Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.

Opublikowano
regenerowałeś w Gdańsku ? co do regulacji to bardzo dużo Ci nie podpowiem Ale trzeba robić to wedle nagrzewania się cylindrów są tam takie specjalne otwory w bloku żeby włożyć termometr który musi być dokładny nie jakiś marketowy.
Opublikowano

Oj z tymi obrotami to nie jest taka prosta sprawa.

Pod tymi pompami muszą być odpowiednie podkładki, a dobiera się je do każdej pompki indywidualnie. Każda z nich  ma tabliczkę znamionową gdzie powinno to być określone, no chyba że masz dostęp do odpowiedniej aparatury to można to na silniku ustawić.

Listwa sterująca pod pompkami  musi lekko się przesuwać i oczywiście być prosta.

W kolektorze wydechowym masz śrubki M6 (od spodu przy każdym cylindrze) przez które mierzysz tem. spalin.Przy normalnej tem. silnika i obr. ok.1200 powinna wyność ok 120-130 st.C ale ważne żeby była w miarę równa na każdym cylindrze.Odkręcając te śrubki na pewno ze dwie urwiesz.

Kolejna sprawa to czujnik położenia wału. Jaki jest odstęp od koła, czy impulsy są czytelne itd.

Ważna też jest masa w w całym ciągniku. Jak coś bedzie zaśniedziałe to to też może mieć wpływ na pracę elektrycznego regulatora obrotów.

U mnie w Lambo 1050 obroty falowały tak ok. 100 obr/min w + i tyle samo w - , a kontrolka przy gazie ręcznym nie podawała żadnego kodu błędu.

Opublikowano

napisałeś prawie dobrze

9 godzin temu, farmer7745 napisał:

Pod tymi pompami muszą być odpowiednie podkładki, a dobiera się je do każdej pompki indywidualnie

tu jest błąd

9 godzin temu, farmer7745 napisał:

Przy normalnej tem. silnika i obr. ok.1200 powinna wyność ok 120-130 st.C

też źle

Opublikowano

No przyznaje że nie jestem serwisantem grupy DEUTZ FAHR, ale ten temat w opisany wyżej sposób przerabiałem na ciągniku LAMBORGHINI PREMIUM 1050 z silnikiem 1000.4-WT1 który był już chłodzony cieczą i czujnik położenia wału był przy kole pasowym z przodu silnika.

Samego regulatora nie ruszałem, miał jeszcze plomby, a efekt końcowy był taki jak pisałem  ok 100 obr na + i podobnie na -. Jeszcze wtryski były robione.

Po całym zabiegu silnik odpalał bardzo dobrze, miał moc i dobrze się zbierał.

 

piotrbm_211320;Popraw mnie bo faktycznie te wartości mogą być nie takie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez LubieTosty
      witam mam 25lat szukam dorywczej pracy na gospodarstwie okolice Włoszczowy świętokrzyskie  posiadam prawo jazdy B, B+E, T mam duże doświadczenie prowadzeniu maszyn rolniczych prac dorywcza na codzien pracuje ale po pracy mogę przyjechać na gospodarstwo  pracuje po 8H
      proszę pisać w prywatnych wiadomościach lub na
      email Damianskoda2@gmail.com
    • Przez TypowyJanusz
      Jakiego dokładnie lakieru RAL użyć do pomalowania srebrnej maski w LAMBORGHINI?
    • Przez daktobik123
      Witam szanowne grono. Panowie Ursus c-360 wyszła mi korba bokiem myślałem o zakupie silnika po regeneracji ale wpadł mi w ręce silnik Perkinsa z agregatu wojskowego . Mam pytanie czy w miejsce orginalnego silnika mozna wlożyc silnik 3p ? czy bedzie on pasował na mocowania ? Czytałem że pomiędzy skrzynią a silnikiem trzeba włożyć jakiś dystans. może ktoś z Was robił taki przeszczep i podzielił by się informacjami na ten temat.
    • Przez AchimR
      Wielu z Was posiada te ciągniki, ale wiemy, że niektórym przeszkadza głośna i metaliczna praca silnika. Jeżeli ktoś Wam powiedział, że tak musi być, to zapraszam do obejrzenia filmu.
       
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v