Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich agrofotowiczów :)

 

Otóż chcę zrobić w swoim ciapku palenie. Tylko nie wiem jak :D Co ma być podłączone i jak. Świateł i podświetleń wskaźników nie będe robił. Potrzebny jst tylko rozruch silnika. Co muszę kupić?? I jaki koszt. Jakby ktoś mógł narysować schemat będe wdzięczny.Czekam na odpowiedzi.

 

Poprawiono tytuł -z powodu niejasnego określenia problemu

@elektrotech

Opublikowano

Toż masz przełącznik świec żarowych nowy dwa lata temu kosztował 26 zeta ale ja uważam że on nie może się zepsuj jedynie połamać. Także przekręcasz przełącznikiem i kręci rozrusznik więc co ty jeszcze się domagasz a za światła odpowiada stacyjka :D

Opublikowano

Kolego @damjan15 my sie nie rozumimy. Ja nie mam w swoim ciapku instalacji elektrycznej wogóle. Bo teraz robiłem remont i go malowałem. I chce ją poskładać z tym,że potrzebny mi jest tylko rozruch silnika. I które kable musze założyć żeby mieć ten rozruch.I jakie elemnty muszą być? A reszta mi nie potrzebna.

Opublikowano

To pisz od razu że nie masz instalacji :D to tera sprawa jasna jeżeli się nie chcesz bawić to najlepiej kup za 70 zeta łączoną instalacje i będziesz miał spokój. Jeżeli masz czasu dużo to kup kilometr kabla kolektory i resztę elektryki znajdź schemat i sam zrób instalację. Według mnie najlepszym wyjściem będzie założeniem całej elektryki.

Opublikowano

Tak - niech kupi łączoną instalacje - jak ją zobaczyłem to odsprzedałem koledze, bo on jest głupi i się nie zna na przekrojach przewodów. :D Po drugie, wsuwki, które tam są zaciskane są loterią - jedna trzyma, druga nie. Proponuję wydać trochę więcej funduszy i zrobić wszystko samemu. Rozrusznik polecam Magnetona, akumulatory Centra 2x6V 165Ah, alternator Elmot 9 diodowy 45/55A. Napisz, czy chcesz schemat do świec, to narysuję Ci wszystko od początku.

Opublikowano

To i ja się wtrącę, najlepiej instalację zrobić samemu, koszt zapewne wyjdzie podobny co do łączonej instalacji ale trwałość będzie nieporównywalnie większa, rozrusznik - z przekładnią czeski (srebrno-czarny), aku do takiego rozrusznika wystarczy 120Ah, co do alternatora, elmot 9 diod 44/53 lub 55A z wbudowanym reg napięcia - będziesz potrzebował to napisz, dla ludzi z forum coś taniej się zorganizuje :D

Opublikowano

Co do instalacji elektrycznej to są różne zdania na forum ktoś pisał że jest ok ale ja jakoś też nie jestem za tym. Ostatnio brat zakupił łączoną i zobaczę jak mu się będzie sprawować. Ja to bym w życiu nie wydał 70 zeta na łączoną instalację wole dzień czy dwa posiedzieć i mieć konkretnie zrobione. Ale jak ktoś nie ma czasu czy na tym za bardzo się nie kapuje to lepiej kupić za 70 zeta łączoną i spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam pytanie czy ktoś by mi mógł podpowiedzieć jak wyjąć ten łącznik cewek w rozruszniku bo upaliło mi kabel może ktoś to rozbierał i mógł by pomuc bo nie chce czegoś uszkodzić. Był bym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam 
    • Przez fredf9
      proszę o pomoc przy podłączeniu przełącznika rozruchu 12/24 do mtz 82
    • Przez solek01
      Mam problem z rozrusznikiem, jak przekręcałem kluczyk to zgrzytał, obecnie go wyciągnełem przeczyściłem i na ostro kręci, bendiks popycha tryb do przodu i zaraz tryb wraca w tył ale rozrusznik nadal się kręci?
      Co może być przyczyną? 
    • Przez jacus
      mam pytanie jak zdiagnozowac w domowych warunkach taki rozrusznik-wczoraj go wyciagnalem z ciagnika,- podpialem na kablach do drugiego ciagnika i tez nic ..nawet nie obrocil-  nie "cykal" jak zwykly przy awarii, jak go sprawdzic na stole -podpialem prostownik- masa do obudowy, plus na wejscie elektrowlacznika , kabelkiem stykalem i nic- cos zle robie ??? 
    • Przez Dastan
      Mój case jak się dobrze nagrzeje to ma problem z zapalaniem, tzn. problem jest w ogóle z kręceniem, jakby rozrusznik nie dawał rady, jak się bardzo mocno zagrzeje to praktycznie nie potrafi zakręcić i muszę czekac aż ostygnie. Na zimno pali niemal od strzała. Rozrusznik rozkręciłem, tzn wirnik i szczotki bo do przekładni nie zaglądałem. Rozrusznik pada czy coś z silnikiem może być ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v