Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrób 0,15 a potem 0,3 i zobacz jak lepiej będzie chodzić  mówimy tu o leciwych silnikach i cudów nie będzie

widziałeś jak wyglądają gniazda zaworów w silnikach które maja 12-15tys mt/h i często niedomagające wtryski uwierz mi że zawór po rozgrzaniu i tak się zapadnie głębiej w gniazdo niż na zimnym

Opublikowano

Przebieg który podałeś to już wartość remontowa tego silnika. Po rozgrzaniu zawór się rozszerza a nie kurczy. To samo dotyczy gniazda. A gwoli ścisłości to nowy silnik bardziej się nagrzewa od starego. Fizyka w tym przypadku jest niezmienna... Co więcej wszystkie silniki Deutza chłodzone powietrzem mają właśnie ten sam niezmienny luz zaworowy.

Opublikowano
jak uważasz nie będę się z tobą spierać tylko spróbuj ustawić przechodzony silnik na wiekszym luzie i zobacz jak chodzi na zimnym z resztą jak jest pozarastany nagarem to nie domyka do końca zaworu a wartość mth co podałem jest realna jeżeli wierzysz że przychodzą ciągniki z zachodu które mają po 5-6 tys to dodaj sobie jeszcze 1 z przodu
Opublikowano

Wiesz napisz do producenta że źle podaje wartość luzu zaworowego. Że ty wiesz lepiej, a stado inżynierów z Kolonii nadaje się tylko do zamiatania ulic. A teraz zrób zdjęcie tego nie domykającego się zaworu przez nagar. Tak by każdy mógł zobaczyć ładnie wyklepany i śliniący pierścień na zaworze w miejscu styku z gniazdem.

Opublikowano

ty masz swoje ja mam swoje koniec dyskusji bo nie ma to sensu tylko jak chcesz to ustaw sobie na większy luz eksperymentalnie i zobacz jak nie to nie tak na marginesie to stary silnik nagrzewa się bardziej a wręcz przegrzewa się z racji tego że jest na nim taczka kurzu zmieszanego z olejem

Opublikowano

Tak z ciekawości w takim razie od kiedy czy też ile godzin musi mieć silnik by byk stary?

Jak się przegrzeje mocno to się zatrze. A nie że straci luz zaworowy.  Gdyby jedną miał ten luz gubić po przegrzaniu to bardzo na niego korzystać ze wpłynie. Bo z powodu niedomykalności  zaworów straci sprawność i moc co go schłodzi.

Kiedyś się  bawiłem się silnikiem na hamowni sprawdzają co daje zwiększenie luzu zaworowego, konta wtrysku itd. Nie było to dobre dla silnika.

Opublikowano

wszystko zależy od sprawności układu paliwowego i interwałów olejowych co do sprawności cylindrów to jeżeli jeden z przypuśćmy 5 cylindrowego silnika straci swoją sprawność masz racje temperatura na nim spada ale tylko na tym cylindrze w dodatku wzrasta na kolejnym zgodnie z kolejnością zapłonów wiec przypuśćmy że silnik pracuje na obrotach 800 i temperatura spalin po rozprężeniu wynosi kolo 150' to w momencie odcięcia jednego z cylindrów temperatura na pozostałych wzrasta na kolejnym nawet do 300' i kolejnych mniej możemy to zaobserwować na przykład przy ustawianiu dawek w silnikach same jak masz hamownie silników to jesteś naprawdę superbo chyba jesteś jedyna osoba w Polsce która to cudo posiada

Opublikowano

Nie mam hamowni nie jest mi potrzebna. Poza tym w PL mają hamownię więc to nie ewenement. W razie potrzeby mam możliwości skorzystania. I nie wzrasta temperatura spalin o 100% po wyłączeniu jednego cylindra. Sprawdź czy nawet policz.

Deutza zaleca kontrolę i czyszczenie silnika i to w dość krótkich interwałach czasu. Więc nie gadaj głupot że stary silnik i potrzebuje większego luzu. Bo robisz z siebie.......

Domyśl się.

Opublikowano
Dnia 1.11.2018 o 10:36, Laval napisał:

Deutza zaleca kontrolę i czyszczenie silnika i to w dość krótkich interwałach czasu

czy ty tak na poważnie w to wierzysz że ktoś regulował cokolwiek w Polsce na pewno częściej niż na zachodzie a o Francji nie wspomnę bo tam to od nowości nawet oleju potrafią nie wymienić

Opublikowano (edytowane)

Częściej zobaczę umyty silnik, wyregulowane zawory, czy wymieniony pasek klinowy w Polsce niż w Niemczech. Tam zrobią 3000-5000h i pogonią dalej kupując nowy.

A żeby nie było wątpliwości to tu możesz sobie zobaczyć swoje mądrości z za dużym luzem zaworowym.

 

Screenshot_20181117-082504~2.jpg

Screenshot_20181117-082546~2.jpg

Edytowane przez Laval
Wstawienie zdjęć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad88
      Koledzy pomóżcie. Potrzebuje walek atakujacy przedni. Pacjent deutz agroplus 85. Ilość zębów 8 i 37 Nie ma może ktoś jakieś używki? 
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v