Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepszy patent to przerobienie tego to siłownik przy osi i ewentualnie orbitrol ale nie koniecznie.

Poza tym w układzie z serwomechanizmem sam rozdzielacz rzadko kiedy jest głównym problemem, przeważnie są to wszelkiego rodzaju luzy w każdym możliwym miejscu i tu ten patent ruska na nic się nie przyda. 

Zmierzyłeś chociaż ciśnienie na rozdzielaczu serwomechanizmu ?

Ja jak założyłem siłownik przy osi i podpiąłem się pod rozdzielacz serwa to okazało się, że miałem za małe ciśnienie ustawione. Jak ustawiłem takie jak trzeba to kręciło się tak jak teraz na orbitrolu i nic nie musiałem w rozdzielaczu przerabiać.

Opublikowano

Kup wspomaganie na orbitrol, może wydasz te 1200 czy tam 1300 ale będziesz miał problem z głowy i lekkie kręcenie a w turze to podstawa , ja od razu po zakupie wywaliłem to nieszczęsne wspomaganie na kolumnie , szkoda zdrowia 

Opublikowano

Musisz podtoczyć (około 0.8-1mm po obu stronach) obudowę tego rozdzielacza, tak jak gość przykłada szalkę łożyska, żeby  bardziej tuleja rozdzielająca przymykała/ otwierała kanały . Sam tak to ustrojstwo poprawiłem  i nawet lekko się skręcało, ale te wieczne luzy i poszedł orbi. Głębokości dokładnie nie pamiętam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez dziki97
      Witam rozważam budowę włóki 4 metrowej coś na wzór  Doublet Record. Być może macie jakieś lepsze wynalazki które można zrobić tanim kosztem a dobrze wyrównają ziemie po orce. Wiem ze można kupić za nie duże pieniądze włóki łąkowo-polowe ale obawiam się że na moje ziemie jest ona zbyt lekka. jeśli macie jakieś fajne wynalazki to proszę o fotkę pozdrawiam 
    • Przez pikas4
      Witam , zwracam się do wszystkich posiadaczy władimirca z turem o podzielenie się swoimi patentami z poprawieniem mocowania tegoż tura. Fabryczne polskie mocowanie nie jest zbyt idealne, tanie w wykonaniu, i mimo że dolna rama ciągnika zrobiona jest z grubej ścianki , to mocno pracuje. Sam posiadam władka klasycznego z mocowaną na sztywno do ramy obudową akumulatora, natomiast maska spięta jest gumowymi zapinkami jak w c330. Jak się napełni łyżkę to widać jak maska odsuwa się od obudowy nawet o 2-3 centymetry. Najwyższy czas coś z tym zrobić bo nawet śruby mocowania poduszek do silnika potrafią się w tych warunkach luzować.

      Ja wstępnie myślę czy nie zrobić z mocowania pełnego trójkąta czyli poprowadzić pod ramą silnika profile równolegle z rurkami ramy a następnie połączyć je bezpośrednio z mocowaniem obciążników przednich tak aby złapać jedną śrubą również pręty wsporników tura. Oczywiście dodatkowo profile zostaną spięte jarzmami z oryginalną ramą (jeden od strony sprzęgła i drugi od  strony rozrządu). Jak myślicie czy to dobry pomysł czy też zbyteczne zmartwienie.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v