Skocz do zawartości
gorski

Pytanie dotyczące silników w Bizonach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gorski    0

Mam pytanie : czym różni się głowica w rekordzie (turbo) a suprze (wolnossący) bo mam rekorda od kilku lat i ciągle jest problem z zapalaniem czy zima czy lato to nie chce zapalać (kosi kukurydzę)i w tym roku był robiony remont silnika i sytuacja wcale się nie polepszyła a została tylko głowica wszystko zostało wymienione na nowe .

 

I zaczynam podejrzewać ze mam głowice nie taką jaka powinna być bo wizualnie one się niczym nie różnią .

Proszę o szybkie odpowiedzi bo do żniw jeszcze daleko ale stoję z robotą bo mały remoncik mu robię!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

A pompę wtryskowa robiłeś,bo one mają problem z pompami jak jest zimno.Trzeba ją przerobić,chodzi o jakieś sprężynki w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorski    0

pompa była w naprawie to jak odpali to chodzi ładnie nie pali nawet tak dużo i generalnie jest ok .

ale z zapalaniem jest wielki problem.

Aaaa i jeszcze pożyczałem pompę od znajomego to palił odrobinę lepiej ale 250l dziennie to było za mało

 

A i dodam jeszcze ze silnik był robiony przez bardzo dobrą firmę w Białym stoku i po zbadaniu ciśnienia w cylindrach w każdym jest 20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    190

W ursusach to się zaworami różni,w bizonach to nie wiem,bo blokiem się różnią.Spróbuję się później dowiedzieć jak się do znajomego do dzwonie,może będzie wiedział.Może zaworek na filtrach,w głowicy to bym raczej nie szukał.A masz gwarancje na silnik,to był z wymiany czy twój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorski    0

Silnik był mój przytarł mi się na 5 panewce i jak go rozebrałem to się okazało ze wał do wymiany a cylindry również bo parę razy był zagrzany i pierścionki popękały.

Co do głowicy to trochę podzwoniłem po ludziach którzy siedzą w temacie i owszem różni się ale nie ma różnicy w pracy silnika na której głowicy by nie chodził .

I również pytałem to powieszano mi ze przy ciśnieniu 21 on powinien za drogim obrotem bez problemu zapalać .

Wtryskiwacze również wyregulowałem i idealnie wszystko pyli...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

pompa była w naprawie to jak odpali to chodzi ładnie nie pali nawet tak dużo i generalnie jest ok .

ale z zapalaniem jest wielki problem.

Aaaa i jeszcze pożyczałem pompę od znajomego to palił odrobinę lepiej ale 250l dziennie to było za mało

 

A i dodam jeszcze ze silnik był robiony przez bardzo dobrą firmę w Białym stoku i po zbadaniu ciśnienia w cylindrach w każdym jest 20

250 litrów na dzień :) ?? Nasz pali 10-12 litrów na godzinę, ale silnik ma 400 mth po remoncie w Iławie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Głowica ma różnice w zaworach ;turbo ma 45' a bez ma 35',to nie me wpływu na rozruch.Musisz szukać w zapłonie w paliwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorski    0

jak ustawiłem wtryskiwacze na 205 mph (tak mi doradził specjalista) silnik zapalił za pierwszym obrotem . Tylko zobaczymy jak będzie jutro czy będzie zapalał elegancko czy tylko kręcił i cały garaż dymu a silnik nie chodzi

 

To spalanie 250l dziennie to z tytułu złej pompy paliwa (pożyczona nie używana przez kilka lat )

na mojej pompie pali gdzieś w granicach 150 200 jak w kukurydzy mocniej dostaje .

Kręci raczej dobrze, aku ładowane były .

Co do zapłonu to raczej jest dobrze ustawiony bo praca silnika jest raczej prawidłowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Jak ci nie zapali t weź bańkę z paliwem postaw nad silnikiem wężyki od pompy do banki na noc ,bo może paliwo ci ucieka.

Ale jak kręci a dym idzie to pompa siedzi,nie ma dawki rozruchowej.

Tą pompę co wkładałeś to nie używana parę lat to więc nie sugeruj się nią bo pompa morze stać najwyżej 6 miesięcy i powinna być użyta.

Do turbo duże ciśnienie jest lepsze do zwykłego też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorski    0

heh przewody między silnikiem a zbiornikiem paliwa zostały wymienione bo jak wkładaliśmy silnik to został uszkodzony i jak postał godzinę to nie było mowy o zapaleniu na nowym przewodzie stał 3 miesiące i jak zacząłem pompką pompować to odrazu podawało elegancko.

 

 

A mogli byście mi polecić jakąś firmę która robi dobrze naprawy pomp wtryskowych ???

 

Bo w swoją pompe wsadziłem już z 800 zł :lol: i nadal są problemy z zapalaniem , co do pracy nie mam zastrzeżeń pali nie dużo silnik jest zrywny ogólnie pozytywnie

tylko to zapalanie :lol:

 

wczoraj rano bez żadnego pompowania itp. za trzecim obrotem zapalił a powinien za pierwszym !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

W Polkowicach robi fajnie i koło Świdnicy też są dobre firmy.Ale napisz z kąt jesteś bo to może drugi koniec Polski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin198309
      Chłopaki mam problem. I bardzo proszę o wypowiedzi osób które mają pojęcie. A więc tak. Nie jestem marzycielem. Poprostu chcę kupić kombajn tylko nigdy go nie miałem. A maszyna która u nas kosi te 15 ha nigdy na polu nie nawaliła:) pytanie czy ciężko nauczyć się obsługi? Wiele się naczytałem że to gówno:) ale czy to nie jest tak że ludzie nie potrafią z nich korzystać?
    • Przez kopokop
      Witam czy polecili byście mi kombajn bizon zagon na ok 20ha
    • Przez macko25
      oto moja przeróbka obrotów prędkości młocarni.prędkość młocarni mam przy następujących obrotach silnika 2200/młocarnia 910
      2350/młocarnia 950
      2500/młocarnia 1100
      przerobiłem dlatego że zawsze przy odrzutniku zawsze mi się łożysko grzało i się psuło ale tylko zawsze z prawej strony i nigdy młocarnia przy zwykłych talerzach i gruby pas nigdy nie trzymała równej prędkości obrotu i zawsze poślizg był albo pas się zerwał albo zawsze się regulowało prędkość to wszystko się ciągło na prawą stronę i po łożysku więc wpadłem na pomysł tzn gościu był na targach rolniczych i takie coś proponował za koła,napinacz i pas 1500zł i tak sobie przerobiłem i od dwóch lat tak jadę i żadnej awarii jeszcze przy tym nie miałem.zrobiłem takie koła,napinacz, i dwa pasy C 1850.
      A jak rzepak to koła zamieniam tzn.od odrzutnika na wał od młocarnia a od młocarni do odrzutnika bez zdejmowania podajnika koło jest przykręcane na 6 śrub i tam tylko trzeba łańcuch i dwa pasy i to wszystko.
       
      aha na rzepak obroty młocarni mam 600








    • Przez Kamil97
      Siema.Czy słyszeliście o bizonie Z0-20 ? Jest to Bizon zaczepiany do ciągnika i czy macie filmik z jego pracy ?
    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
×