Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam problem ze schodzącym paliwem ,a co za tym idzie problem pierwszego uruchomienia silnika sw 680 w bizonie.

Mam taką sytuacje ,że po wymianie pompki zasilającej wszystko jest ok.

Maszynka pali na dotyk ,po kilku dniach problem powraca.

Wymieniłem już trzy pompki zasilające,założyłem nawet mały filterek na przewodzie paliwowym,aby nie dostał się jakiś paperek pod zaworek pompki,ale nic.

Może ktoś miał taką sytuacje i coś mi poradzi?

 

P.s pompa wtryskowa jest po naprawie ,filtry po wymianie i nigdzie nie wydostaje się paliwo.

Opublikowano

miałem podobny problem w bizonie z tym że u mnie kombajn procował normalnie i nagle się zapowietrzał schodził z obrotów. miałem problemy żeby go odpowietrzyc. zmieniałem też pompki zasilające nic to nie dawało. w końcu wymieniłem rurke zasilającą od paliwa która wychodzi ze zbiornika i problem znikł. rurka ta nie wykazywała żadnych przecieków ale była przyczyną zapowietrzania. może u ciebie jest podobna sytuacja. .

Opublikowano

@klimas78 i jak doszedłeś w końcu czemu ci sie paliwo cofa?

 

ja mam problem bo pompa wtryskowa mi sie zapowietrza po postoju prze noc i co dnia odpowietrzyć trzeba ją ale to moment

troche mnie to denerwuje

co byście poradzili co zrobić? bo juz nie wiem gdzie ona to powietrze łapie

 

aha poza tematem to czy opłacało by sie Z110\3 zalać zamiast płynem to wodą ?? Z056\3 mam zalewane od nowości wodą i żadnych problemów nie ma więc sie zastanawiam na płynem i wodą bo po zniwach i tak spuszczam płyn żeby stał suchutki przez zime

co wy na to ?

Opublikowano

Może powymieniaj podkładki miedziane przy pompie..... też może łapać powietrze.

 

A z tą wodą to nie widzę problemu u mnie kombajn od zawsze zalewam wodą i nie ma żadnego problemu tylko uważaj nie lej twardej wody bo kamień będzie się osadzał w układzie. Najlepiej po prostu wlać przegotowaną wodę i jest OK:)

Opublikowano

miałem identyczny problem ale wymieniłem przewody paliwowe i raczej jest dobrze a pompa też mi się zapowietrzała ale to dlatego ze zerwałem przez przypadek gwint od tej śrubki od odpowietrzania ale dorobiłem taką specjalną podkładkę pod oring i jak skręcę na oring to i ze zerwanym gwintem elegancko trzyma ( jak był sam oring beż takiej podkładki to go ciśnienie paliwa wysadzało )

Opublikowano

Ja mialem podobnie w C360 i przy pompie tam gdzie odchodzi nadmiar byl zaworek zwrotny (taka kulka i sprezynka)i sprezynka mi pekla ale zalozylem inna (odkrecilem dziadkowi od starej pompy):lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

U mnie problem został rozwiązany po zakupie markowej pompki zasilającej za ok 200 zł.No name, za 50 zł nie działało wcale, lub padało po kilku dniach w czasie pracy,doprowadzając mnie do szewskiej pasji.Kilkukrotne dziennie odpowietrzanie gorącego silnika przy 30 stC to niezły ubaw B)

Opublikowano

Przyznam się, że w swoim BS'ie mam tak samo :) Dziennie rano muszę go podpompowac i pali na strzał bez odpowietrzania :) Załozylem inną pompkę niz ta oryginalna. Teraz mam z boscha i moment paliwo zaciąga. Mowicie, ze nieszczelny układ? No to wytłumaczcie mi jedno... mam 3x Zetor xx245 i gdy paliwo jest w dolnym baku to na nastepny dzien tez musze podpompowac ale zaznaczam, ze gdy jest tylko w dolnym baku. Dlaczego tak jest? Mysle, ze tu mozna wykluczyc takie cos jak nieszczelnosc B)

Opublikowano

@Adriano1232 podkładki są wymienione

 

@gorski to nie wina odpowietrznika bo by sie pocił a tak nie jest

 

