Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

za 2 tyś to całą kabine oszklisz i jeszcze się pożądnie za to upijesz!!! Przyłączam się do was pronary i belarusy to super sprzęty!!1 sam mam pronara i nie narzekam. Jak miałbym ursusa i tyle nim robił co ruskiem to już by się dawno rozpier..... A części to śmiesznie tanie jak jakaś awaria to jadę po nowe i nie bawię sie w spawanie czy coś takiego!!!!!!!!!!! W pronarze czy belarusie to chociarz jakiś komfort jest a nie goła blacha jak w starych szóstkach heheh.

 

nigger mam pytanie do Ciebie odnośnie mtz1523 robisz nim coś z wykorzystaniem WOM

Opublikowano

Ja również jastem zwolennikiem Pronarów i Belarusów tylko mnie te taśmy na wałku wnerwiają bo jak ma ciężko to ślizga. A ursusa "6" to za żadne skarby bym nie chciał!!!!! Słabe, niewygodne i paliwożerne.

Opublikowano

pioter nie strasz mnie

jutro rano dzwonie do narwii zeby dowiedziec sie co i jak ale mam nadzieje ze koszt to bedzie 500 do 1000 zl

a wszystko przez jakis glupi kamyczek ktory wylecial podczas wczorajszego mycia... ;)

Opublikowano
za 2 tyś to całą kabine oszklisz i jeszcze się pożądnie za to upijesz!!!

Nie liczyłbym na to niestety, gięte szyby to droga sprawa, niezależnie czy w Pronarze czy w JD

 

Daj znać Grześku ile za tą szybe krzykneli to Ci zdradze na pocieszenie ile mnie w MF kosztowała (chyba że już gdzieś doczytałeś) ;)

Opublikowano
za 2 tyś to całą kabine oszklisz i jeszcze się pożądnie za to upijesz!!! Przyłączam się do was pronary i belarusy to super sprzęty!!1 sam mam pronara i nie narzekam. Jak miałbym ursusa i tyle nim robił co ruskiem to już by się dawno rozpier..... A części to śmiesznie tanie jak jakaś awaria to jadę po nowe i nie bawię sie w spawanie czy coś takiego!!!!!!!!!!! W pronarze czy belarusie to chociarz jakiś komfort jest a nie goła blacha jak w starych szóstkach heheh.

 

nigger mam pytanie do Ciebie odnośnie mtz1523 robisz nim coś z wykorzystaniem WOM

ja tez jestem tego zdania -te ciągniki są warte swojej ceny, ja w swoim ostatnio to tylko oleje zmieniam i tankuje OO ;)

co do ceny szyby to 200zł kosztuje ma mala z drzwi (kabina 82SA i pochodne)

Opublikowano

przecierz wiem że nie kupi sie za 2 tyś całej kabiny chodziło mi tylko o pokazanie różnicy w cenach zachodnich częsci do belarusa, moze szyba to nie był dobry pomysł hehe.. jak już kiedys pisałem chciałbym zobaczyć jak by wygladał nowy zachodni ciagnik w cenie belarusa hehe

Opublikowano

Witam. Jak dobrze pójdzie biorę na następny rok Pronarka 1025 A II + tur Pronar ;) Myślę że ta maszynka mnie nie zawiedzie ;) Może macie pronarka z turem i powiecie jak sie sprawuje z nim ??:> Pozdrawiam ;]

Opublikowano

Z całym szacunkiem do wszystkich posiadaczy MTZ (sam kiedyś miałem tylko te pierwszą wersje i sobie chwaliłem).

Ja i mój sąsiad razem braliśmy w tym samym okresie ciągniki na SPO a było to 3 lata temu on brał 1523 a ja inną marke ciągnika.

Oba ciągniki mają po przepracowane po około 600 mth i teraz najgorsze.Mój sąsiad sugerował się argumentem że MTZ to prosty,

nie naszpikowany elektroniką,silny ciągnik.Po pierwszym sezonie aż sam byłem zdziwiony z pracy ciągnika ale w 2 i 3 sezonie zaczeło się :angry:

Pierwsze co to pękł siłownik przy przegubie od wspomagania -1 wizyta serwisu .Drugą awarią było i to o zgrozo rozleciało się uszczelnienie

na głównej pompie hydrałlicznej i cały olej z hydrałliki przelał się do skrzyni biegów,popękały węże i część zgubił po drodze do domu.Za nim

doszedł że to ta pompa 3 razy tak zgubił olej z tej hydrałliki.W tym sezonie rozleciało się sprzęgło i wspomaganie sprzęgła.

