Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wasill20    1

Chciałbym rozbudować układ hydrauliczny w moim kombajnie, a mianowicie:
1. dodać wspomaganie kierownicy
2. przerobić przyśpieszacz z mechanicznego na hydrauliczny tak jak to jest min. w Bizonie
Z racji tego, że nie mam za dużej wiedzy w tym temacie potrzebuję kilku porad.
W tej chwili układ hydrauliczny obsługuje tylko podnoszenie hederu i motowidła.

Żeby dodać wspomaganie muszę wstawić dzielnik strumienia, tak? żeby wspomaganie i podnoszenie hederu mogło działać jednocześnie. Pytanie jaki będzie dobry? Czy ma znaczenie w którym miejscu go wstawię? Gdzie najlepiej go wpiąć?

Jaki orbitrol najlepiej wybrać? Czy 100 wystarczy?

Czy jeżeli dodatkowo dodam siłownik do przyśpieszacza to wystarczy tylko dodać rozdzielacz i podpiąć się z przewodami?

Czy pompa w takim wypadku nie będzie za mało wydajna? I tak nie będą używane jednocześnie wszystkie funkcje więc moim zdaniem chyba nie, ale proszę niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony.

Może ktoś mógłby zamieścić jakiś schemat takiego układu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najprościej to zrobić wzorując się na bizonie 

orbitrol "100" ok

siłownik  bizon

dzielnik strumienia (regulator przepływu ) też bizon 

montuje się przed rozdzielaczem hydraulicznym

rozdzielacz dodatkowy wpina się szeregowo ale należy pamiętać by odpływ oleju nie był obciążony

najlepiej zobaczyć jak jest w bizonie tam są zastosowane rozdzielacze typu RBS i porównać odpływy z rozdzielacza 

do sterowania siłownika przekładni bezstopniowej obowiązkowo dławik by reakcja siłownika nie była zbyt gwałtowna 

co do wydajności pompy to nie wiem jaka jest zamontowana. Podaj jakiś nr.kat. z pompy to się określi jej wydajność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Przez Mariusz190586
      Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i przepraszam jeśli źle umieściłem dany temat ale potrzebuje szybkiej pomocy. Mianowicie mam traktorek z silnikiem 126p który postanowiłem troszkę rozbudować i wyposażyć w hydraulike która to jest podstawa każdego traktora a u mnie jej nie było niestety. Poszedłem na całość i zamontowalem pompę nsz 10 z przystawka pasowa rozdzielacz 3 sekcje i wspomaganie przez orbitrol danfoss z zaworem priorytetu. Wszystko było by ok gdyby nie dziwna praca orbitrola. Wspomaganie działa kierownica chodzi lekko ale gdy przez chwilę się nią nie kręci ten pierwszy ruch jest taki jak by się przycinala i druga sprawa kiedy siłownik dojdzie do maksymalnego punktu silnik albo zgaśnie albo prawie zgaśnie. Dodam że pasek na pompie ma szerokość 17 jest dosyć dobrze napięty a mimo tego uslizguje się bo po przejażdżce koło pasowe jest gorące. 
    • Przez Claus
      Konieczne jest określenie, który kombajn kupić. Dlatego chcę zapytać tych, którzy pracowali przy takich kombajnach. Jakie są ich zalety i wady? Jaka jest wydajność?Czy IHC531 ma drugi bęben (podobny do zdjęcia)?

    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj