Wozny186

Koło pasowe wału zetor 7211

Polecane posty

Wozny186    0

Witam. Mam problem z moim 7211. 

Odkręciła się nakrętka koła pasowego wału.

Przez co koło spadło z wału i się uszkodziło.

Rozjechałem ciągnik wyciągłem nakrętkę oraz koło pasowe ale za żadne skarby nie mogę wyciągnąć klina z wału. Jest na to jakiś patent? klin rusza się w wale jakiś 1mm ale nie jestem w stanie go wyciągnąć. Po usunięciu simmeringu widać tam jakąś blaszkę jakaś jakby osłona przeciwrozbrygowa oleju i nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania obudowy rozrządu ściągania pompy wody alternatora i całej reszty jaka tam jest. Czy ten klin powinien wyjść normalnie czy trzeba rozbierać to wszystko? Proszę o pomoc bo ciągnik chodzi przy odśnieżaniu i jest bardzo potrzebny a jeden w zasadzie klin go unieruchomił bo części już mam a poskładać nie mogę. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    409

Jest tak jak w większości pojazdów , jest koło pasowe ,za nim odrzutnik i koło zębate napędu rozrządu. Posiadają  one wspólny wpust , w tym przypadku o długości 56mm,.Dopiero po zdemontowaniu obudowy i koła zębatego na wale wyjmiesz wpust .

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wozny186    0

Czyli nawet nie mam co marzyć że uda mi się bez rozbierania obudowy. Szkoda bo jakby się udało to 2 godzinki i po robocie a tak to jeszcze rozbierania sporo tylko po to żeby wymienić klin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mds212    2096

Też to wymieniałen w tym roku. Jest trochę zabawy żeby się dostać do rozrządu. Pompy nie pompy miskę trzeba zdjąć. Alternatora nie trzeba zdejmować Dobry dzień składania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    2653

jesli ci sie nie chce rozbierac to napawaj klin potem go odpowiednio zeszlifuj,a na koniec nakretke zakrec na kleju i bedzie chodzic-przynajmniej u mnie w 60 tak zrobilem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2096

Lepiej nie kombinować Poswiecic 1 dzien wiecej i zrobic jak nalezy zwlaszcza ze koszty  nie sa duze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj