Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 

Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 

Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.

Edytowane przez Lukaszzablotni
Opublikowano
Jeśli chcesz wiedzieć czy to uszczelka pod głowica czy coś innego to kup na all...gro sprawdzian do co2 w układzie chlodniczym, jak płyn zmieni barwę wtedy bd wiadomo czy dmucha, tylko wpierw trzeba by odłączyć przewody od płynu od chlodniczki spalin jesli takowa jest w jd
Opublikowano

poszukaj wężyk który wchodzi do korka zbiorniczka wyrównawczego. Koniec wsadź do butelki z wodą jeśli pojawią się bąbelki powietrza masz 100% uszczelka. Wąż ten gruby od wody ten do góry powinien po odpaleniu byc twardy nie do zduszenia od ciśnienia z silnika 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez paczka
      Zakupiłem dopiero tego fergusonka 6180 i nie wiem gdzie jest zbiorniczek do płynu od spryskiwaczy i jak się włącza ten płyn jak ktoś ma takiego niech da znać
    • Przez yrek
      Witam!
      Dziś pytania i prośba o porady zwłaszcza do posiadaczy pięćserczterdziestek. Szukałem takiego tematu (jeżeli za słabo to poprawicie), ale nie znalazłem.
      Idąc od początku.Gdy jest zimny wszystko jest ok. Hamulec ręczny i nożny działają jak należy, sprzęgło podobnie. Na luzie swobodnie stacza się z górki. Natomiast gdy się solidnie zagrzeje po wciśnięciu sprzęgła na biegu mocno hamuje. Na tyle mocno, że nie można wybić biegu, trzeba lekko ruszyć i dopiero wtedy. Aż silnik ma ciężko z ruszaniem z miejsca. Dziś wracając z pola zauważyłem, że wzmacniacz działa z dużym opóźnieniem, sprzęgło się zapadło i biegi nie chcą czasem w ogóle wchodzić. Płynu ze zbiorniczka nie ubywa, wysprzęglik, pompki i jeden cylinderek niedawno wymienione na nowe.
       
      Ponieważ nie mam u kogo porównać pytanie-czy wszystkie ciągniki z serii x540 miały połączone sprzęgło z hamulcami? Jak wyregulować siłę działania hamulca na wciśniętym sprzęgle? Czy istnieje taka możliwość?
       
      Sorki za chaotyczność, ale mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi.
    • Przez Roxer
      Witam! Przymierzam się do zakupu ciągnika i nie mogę się zdecydować. Warto dopłacać do serii JD 6X20 porównując te ciągniki z tymi 6X10? Czym one tao naprawdę się różnią oprócz optycznych względów, słyszałem też ze te starsze John Deery palą mniej w porównaniu do tych nowszych, to prawda?
    • Przez tedek2
      Witam w moim traktorze grzeje się silnik po zbelowaniu 40 bel i przewiezieniu 20 z nich na odległość 10 km miernik temperatury jest już prawie na czerwonym. Chłodnica ok i filtry ok, płynu ubywa z chłodnicy wylewa się czasem przewodem od nadmiaru ale może jeszcze a inych nieszczelności nie widać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v