@Bawidamek wymieniłem wszystkie zaworki zwrotne

 

@pawlus224 nie łapie bo gdy by nawet łapał to filtry były by zapowietrzone a tak nie jest a poza tym powietrze nie cofa sie w dół rurką tylko ucieka w górny punkt więc gdzieś na pompie

 

@xemit kupiłem nową pompke za 150zł oryginal taka jak ma być i dalej to samo

 

@BSZ110 to znaczy wiesz ja go pod pompuje i odpowietrze raz pompe wtryskową polecą bąbelki i potem pompuje i drugi raz i koniec i zapalam i normalnie chodzi ale czemu to paliwo schodzi bo jak sie zapowietrza to paliwo musi schodzić jak nigdzie nie ma wycieków

dodam ze mam tak samo jak u ciebie mam 3x Zetor xx145 i każdy jak ma paliwo tylko w dolnym zbiorniku to ciężko pali owszem zapali jak sie go pomęczy ale wystarczy pod pompować i pali na dotyk możliwe ze w bs-ach naszych cofa sie paliwo musze wymienić przewody paliwowe i założyć przed samym zbiornikiem zaworek odcinający i zobacze co sie bedzie działo

ale to moze za pół miecha dopiero bo nie śpieszno mi do tego B)

czym ty zalewasz swój kombajn ???????

bo moim zdaniem lepsza była by miękka woda ale tak sie zastanawiam nad tym Z056\3 mam od nowości zalewane wodą bo w <kółku> jak był to od razu został płyn opchany na lewo i chodzi do tej pory bez remontu kompletnie niczego przy silniku

w instrukcji pisze ze okres letni woda a zimowy płyn to nie wiem co wlać bo w prawdzie płyny teraz nie są żrące ale woda też nic nie zrobi takiego

jak Z056\3 od 1987 był zalewany wodą

Opublikowano

@lukaszz110 ja swojego BS'a zalewam tylko i wyłącznie wodą. Mam silnik ZTS Martin i w ksiązce pisze ze Martin powinien miec płyn a SW680 woda ale poprzednik w moim BS'ie zalewal wodą to ja tez i nie ma żadnych problemów. Wszystko jest jak jest B) Wodę spuszczam przez wężyki tak, że kombajn nie jest oblany wodą

Opublikowano

to na pewno nie jest wina pompki zasilającej ja juz wymieniłem na 2 pompkę i dalej to samo

wymień przewody paliwowe i zamontuj zawór zwrotny na tym przewodzie

 

ja zastanawiam sie czy nie przerobić zasilania z zbiornika zamiast przewodu gumowego to rurkę metalową tak jak w Z056

bo w Z056 po przestoju całej zimy nie pompuje paliwa i zaskakuje od razu

 

a gdzie kupić szukaj jakiegoś pomu koło siebie

Opublikowano

Też miałem takie problemy ,ale założyłem zawór zwrotny na przewód przed separatorem.Można takie kupić specjalne do oleju napędowego,od tego czasu jest OK!.Dzisiaj zapalałem pierwszy raz po zimie i zaskoczył bez problemu. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie czy przerabiał ktoś układ chłodzenia bizona dokładając kosz chłodnic z innego kombajnu tak żeby nie niszczyć skosów w bizonie. Myślałem też przesunąć chłodnice z frontu na bok silnika co o tym myślicie? 
    • Przez Operator1
      Witam mam problem przyspieszaczem przy bizonie z056 który przy wysuwie ładnie szybko się wysuwa a jak przy wsuwie siłownika wolno się wsuwa 
    • Przez JanooFPL
      Witam mam pytanie do was zmieniłem pas od napędu mocarni zauważyłem że z jednej strony był rant nie wytarty tak jakby od wariatora czy mam się martwić talerzami że są wytarte i pas wpada za głęboko ? 
    • Przez Piter333
      Witam, panowie kupiłem sieczkarnie do bizona na elektromagnes, jaki przwod dociągnąć do zasilania go i czujnika zapchania, jaki przekrój? 
    • Przez sieradzkieteam
      Witam.jaki heder pasuje inny do bizona zo56 żeby był mniejszy a żeby mocowanie pasowało.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v