Skocz do zawartości

Polecane posty

dexter00    13

Witam. Nie znalazłem nic na ten tema więc piszę. W moim 6830P przy zaprogramowanym hms podczas pracy kiedy jestem na końcu pola i wciskam przycisk czasami wyskoczy mi blad i wylacza hms. Dzieje się to coraz częściej i nie ma znaczenia co jest zaprogramowane. I zawsze przy podnoszeniu. Proszę o pomoc 

20180410_124320.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    32

poszukaj na necie są opisane kody błędów do jd. A jak przy podnoszeniu to może czujnik wysokości /położenia ramion wysiadł. Edit a tylny/ przeni wom działa w normie? bo kiedyś miałem przypadek że właśnie tylny pto i hms nie dzialaly bo wyłącznik womu w prawym błotniku się zajechał. wymiana czujnika rozwiązała problem. ogółem hms pracuje wraz z wom, napedem, podnosnikiem, hydraulika i blokada. w tym raczej trzeba szukać przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    921
Ja tam widzę tylko " będzie Pan płacił " :) See dealer czyli chyba odwiedź serwis. Więc jeżeli to nie coś mechanicznego, to komp zeswirowal i trzeba będzie podłączyc.

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dexter00    13
Napisano (edytowany)

czujnik wom byl wymieniany. błąd wyskakuje nawet jesli w hms nie ma ustawionego włączania wom. 

Edytowano przez dexter00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    4

Kod diagnostyczny jest generowany, jeśli zespół sterujący BCU wykryje nierealną wartość z przełącznika wyboru programu HMS Plus, prawdopodobnie uszkodzony przełącznik można go sprawdzić w adresach diagnostycznych bcu015

Sprawdź bezpieczniki:

Ciągniki do numeru seryjnego z przełomu 2008

: Sprawdzić bezpiecznik F02/08.

Ciągniki od numeru seryjnego z przełomu 2008

 : Sprawdzić bezpiecznik F04/08.
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    13

Z tym przełączników to faktycznie może być coś nie tak. Nie zawsze zalapie. Nie wiem czy tak na być ale jak ciągnik  stoi to nie zalacza hms , muszę delikatnie ruszyć i wtedy nacisnąć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Luk330360
      Witam mam problem z ziemniakami odmiany Denar  Jak widać na zdjęciu kawałek od drogi są ładne a dalej liche  Nie wiem czy to niedobór jakiegoś składnika czy coś innego ?  Korzeń wygląda  na zdrowy  Co o tym  myślicie  ? Dawka  nawozu była dana całkiem konkretna ( Tarnogran 25  i Saletra amonowa )
       


       

    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.