Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Ostatnio na allegro znalazłem New Hollanda 8340 i pomyślałem nad jego kupnem. Co o nim myslicie? Czy ktoś go ma? Jakie jego zużycie paliwa? Komfort pracy: cicho w środku? Ma klimke? Jaka prędkość maksymalna? Czy pójdzie w 4 pługu obrotowym 40 odkładnie i agregacie uprawowo-siewnym 4m Amazone aktywny. Ma siedzenie dla pasażera? Wymieńcie wady i zalety. To by było na tyle, ale jak coś wiecej wiecie to piszcie. :)

Z góry dzieki. :)

Opublikowano

Witam! Ostatnio na allegro znalazłem New Hollanda 8340 i pomyślałem nad jego kupnem. Co o nim myslicie? Czy ktoś go ma? Jakie jego zużycie paliwa? Komfort pracy: cicho w środku? Ma klimke? Jaka prędkość maksymalna? Czy pójdzie w 4 pługu obrotowym 40 odkładnie i agregacie uprawowo-siewnym 4m Amazone aktywny. Ma siedzenie dla pasażera? Wymieńcie wady i zalety. To by było na tyle, ale jak coś wiecej wiecie to piszcie. :)

Z góry dzieki. :)

 

 

Kupiłeś go?

 

Mam takiego. Z 4 obrotową przy orce głębokiej na lekkiej ziemi spokojnie daje radę nawet przy prędkości 10km/godzinę.

Opublikowano

Witam. Posiadam nieco słabszego bo 8240 110 koników i jak na swoją wagę i wiek to daje radę z 4 obrotową o presie nie wspominam bo to zabawa i pieszczoty dla niego. Komfort zadawalający ,siedzonko ma ale skromne pali w orce 10 przy kosiarcw 3,2metra i presie zmiennokomorowej 7,5do 8 polecam aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uwaga na wyjechane egzemplaże bo elektryka i hydraulika siada POZDRAWIAM

Opublikowano (edytowane)

Jak ktoś chce kupić to najlepiej rocznik 95 i młodsze, mają już niebieski dach okrągłe błotniki z tyłu i na dźwigni od rewersu jest guzik od sprzęgła, elektro zawory na zewnątrz skrzyni biegów. Przedni napęd nowszego typu felgi przykręcane na 8 śrub (w starszych wersjach na 5 śrub). Silnik starego typu czujnik ciśnienia oleju temperatury, 7,5 litra 110 KM nie do zajechania. Jedynie co to pompa wtryskowa rotacyjna jak jest zużyta to na rozgrzanym ciężko pali można polewać woda żeby ostudzić pompę pomaga ale trzeba z wodą jezdzic😀. Podnośnik EHR to opanowania. Najgorsza ta skrzynia byle kto tego nie naprawi i ceny kosmos. Mam rok czasu na razie nie narzekam. Mam parę rzeczy do naprawy ale na razie można z tym jeździć. Olej w skrzynia wymiana co 1200 mtg najlepiej co 600. Olej 1200 zł bo tam 80 little wchodzi do tego 3 filtry chyba 400 zł kosztują. I się już uzbierało. Komfort niestety kosztuje. Ja ciągam pług 4x45 gregoire besson, Ziemia klasy 2 do 5  (głębokość 25 cm ) pola plaskie Jadę 7 km/h i dymka nie puści. Na wiosnę będę oral z wałem cambella 70 cm szer 1,8 metra to dam znać czy ma ciężko. Mój przy 1700 obrotach osiąga prędkość 39 km/h. Poprzedni właściciel ograniczyl obroty silnika na pompie i tak już zostało. Ale normalnie bez tej blokady wyciągnie ponad 40. Ale i tak przy 37 km/h przodek zaczyna skakać to nie ma co szybciej jeździć. Ale są też wersję że skrzynia 30,  na prawej bocznej szybie powinna być nalepka z biegami i prędkościami na poszczególnych biegach. Pozdrawiam 

Edytowane przez CIAPEK1981
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v