Skocz do zawartości

Poszukiwany mechanik MTZ PRONAR BELARUS


Rekomendowane odpowiedzi

Problem polega w tym że sam już nie mam koncepcji co jest przyczyną tego że lekkie obciążenie zobaczy i kopci jak lokomotywa ... Pompa wtryskowa była po żniwach regenerowana i ustawiona , wtryski wtedy założyłem nowe oryginalne , jedyne co przychodzi mi na myśl to głowica i zajrzeć do zaworów ale nie mam już nerwów i czasu żeby się w to bawić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem tkwi w tym , że odkąd go kupiłem to już tak miał i mam go już 6 lat ... Pompa była zawożona do Mazanków i ustawili ją wg. swoich katalogów do numeru tej pompy , co do kątu wyprzedania wtrysku to nie mam bladego pojęcia o co w tym chodzi . 

Mój d 243 ma sporo wycieki pod klawiatury i głowicy ale to chyba nie jest przyczyna kopcenia jak lokomotywa ... w 4 skibach 4x45 pług atlas na glinie i trzcinie pod górkę to idzie łuna ognia z 10 cm od końcówki tłumika :/ Po regeneracji pompy była lekka poprawa i pod względem mocy tak jak i dymienia ale odrobinę :( 

Faktycznie Panowie ! Być może to jest kąt wtrysku / kąt początku tłoczenia paliwa ale za chu*a nie wiem jak to ustawić ! 

Szukam mechanika który podjął by się ustawienia kątu wtrysku / początku tłoczenia paliwa ! 

Edytowane przez AgroRolnikŚląskiTeam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Piotrass
      przymierzam sie do zakupu przyczepy Pronar t700 chcialbym poznac wasze szczere opinie na jej temat
    • Przez ceston
      Witam potrzebny mechanik do MF 1014 w sprawie hydrauliki bo już nie daje z nim rady. Kujawsko pomorskie okolice Grudziądza dokładnie 20 km od niego. Wyjmowalem już rozdzielacz od podnośnika czyscilem a on nadal uparcie dźwiga ramiona do góry.
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v