Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Bananek napisał:

nie. gume zdejmij od filtra powietrza z kolektora.

Ok spróboje kurde jak nie odpali to nie wiem będę musiał serwis jakiś zawołać a ty co byś obstawial??

Opublikowano
8 minut temu, Bananek napisał:

obstawialbym sprawdzenie kompresji i pierscionki. nie dawal przez odme?

Teraz go kręcił em to teraz wcale praktycznie nie dymił  tak jak by paliwo nie szło kurde trochę przez odme juz dawał ma już swoje lata ale nie było tak źle i oleju praktycznie nie brał a jak to sprawdzić ta kompresję ??ale mówię teraz zauważyłem ze jak by nie dymil juz wcale kurde z tlumika:-/

Opublikowano
odkrec rurki przy wtryskach na gorze silnika i obserwuj. powinno dawac paliwem. ja np swojego nie odpale jak slaby aku bo prad, ktory idzie na zawor w pompie zanika. rozciaganie pomaga.
Opublikowano
2 minuty temu, Bananek napisał:

odkrec rurki przy wtryskach na gorze silnika i obserwuj. powinno dawac paliwem. ja np swojego nie odpale jak slaby aku bo prad, ktory idzie na zawor w pompie zanika. rozciaganie pomaga.

Rozciąganie czyli ??słuchaj tylko dziwne czemu nie mogę przepompowac ta pompa zasilajaca ???i teraz jak kręcił em praktycznie nie ma dymu juz 😕

Opublikowano

Na słabym akumulatorze nic nie zdziałasz. 

Jeśli paliwo się cofa to nie zapowietrza się, nie ma nieszczelności?

Mi mechanik mówił że jak jest uszkodzona ta mała pompka to nie zapali bo pompa główna musi mieć ciśnienie początkowe, sama nie zassie paliwa.

 

Opublikowano
to, ze ma prad na cewce gaszenia nie zmaczy, ze cewka dziala. posluchaj czy pstryka przy podlaczaniu konektorkow. "pompka reczna nie pompuje", po czym wnosisz, ze tak jest? po braku oporu? te pompki tak dzialaja. opor jest tylko z poczatku zanim napelni uklad. potem ten jezyczek chodzi lekko.
Opublikowano (edytowane)

Mi przyszło do głowy jeszcze coś takiego- mam McCormick  na perkinsie i czasami zacina mi się jakiś zawór ponoć od zbyt suchego paliwa. Wtedy pedał gazu w podłogę i po jakimś czasie kręcenia zapala. Ale aku musi mieć jebnięcie. 

Może spróbuj palić na pełnych obrotach.

Edytowane przez Agrest
Opublikowano

Ja swojego też nie próbowałem ale McCormick mam od nowości i tam jak zawór się przytnie to nie puszcza paliwa. Dodając gaz na maksa podaję się paliwo  tak jakby obchodząc ten zawór. Później wszystko gra.  Awaria ta występuje raz na kilkaset uruchomień, choć najczęściej na rozgrzanym silniku.

Opublikowano

Właśnie tak gość mówi, lać mixol.

Ciągnik ma 1300h to trochę mało żeby już regenerować. Ale miał przypadki że i po 1 tyś padały.

Opublikowano
2 godziny temu, Bananek napisał:

to, ze ma prad na cewce gaszenia nie zmaczy, ze cewka dziala. posluchaj czy pstryka przy podlaczaniu konektorkow. "pompka reczna nie pompuje", po czym wnosisz, ze tak jest? po braku oporu? te pompki tak dzialaja. opor jest tylko z poczatku zanim napelni uklad. potem ten jezyczek chodzi lekko.

Hej słuchaj sprawdzałem ta cewkę wykrecilem  i tam jest taki cypelek i raz otwiera i raz zamyka i to działa nie wiem zamówiłem pompkę  ta zasilajaca i zobaczymy  kręcił em i nic dzisiaj koledzy piszza o zaciąganiu jakoś nie bardzo to widzę on ma połówki a koledzy o co chodzi z tym mixolem dzięki za rady juz nie wiem sam co dalej robić 

Opublikowano

Mixol nie do Ciebie więc głowy nie zawracaj.

Z rewersem elektrohydraulicznym można ciągać? 

Opublikowano
1 godzinę temu, Bananek napisał:

a on nie ma mechanicznego? czy tam jest rewers z zerem czy przod tyl? jesli z zerem to nie pociagniesz. tzn pociagniesz, ale nie pokreci skrzyni.

Rewers mechaniczny przod luz i tył 

3 godziny temu, Agrest napisał:

Ja swojego też nie próbowałem ale McCormick mam od nowości i tam jak zawór się przytnie to nie puszcza paliwa. Dodając gaz na maksa podaję się paliwo  tak jakby obchodząc ten zawór. Później wszystko gra.  Awaria ta występuje raz na kilkaset uruchomień, choć najczęściej na rozgrzanym silniku.

