Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam ładowacz czołowy w c360 i od jakiegoś czasu z lewego siłownika wycieka olej . Wymiana uszczelniaczy nie daje dużego efektu . Mam wrażenie że brakuje w nim jakiegoś ogranicznika ponieważ prawy siłownik wysunie się do końca i się zatrzymuje a lewy nadal pcha w górę. Prawego nie chce ruszać bo jest suchy. Wrzerow na tloczysku niema. Co może być przyczyną wycieku i takiego zachowania? Boję się że w końcu lewy siłownik "wyskoczy" i będą jaja 😉.
Opublikowano

Obawa przed tym, że wyskoczy to jest tylko kwestia czasu. Napisałeś, że wymiana uszczelniaczy nie daje dużego efektu, a może dałaby jakbyś to zrobił prawidłowo ? Może robisz GOOD, ale czasami nam się wydaje, że robimy coś OK, a na prawdę robimy nie do końca dobrze. A gdzie wycieka Ci olej ? Na przyłączu węża hydraulicznego czy tam gdzie się wysuwa ?

Opublikowano
Wymieniłem już w kilku silownikach tylko dwustronnego działania i nic nie leci. Olej wycieka tam gdzie się wysuwa. Dlatego mam wrażenie że coś w nim brakuje . Jakiejś blokady wysuwu czy coś. Może wysuwa się za daleko i niszczy to uszczelniacze .
Opublikowano

Bardzo możliwe, że za daleko się wysuwa i dlatego niszczy te uszczelniacze. Musisz to jakoś sprawdzić, ale sam nie dasz rady, więc czeka się prawdopodobnie wycieczka do serwisu

Opublikowano
Dla tego założyłem temat 😉. Napewno ktoś rozbieral te siłowniki i może podpowie czy są w nich jakieś blokady czy zabezpieczenia. Rozebrać mogę go bez problemu .
Opublikowano (edytowane)

Ale nadal nie będę miał odpowiedzi 😉 . Czy są jakoś zabezpieczone od środka przed nadmiernym wysuwaniem się czy nie . Wstawiam zdjęcie prawego siłownika dla poglądu. 

20180807_192744.jpg

Edytowane przez Scappy
Wstawienie zdjęcia
Opublikowano

Tam jest tylko taki pierścionek z drutu na tłoczysku żeby nie wypadł całkowicie i ot całe zabezpieczenie .

Może nie do tego konkretnego rodzaju siłowniki miałeś uszczelniacze bo jest kilka typów i kilka różnych grubości siłowników. 

Opublikowano
10 godzin temu, sadek9 napisał:

No ok, piszesz że tloczysko nie ma wrzerów A jak z cylindrem i nakrętką?

Przecież  ci pisze że to jednostronny od c360.

Zapoznaj się z budową  takich siłowników. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
    • Przez PaweLisowicz
      Potrzebuję zakupić obciążniki do c-360. Konkretnie chodzi mi o 2 środki na oś tylną nowego typu do c-360, wraz z możliwością wysyłki.   
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v