Skocz do zawartości

NH TM175-Regulacja luzu łożysk zwrotnic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Posiadam NH TM 175 i były wymieniane łożyska na zwrotnicach  i pytanie brzmi jak sie reguluje tymi blaszkami, wystarczy podkładać aż sie zwrotnica bd swobodnie obracać ?  bez różnicy  na który czop one przyjdą czy góra i dół ma być po równo 

Opublikowano
Z tego co ja zawsze robiłem to o ile nie były wymieniane czopy i jeśli nie było nic więcej robione np przetaczanie itp to tak jak demontujesz tak samo składasz jeśli np były 3 na górze 2 na dole to dajesz tak samo
Opublikowano
5 godzin temu, sadek9 napisał:

Z tego co ja zawsze robiłem to o ile nie były wymieniane czopy i jeśli nie było nic więcej robione np przetaczanie itp to tak jak demontujesz tak samo składasz jeśli np były 3 na górze 2 na dole to dajesz tak samo

Wymieniane były dolne czopy a przed rozebraniem byly dwie na dole z lewej strony i 3 na dole z prawej jak tak złożyłem to sie nie kręcą

Teraz mam z lewej na dole 0,30 góra 0,25 a prawa strona dół 0,45 gora 0,25 i ma znaczenie zeby było po równo czy nie?

Opublikowano

znaczy dołożyłeś już i się lżej obraca ? Mniej więcej daj po równo , najlepiej żeby wałki były w jednej linii , ale co to ma małe znaczenie bo i tak krzyżak jest, nawet podwójny

 

A ile dałeś za czopy masz tam na łożyskach czy na tulei takie jajko ?

Opublikowano
14 godzin temu, sebe1033 napisał:

znaczy dołożyłeś już i się lżej obraca ? Mniej więcej daj po równo , najlepiej żeby wałki były w jednej linii , ale co to ma małe znaczenie bo i tak krzyżak jest, nawet podwójny

 

A ile dałeś za czopy masz tam na łożyskach czy na tulei takie jajko ?

dołożone i sie lżej obraca, dokładne było tak   aż lekko sie zaczęły obracać

i nie wiem czy ma to jakieś wieksze znaczenie bo w sumie na jednej stronie przybyło 0,70mm a na drugiej 0,55mm 

ciągnik w piątek wyjechał i na pierwszy rzut oka nic sie z tym nie dzieje 

łożyska są 3 te same i jedno  z okładziną w środku pod czujnik skrętu

 

$_72.JPG

Cuscinetto-a-rullini-New-Holland-cod-47137676.jpg

Opublikowano
14 godzin temu, sebe1033 napisał:

a bo u siebie musze wymienić bo się na czopie obraca tyle że w fiacie

To jest oryginał z perkozu a jak patrzyłem na necie to około 250zl tylko ciekawe jaka jakość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez LukaszSZCZ999
      Dobry wieczór. Panowie, wymieniłem tarczę sprzęgłową (490zł w Grene), docisku mimo bruzd wydartych przez nity poprzedniej tarczy nie toczyłem.
       
      Po złożeniu ciągnika nie mogłem wrzucić biegu bo po prostu zgrzytało. Wrzuciłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem, mimo wciśniętego pedału do dechy, ciągnik zaczął się toczyć. Pomyślicie że jest zapowietrzone.. Odpowietrzyłem, twardość jest w porządku. Pojeździłem trochę i jest odrobinę lepiej, ale z każdą zmianą biegu myślę "zgrzytnie czy nie?", no i niestety strasznie niewygodne jest wciskanie sprzęgła do samego końca by dobrze wysprzęglić (już dwu centymetrowe popuszczenie sprzęgła od maksimum powoduje całkowite "załapanie" sprzęgła).
      Ponadto zauważyłem, że pełne naciśnięcie pedału powoduje bardzo mały (ok 2milimetrowy) ruch docisku od tarczy. Czy ktoś wie ile powinien ten ruch wynosić?
       
      Co robić? Dotrze się to? Sam pedał obojętnie czy silnik odpalony czy nie ma luz, zastanawiam się czy czasem to on nie pozwala na całkowite wciśnięcie pompki.
       
      Piszcie, powiedzcie co można jeszcze wykonać by to naprawić.
    • Przez rabit500
      Witam.
      Mam problem z ustawianiem wialni w 524. A mianowicie ktoś namotal w instalacji. I zaginelo sterowanie obrotami wialni. Więc jeśli ktoś miałby jakieś materiały schemat elektryczny tego układu. Oraz fotke z opisem przycisków w kabinie (w szczególności od wentylatora). Oraz czy regulacja działa bezpośrednio po zapłonie czy dopiero po uruchomieniu silnika.
    • Przez krzysiekb37
      Mam dominatora 76 , jak można wyregulować hamulce celem lepszego hamowania. Dodaję , że kilka lat temu zostały wymienione tarcze przez mechanika. Byłbym wdzięczny za zdjęcia .
    • Przez 12145
      Witam, nigdzie nie mogłem znaleźć tego tematu więc postanowiłem utworzyć nowy. Zwracam się do Was z prośbą/ zapytaniem gdzie znajduje się regulacja obrotów prędkości nagarniacza w Claas'ie Mercator'ze 70/75. W katalogu nic nie mogę znaleźć, w internecie też nic nie zobaczyłem. Pozdrawiam, i proszę o w miarę szybkie odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. Mam problem w mf 3125 z ehr.
      Problem taki ze jak oram i ustawie sobie na pokretle glebokosc np. na 4 i podniose i opuszcze przelocznikiem to nie opuszcza do tej samej pozycji co wczesniej tylko duzo wyzej staje. W tedy musze pokretlem zejsc do 6 by opuscil i zaraz spowrotem wrocic do 4 bo tak wali po rame.
      Co to moze byc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v