Być może mój sąsiad trafił na "fajny" egzemplarz ale nie życzę sobie stresów jaki on przeżył tak z tym ciągnikiem jak i podejściem serwisu -

-czasami czekał tydzień czasu aż się ktoś łaskawie zjawił na podwórku a przecież wiemy jak jest ciężko jak maszyna się rozleci akurat wtedy kiedy jest najbardziej potrzebna.

Opublikowano
Być może mój sąsiad trafił na "fajny" egzemplarz ale nie życzę sobie stresów jaki on przeżył tak z tym ciągnikiem jak i podejściem serwisu -

-czasami czekał tydzień czasu aż się ktoś łaskawie zjawił na podwórku a przecież wiemy jak jest ciężko jak maszyna się rozleci akurat wtedy kiedy jest najbardziej potrzebna.

Znajomy przeżywał niedawno paraliż z powodu Pronara 1025, a raczej jego serwisu. Ma kilkadziesiąt krów i codziennie musi załadować paszowóz owym Pronarem (ma na nim tura) jak i też zrobić inne rzeczy typu przełożenie obornika na płycie, itp. Ciągnik jest jeszcze na gwarancji, niestety padła mu pompa wody. Przyjechał serwis, wyjeli starą i pojechali zostawiając ciągnik na dobry tydzień (!!!) w bezruchu (nie mieli części na stanie czy coś). Ja bym sie chyba pochlastał ;)

Opublikowano
Znajomy przeżywał niedawno paraliż z powodu Pronara 1025, a raczej jego serwisu. Ma kilkadziesiąt krów i codziennie musi załadować paszowóz owym Pronarem (ma na nim tura) jak i też zrobić inne rzeczy typu przełożenie obornika na płycie, itp. Ciągnik jest jeszcze na gwarancji, niestety padła mu pompa wody. Przyjechał serwis, wyjeli starą i pojechali zostawiając ciągnik na dobry tydzień (!!!) w bezruchu (nie mieli części na stanie czy coś). Ja bym sie chyba pochlastał ;)

zmiana Pompy to we dwóch 1,5godz roboty -alternator wyjmujesz i osłony boczne od chłodnicy -chłodnica zostaje

i to wszystko -nowa pompa (kompletna) kosztuje o ile sie nie mylę 170zl (do SA) a 1025A ma chyba taką samą no i warto bylo by jeszcze plyn chłodniczy wymienić ;)

Opublikowano
Zrobiłby to sam odrazu ale nie chciał tracić gwarancji i musiał czekać na serwis który z jakichś powodów nawalił... ;)

ja doskonale to rozumie a tych serwisantow to za jaja popowiszac -do mnie jak zaczeli przyjezdzac z tlumikami to sobie sam ze zwyklej rury zrobiłem bo jak bym miał czekac to.....

heh czwarty czy piąty tlumik mam juz (wzmacniany) ;)

-tamte na zgrzewach ,,puszczały" i teraz pytanie do @mirasek

-czy możliwe bylo to ze kąt wtrysku jest za pozny i paliwo spalane jest w korektorze (on robi sie czerwony wraz z kolanem) i poprostu te zwykle tlumiki sie urywały??

Opublikowano
-czy możliwe bylo to ze kąt wtrysku jest za pozny i paliwo spalane jest w korektorze (on robi sie czerwony wraz z kolanem) i poprostu te zwykle tlumiki sie urywały??

Gdyby początek wtrysku był za późny silnik pracował by bardziej "twardo" i nie miał odpowiedniej mocy. To o czym piszesz jest możliwe, spalanie w cylindrach rozpoczynało by sie późno i gwałtownie a jak wiadomo olej napędowy spala sie stosunkowo długo i przy otwarciu zaworu wydechowego może udzielać sie to kolektorowi (fajnie musi wyglądać rozgrzany do czerwoności ;))

Opublikowano

w sumie to nie jest tak strasznie ale jednak spodziewalem sie ceny w okolicy 500 zl.

kupilbym to nawet dzisiaj ale jechalem jeszcze do bialegostoku po towar i balem sie ze po drodze gdzies zbije ;)

Opublikowano

witam(p1025a) ja dziś robiłem wymianę wszystkich płynów + fitry (2szt) + pare uszczelek wyszło razem 950zł w tym filtry i uszczelki kosztowały 34zł. niektóre uszczelki po 1 zł ;), znajomy ostatnio wymienał uszczelniacze w przednim napędzie przy fendtcie faworicie mówił ze dał jakies 700zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v