przy alternatorze i też nie ma gdzie jej podłączyć. Zobaczę jutro u siebie czy gdzieś idzie taki czujnik

Opublikowano

Częsta praktyka z tym mostkowaniem czujnika luzu. Ja też tak mam. Tyle że 82 sa. Tej drugiej wtyczki nie mam. Ale ogólnie mam chyba trzy wtyczki luźne. Może ta na zdjęciu jest od jakiegoś wyposażenia dodatkowego. Nie wiem co może być z tyłu.. Może to monitoring tylnego TUZa. W instrukcji obsługi nam taką opcję.

Opublikowano (edytowane)

Nie znalazłem do czego można podłączyć ta wtyczkę.

Kolejne pytanie- czy jest jakaś regulacja szybkości opuszczania ramion? Po podpięciu cięższej maszyny np. agregatu upr-siewnego  z siewnikiem opuszczanie jest bardzo gwałtowne. Jest jakaś regulacja na rozdzielaczu lub gdzieś? Czy trzeba dlawiki na powrocie z siłowników wstawiać?

Edytowane przez Gamzi
Opublikowano (edytowane)

Od razu na ziemię nie leci. Ale to mało wygodne tak po woli skokami w dół. Bo jak dam dzwignie trochę do przodu to gwałtownie opada kilka cm i zatrzymuje sie odpowiednio do położenia dźwigni. Szkoda tak szarpać. Mi to się widzi, że daje na maks do przodu a maszyna po woli delikatnie opadnie. W mtz 82 po wywaleniu rozdzielcza pod siedzeniem i tego ustrojstwa pod kierownica też tak gwałtownie opadalo. Ale dołożyłem zawór dławący i mam porządną regulację. W 1221 myślałem, że jak jest w oryginale to ma gdzieś zamontowany jakiś dlawik.

Edytowane przez Gamzi
Opublikowano

Teraz też tak mam w 1221. Tyle że to opadnie jest gwałtowne. Zobaczymy jak będzie w większej robocie bo w sumie niedawno to kupiłem.

Kolejny kłopot to cofajace się paliwo. Jak postoii kilka dni to rozrusznik musi trochę pokrecic zanim zapali. Jakby paliwa nie dostawał. Ale gdy wcześniej podpompuje pompka ręczna paliwo to ładnie pali. Uklad jest szczelny. Podejrzewam że pompka zasilajaca jest winna. Mam rację? 

Ps. Napisałem w starym wątku by nie zakładać nowego. Jak coś źle to dajcie znać to zmienię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , szukam mechanika od silnika d243 Pronar Mtz Belarus , ciągnik to Pronar 82 SA ale silniki mają jednakowe jak inne pochodne modele ... Jeśli ktoś miałby namiary na mechanika to bardzo byłbym wdzięczny . Województwo Śląskie .
    • Przez dawid1983
      Witam potrzebuje informacje namiar gdzie można kupić oryginalny czujnik ciśnienia skrzyni w mf 3070 bo do tych zamienników nie mam przekonania jakos
    • Przez john1
      Witam gdzie dostane czujnik obrotow walka wom z tako wtyczko bo przegladałem na internecie to wszystke mają inno wtyczke tako jak na zdjeciu



    • Przez Darek1986
      witam. mam pytanie gdzie znajdę  czujnik pod pedał sprzęgła  do case są tam dwa ten jeden znalazłem ten większy a tego małego nie mogę  morze  mi ktoś pomorze .
       
    • Przez wieslawa_olo
      Witam. Tak jak w temacie kupię przyczepe 6, 8 do 10 ton. Pronar, warfama, D55 lub inną. Wywrot koniecznie na 3 strony. Zarejestrowaną. Do 16000zł. Najlepiej łódzkie lub mazowieckie. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v