Spróboje odpalać na pelnych obrotach tylko mówię dziwne to jest ze nawet na plaku nie chce odpalić a może faktycznie pompe szlak trafił bo to wygląda tak jak by paliwa nie dostawał bo nawet jesli by miał słaba kompresję juz czyli by był zmęczony to na plak czy tam ba samostart powinien raczej odpalić chyba nie ???a te pompy się wogole regeneruje to jest pompa delphi bo kiedyś na forum ktoś pisał że trzeba nowa kupić 

Opublikowano
pamietam jak zapowietrzylem swojego. nie szlo go odpalic z baterii. ale po zapieciu innego ciagnika i szrpnieciu zapalil po 2 metrach. masz rewers mechaniczny to zapinaj inny ciagnik i ogien. odpali na pewno.
Opublikowano
1 minutę temu, Bananek napisał:

pamietam jak zapowietrzylem swojego. nie szlo go odpalic z baterii. ale po zapieciu innego ciagnika i szrpnieciu zapalil po 2 metrach. masz rewers mechaniczny to zapinaj inny ciagnik i ogien. odpali na pewno.

A powiedz mi na jakim biegu próbować i jaki zakres szosowe czy te na pole ??a jak np faktycznie będzie słaba kompresja to zapali na zaciag? ?i np jak pompe paliwowa szlak trafił to odpali po zaciągnięciu? ??

Opublikowano

ogolnie to jest tak że jak podajesz plaka i nie chce odpalić to jest nie halo, bo wtedy zamiast paliwa jest plak i powietrze, wtedy nie jest potrzebny nawet prąd na pompe wtryskową bo plak jest alternatywnym paliwem i silnik powinien na nim odpalić i pracować tak długo jak go psikasz w dolot, jedynie musi rozrusznik krecic, i jezeli jest kompresja, rozrząd się nie przestawił, zawory się zamykają i otwierają to choć na chwilę powinien zagadać,  mi jak sie nie raz zapowietrzył samochód po wymianie pompy czy filtra czy tam ciągnik massey z perkinsem to ja psikałem plakiem a druga osoba kręciła to nawet na słabym aku po max kilku obrotach wałem silnik praciował, łapał tym szybciej im bliżej cylindrów był plak podany.

Opublikowano
2 minuty temu, Uziu92 napisał:

ogolnie to jest tak że jak podajesz plaka i nie chce odpalić to jest nie halo, bo wtedy zamiast paliwa jest plak i powietrze, wtedy nie jest potrzebny nawet prąd na pompe wtryskową bo plak jest alternatywnym paliwem i silnik powinien na nim odpalić i pracować tak długo jak go psikasz w dolot, jedynie musi rozrusznik krecic, i jezeli jest kompresja, rozrząd się nie przestawił, zawory się zamykają i otwierają to choć na chwilę powinien zagadać,  mi jak sie nie raz zapowietrzył samochód po wymianie pompy czy filtra czy tam ciągnik massey z perkinsem to ja psikałem plakiem a druga osoba kręciła to nawet na słabym aku po max kilku obrotach wałem silnik praciował, łapał tym szybciej im bliżej cylindrów był plak podany.

Kurde to co radzisz szczerze ??myszlisz ze by się coś poważniejszego stało ??:-/nie wiem sam co robić czego probowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Agri666
      Mam problem z landini gdy opale ciągnik nie działa wspomaganie i Jazda .... ładowacz działa podnosi i cała reszta ... gdy ciągnik chodzi około 3 minuty zaczyna działać wspomaganie oraz jazda jednak gdy np. pociągnę za wajchę od załączenia hydrauliki np na kipier to słychać jak rośnie ciśnienie pusze próbuje kręcić kierownicą i znów nie działa tak samo jazda wszystkie filtry zostały wymienione ... świeci się kontrolka na czerwono taka zębatka z kroplą oleju w środku czekam na jakieś pomysły   


    • Przez claas48s
      czy w landini 8880 jak nie ma chamulców to trzeba wymienić pompki hamulcowe oraz czy może być powiązana z tym inna rzecz  prosze o opinie na temat tego ciągnika i awaryjności
    • Przez puszyniak84
      Witam czy ktoś wyciągał ten element ? jest to regulator ciśnienia podnośnika czy coś . odkręciłem te 4 śruby i nie potrafię go wyjąć obraca się minimetr na boki ale nie chce wyjść .

    • Przez Patryk212
      Co sądzicie o Landini 13000?000
    • Przez szczurek05w
      Kupię pług akpil 4x35 może być też inny i obciążniki do landini 8880 na przód 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v