Skocz do zawartości

Case 5140 MAXXUM-Czujnik prędkości jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mój problem dotyczy ciągnika case 5140 maxxum. Dokładnie chodzi o to, że przestała się wyświetlać prędkość jazdy. Domyślam się, że coś jest nie tak z czujnikiem, jednak nie mam zielonego pojęcia, w którym miejscu się on dokładnie znajduje. Czy byłby ktoś na tyle miły i wrzucił zdjęcie, w którym miejscu jest ten czujnik? Z góry dziękuję.

Opublikowano

Po pierwsze to nie każdy case ma ten czujnik i to nie jest czujnik od prędkości. Czujnik prędkości jest powiązany z czujnikem obrotów a ten jest w alternatorze i trzeba go zsynchromizowac z rozmiarem opon jest w instrukcji opisana kalibracja. Odkreć tylna osłone alternatora i kest tam czarny kabelek wpięty w w ten czujnik mógł się przetrzeć albo wypiąc zaśniedzieć

Opublikowano

Początkowo, kiedy zegary pokazywały prędkość, wynosiła ona jakieś 28km/h. Po jakimś czasie prędkość ta doszła do około 24km/h max, aż w końcu któregoś dnia spadła do 0km/h. Kiedyś zjeżdżając z góry po szosie coś "załapało" i znowu pokazywało 24km/h, ale tylko przez krótki czas. Sprawdzę ten kabelek. Dziękuję za podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v