Polecane posty

Witam.

Mam problem z przednim napędem.

Przy włączony napędzie przy ruszaniu coś zgrzyta w skrzyni i napęd się nie dołancza.   Elektrozawory zamieniłem z blokada mostów. blokada działa a dołanczanie napędu dalej zgrzyta.

Wcześniejszy problem to ze nie da siś wyłączyć wałka WOM. Kręci się cały czas, ale tego nie robiłem bo nie używam WOM. Dodam  że podnośnik i tur działają bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba skrzynie rozebrać


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lassie
      Witam mam problem z przednim napędem mianowicie sam się załącza ,co może być przyczyną ?
    • Przez RenJohn
      Witam, czy wiedziałby ktoś jak naprawić elektroniczny prędkościomierz i ustawić zegarek w John Deere 6610?

    • Przez wladekt25aaaaaa
      Witam od 20 Lat posiadam ten ciagnik jakim jest T25a rocznik 84 .
      1 Problem jest taki ze podczas orki wyskoczyly biegi oralem 3 polowa obroty 1200-1400 okazalo sie ze tryby byly do wymiany wymienilem 3 tryby i dokupilem druga wajche typu rewers po zamontowaniu wszystkiego skrzynia wyje caly czas tylko na 3 i 1 na tych co wyskoczyla . Co mam robic?
      2 problem taki jest ze z roku na rok brakuje mu sily mianowicie kleka w rotacyjnej dymi na czarno i siwo wymieniany byl 1 wtrysk pompa byla kupywana okolo 5 lat temu jest do dzis w plugach unia grudziadz 2 brak sily  podkladanke robie 3 grudziadzkimi ale ewidentnie brakuje mu mocy co mam robic
      3 problem jest taki dotyczacy elektryki gdy wlaczam halogeny pala sie bezpieczniki gdy odlacze prawy to lewy pracuje caly czas a jak podlacze prawy to koniec wszystko sie pali tak to krotkie dlugie sie wlaczaja aby kierunki wiec bardzo prosze o pomoc mam 16 lat moj tata byl fachowcem jesli chozi o t25 niestety zmarl zostalem sam wiec chcialbym sie nauczyc go robic Prosze o pomoc
    • Przez zeflik
      Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 
    • Przez Rafał11
      Od czego jest kontrolka zaznaczona na zdjęciu

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.