Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 

20180121_125935.jpg

20180121_125929.jpg

Opublikowano

Mam zdjęcia tylko z jednej strony prawa strona jest podobna do d65 ale z tej strony lewej się mocno różni bo nie spotkałem jeszcze takiego bloku w jumzie. Czy to możliwe że jest to jakaś słabsza wersja ? No np d50 . Dodam że ciagnik jest chba z 89 roku.  BTW Ltz 55a albo chcesz pomóc i wrzucasz co masz/ wiesz albo nie pisz nic bo po co zaśmiecać forum.

Opublikowano (edytowane)

mateos09 jeżeli ktoś tu zaśmieca Forum, to raczej Ty, bo dodajesz aż dwa tematy z tym samym pytaniem. Jakbyś miał choćby minimalne pojęcie o czym piszesz, to byś silnika D50 do tego nie mieszał.

Już kupiłeś tego strupa:

https://www.olx.pl/oferta/jumz-6m-z-turem-CID757-IDoqAHc.html#c4b8d5e897

...i się chwalisz, czy na razie się zastanawiasz i próbujesz rozeznać temat, gdyż nie wiesz czy Ci się opłaci brać go na części, bo za same tylne koła i front od Ostrówka (chyba) nie odzyskasz tej kasy którą za niego chcieli.

Według moich informacji to normalne D65, tylko z nowszym odlewem bloku. Ten też taki ma:

https://www.otomoto.pl/oferta/belarus-bialorus-jumz-ciagnik-traktor-bialorus-jumz-oryginal-ID6zvnLl.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

Edytowane przez K1ROVEZ
Opublikowano

Kolega wyżej dobrze to wszystko ujął, silnik ten sam, natomiast odlew zmieniał się w MTZ rocznikowo, również uprzednio w Jumz. Pokrywki poszły w zapomnienie, dodano te żeberka po prawej stronie, jeszcze potem ten fajny wzór (kratkę) na bloku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v