Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Zakupiłem sobie władimirca T25A2 i chciałem co nie co poprawić. Problem jest z hamulcami, ponieważ hamuje tylko na prawe koło. Ciagnik staje w miejscu, natomiast lewe koło nie zostawia śladu. Czy to normalne? Nie mam także dźwigni blokady mechanizmu różnicowego. Czy to może być tym spowodowane? 

Opublikowano
Na pewno brak dźwigni blokady nie ma wpływu na hamowanie. Hamulec spróbuj podciągnąć i wyregulować. Jak nie pomoże to pewnie taśma do wymiany. Jest o tym temat, poszukaj.
Opublikowano

Próbowałem dobrać się do koła, żeby zobaczyć taśmę ale nie wiem czy ta osłona to ta o której myślę. Odkręciłem wszystkie śruby te po prawej stronie, ale nie dało się tego dekla zdjąć. Czy to to należy zdjąć, żeby zobaczyć taśmę?

31949088_10209367876473058_135529539861217280_n.jpg

Opublikowano
Tam na samej górze jest dekielek na 4 śruby, pod nim jest regulacja. Żeby zdjąć tą obudowę pod dekielkiem musisz odkręcić 4 śruby mocujące ją do pochwy, wybić wałki trzymające cięgiełka od naciągu taśm oraz wyjąć pedał hamulca. Do tego dobrze jest zdjąć podłogę.
Opublikowano
Zależy jak będą się śruby odkręcać, ogólnie troche roboty jest. Samą taśmę wymienić podobno da się bez odkręcania pochwy ale ja nigdy nie próbowałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      witajcie.
      Biorę powoli się  do   remontu   mojej 3p, ale mam jeden dylemat. Wszystko ładni się  po zewnątrz po odkręcało a stanąłem na kole pasowym przykręconym do wału korbowego. Jaki tam jest  gwint?  Prawo czy lewo obrotowy ?
    • Przez Wozny186
      Witam. Mam problem z moim 7211. 
      Odkręciła się nakrętka koła pasowego wału.
      Przez co koło spadło z wału i się uszkodziło.
      Rozjechałem ciągnik wyciągłem nakrętkę oraz koło pasowe ale za żadne skarby nie mogę wyciągnąć klina z wału. Jest na to jakiś patent? klin rusza się w wale jakiś 1mm ale nie jestem w stanie go wyciągnąć. Po usunięciu simmeringu widać tam jakąś blaszkę jakaś jakby osłona przeciwrozbrygowa oleju i nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania obudowy rozrządu ściągania pompy wody alternatora i całej reszty jaka tam jest. Czy ten klin powinien wyjść normalnie czy trzeba rozbierać to wszystko? Proszę o pomoc bo ciągnik chodzi przy odśnieżaniu i jest bardzo potrzebny a jeden w zasadzie klin go unieruchomił bo części już mam a poskładać nie mogę. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów, pojawił się problem z podnosnikiiem w t25, żeby podnieść coś cieższego trzeba mocno gazowac i trzymać dźwignię rozdzielacza w górze. W czym może tkwić problem? O czego zacząć szukać czy wina leży po stronie pompy czy rozdzielacza.
    • Przez Kaik2
      Witam mam kolejny problem z t25 mianowicie od pewnego czasu zauważyłem zgrzytanie w prawym tylnim kole jak i koło delikatnie bije na boki robi tak zwana osemke. Wymieniłem łożysko pomimo tego sciaglem koło złapałem za piaste i piasta ma luz na około 2,3 cm chodzi tył i przod proszę o porady bo już nie mam pojęcia co to może być pozdtawiam
    • Przez Pawel0418
      pług do śniegu w fazie testów.W planach jest hydrauliczne sterowanie prawo-lewo 





×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v