-
Podobna zawartość
-
Przez daroo9876
Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy jeżeli moja mama otrzymuje rentę po zmarłym ojcu (jej mężu) to czy może mieć zarejestrowane zwierzęta na siebie w ARiMR? Oraz czy może pracować przy tych zwierzętach na gospodarstwie? Dodam tylko że ziemie którą odziedziczyła musiała oddać w dzierżawę. Ale krus za bardzo nie precyzuję jak to jest ze zwierzętami.
-
Przez HolmerTerraDos
Witam, mam pytanie: Jestem uczniem szkoły zawodowej w zawodzie operator obrabiarek skrawających, i jako pracownik młodociany mam już płacone składki do ZUS-u, a za 3 lata mój wuj przechodzi na emeryturę i zapewne przepiszę mi gospodarstwo. I moje pytanie jest takie: czy można jednocześnie być ubezpieczonym w ZUS-ie, pracować na umowę o pracę i prowadzić gospodarstwo bo już 3 lata będę miał płacone składki, oraz czy mógłbym także starać się o dofinansowania np. do maszyn lub do materiału siewnego ?
-
Przez DawidWciso
Witam mam taki problem... Dostałem informację, że muszę zwrócić premię w wysokości 100tys. zł. + odsetki za cały rok. Zwrot spowodowany jest tym iż pieniądze wypłacone były 21.07.2015 i od tej daty powinienem podlegać ubezpieczeniu w KRUS przez rok. Ja źle zrozumiałem i podlegałem ubezpieczeniu rok i jeden miesiąc od dnia wydania decyzji o przyznaniu premii. Dodam że pozostałe wymagania zostały spełnione i pieniądze wydane zgodnie z biznes planem. Teraz moje pytanie czy jest jakieś rozwiązanie aby nie musieć zwracać premii.
-
Przez kondziu123
Witam, planuję świadczyć usługi z zakresu koszenia kukurydzy i zastanawiam się jak to jest z tymi sezonowymi działalnościami, pytanie czy można taką działalność zarejestrować w krusie czy musi być zus, jeżeli można w krusie to czy da radę odliczać sobie vat za paliwo,części i inne środki eksploatacyjne? I jeszcze jedno, gdyby zatrudnić jakichś kierowców to jakie umowy , może zlecenie? Pozdrawiam
-
Przez DYWI
Panowie czy istnieje szansa na otrzymanie dotacji i pozostanie na podwójnym Krusie ???
Inaczej :