Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem posiadaczem Valmeta/Valtry 6300 rok 1992. Mam problem z biegami  nie działaj, biegi nie mogę wrzucić 1 i 2 jest możliwość jazdy tylko na 3 i 4. Z elektryką jest chyba wszystko ok. Ciągnik odpala jeździ, hydraulika trochę szwankuje.  Gdzie mogę szukać rozwiązania problemu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez maret98
      Niedawno kupiłem ciągnik Valmet 8400 z 1996 roku i mam kilka pytań:
      1. Jak ustawić ten wskaźnik który pokazuje prędkość jazdy. U mnie jest taki mały wyświetlacz nad zegarami z jednym przyciskiem którym zmienia się czy ma pokazywać zegar (czas) czy właśnie predkość. z nim mam problem bo pokazuje złą prędkość tzn. około 1/3 zaniża. Początkowo nie było magnesu na szpilce koła, przykleiłem więc tam jeden magnez i ustawiłem szczelinę ok. 3mm. Pokazywał max prędkość ok. 10 km/h (skrzynia 40 km/h). Więc zmierzyłem obwód koła i wpisałem (po dłuższym naciśnięciu tego guzika na wyświetlaczu) w tym wyświetlaczu tą wartość w cm. Niestety teraz pokazuje max 15 km/h. Co może być przyczyną, czy tam powinno być więcej magnesów, chociaż tylko jedna szpilka ma taki jakby specjalny, dłuższy łepek na magnes. Czy trzeba tam wpisać jakąś inną wartość. Na załaczniku zaznaczyłem ten wyświetlacz
      2. Czy w tym ciągniku jest alarm (buzzer) zaciągniętego hamulca ręcznego. U mnie jak zaciągnę hamulec ręczny to zapala się tylko kontrolka na przedniej konsoli, ale gdy wcisnę sprzęgło włączę bieg i ruszę nie pojawia się żaden alarm dźwiękowy. A chyba powinien być bo we wszystkich innych z jakimi miałem do czyniuenia tak było. Alarm włącza się dopiero jak zgaszę ciągnik i nie zaciągnę ręcznego. Może to trochę głupie, ale już kilka razy przez nieuwagę ruszyłem na ręcznym.
      3. Gdy zmieniam półbiegi pod obciążeniem (zwłaszcza z 3 na 2 najwyraźniej słychać) to coś puknie w skrzyni. Coś już się dzieje, czy ten typ tak ma? Zauważyłem, ze pompa hydrauliczna (od tylnego TUZa) jest już słaba, wolno podnosi ciężkie maszyny. Czy ona może być winna bo daje za małe ciśnienie? Właśnie w tym ciągniku jest tylko jedna pompa hydrauliczna od wszystkiego?

    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
    • Przez mastid
      Witam, może ktoś mi podpowie gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju hydraulicznego w traktorze Valtra n101 ?? Jak go najlepiej sprawdzić czy działa??
    • Przez KOSTEK12
      Witam,czy po zatrzymaniu ciągnika rewers mechaniczny powinien delikatnie zgrzytać ,oglądałem ostatnio Valmeta 6300 i właśnie tak się dzieje,nie jest to mocny zgrzyt ale jednak wyraźnie słychać, dodam że przerzuca się bez większych oporów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v