Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.

Mam problem z przednim napędem.

Przy włączony napędzie przy ruszaniu coś zgrzyta w skrzyni i napęd się nie dołancza.   Elektrozawory zamieniłem z blokada mostów. blokada działa a dołanczanie napędu dalej zgrzyta.

Wcześniejszy problem to ze nie da siś wyłączyć wałka WOM. Kręci się cały czas, ale tego nie robiłem bo nie używam WOM. Dodam  że podnośnik i tur działają bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba skrzynie rozebrać


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JasiekAgriculture
      Witam mam problem z rewersem w Same na początku rewers wyskakiwał tylko na wstecznym biegu tzn cofając po równej drodze nic sie nie działo a jesli tylko byl jakis kamień czy cos to szarpło ciagnikiem i bieg wyskakiwał  teraz dzieje mi sie to również przy jezdzie do przodu GDY PRZYTRZYMAM MOCNIEJ DZWIGNIE TO NIC NIE WYSKAKUJE. Moze miał ktos z was taki problem i pomoze co zrobic?
    • Przez fendt856
      Witam ma taki problem robiłem przednią oś w case 5150 wymieniłem czopy tulejki bo już był duży luz. I przed tym leciał olej z lewego koła i powodem tego była podrobiona któtka pół oś i ją wymieniłem krzyżaki tą pół oś i uszczelniacze i tulejki te co pół oski pracują w nich i przez pewnien czas nie leciało i teraz zaczeło leciec z środkowego mostu tam też wymieniłem uszczelniacz i tulejkę i jest taki problem że bez włączonego napędu moge jeździc długo i nic się nie dzieję a jak załącze przedni napęd pół dnia i zaczyna lecicec olej co może być ?
    • Przez dzarjan8111
      Wyciek jest z przedniego mostu z pod wałka prawego długiego ( zaznaczony na zdj.). moje pytanie brzmi czy wyciągne ten wałek po odjęciu  prawej zwolnicy i wymienie na nim uszczelniacze? czy też konieczny jest demontaż również zwolnicy lewej oraz mechanizmu różnicowego czy też wałek się wysunie  bez tego. 

    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj