Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tego co wyczytałem z postów to przy wciskaniu sprzęgła sie zapala sie a przy puszczeniu sprzęgła gaśnie to działanie prawidłowe.
a jak u Cb z poziomem oleju hydraulicznego w tej skrzynce z tyłu przy lewym kole masz pełen zbiornik oleju??

u mnie świeci cały czas jak opisałem wyżej ktoś coś podpowie ??
 

Opublikowano

Ja mam dx 120 wiec nie ma tam zbiornika,u mnie jest na srodku w korpsie za gniazdami hydrauliki.Jezeli u Ciebie tam jest zbiornik to chyba tez powinno byc miedzy kreskami na bagnecie

Opublikowano (edytowane)

w tej skrzynce nie ma bagnetu jest tylko taka szybka ale pytanie brzmi czy kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów świeci z przyczyny niskiego poziomu oleju hydraulicznego czy innej ?

Edytowane przez Lugi76
Opublikowano

Kontrolki zgodne z normą ISO.
1. Zapchanie filtra powietrza. Pomiedzy filtrem a kolektorem ssącym.
2Zapchanie filtra hydrałlicznego. Tu zależy czy filtr na ssaniu czy powrocie.
Jak na ssaniu to pomiędzy filtrem a pompą lub w samym korpusie filtra.. jak na powrocie to przed giltrem lub w nim samym na zbiorniku.

Opublikowano

Witam mam problem z agroplusem 100. A wiec temperatura przy orce jest dosc wysoka. Brakuje na zegarach okolo 4mm do czerwonego. A jak skoncze orac troszke postoji na wolnych obrotach spada temp do polowy. Wymienilem termostat i nadal tak samo. Plyn w zbiorniczku czysty. Gdzies widzialem pod zdjeciem komentarz ze ktos pisal ze mogly sie wtryski rozregulowac?

Opublikowano (edytowane)

Potwierdź temperaturę termometrem. Konkretnie ile masz.
Możesz mieć niewydajny układ chłodzenia. Zabita chłodnica, pompy wody trwałe- szybciej przeciekają niż wirniki się obrywają. Oberwana przegroda w wymiennikiu ciepła. Nieprawidłowy płyn który spowodował uskodzenia kawitacyjne tuleji.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

A nowe końcówki sie reguluje czy one są fabrycznie ustawione?

????????????????????????????

Są ustawione fabrycznie, regulujesz tylko ciśnienie otwarcia. W każdym wtrysku sterowanym ciśnieniem.

Opublikowano

Dzięki za info. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, ciśnienie otwarcia ustawione na 175 bar. Ciągnik żwawiej wchodzi na obroty. Tylko jest problem bo nierówno chodzi na wolnych obrotach tak do 1000 później pracuje równo. Da sie to jakoś wyregulować czy pompa do regeneracji.

Opublikowano (edytowane)

pan mi poda numer wtryskiwacza a 175 jest złą wartością

 

nie ma wolnych bo ma złą dawkę a reguluje się wtryskiwacz pod katem otwarcia i dawki jednocześnie bez wiedzy o zasadzi działania wtrysku diesla można tylko popsuć niestety

Edytowane przez piotrbm_211320
Opublikowano

Model ciągnika Deutz 7206
Silnik f4l912
Numer końcówki wtryskiawcza dlla149s774
Numer wtryskiwacza podam jak go wyciągne bo zapomniałem zapisać. Na wtryskiwaczu było wybite 175bar

Opublikowano

jest to wtryskiwacz deutz ale deutz nie robi wtrysków i dlatego robią to inne firmy dla deutz  numery oem i numery innych firm tego samego wtrysku 02233085 / 04231554 / 04232717 / 04154143

 

 

i faktycznie nie dopatrzyłem w tabeli ciśnienie otwarcia 175 ciśnienie początkowe 180-188

Opublikowano

Witam posiadam ciagnik claas atles 926 z silnikiem  Deutz BF6L1013FC ,W którym drugi raz pękła pąpa bezpośrednio osadzona na wale korbowym.

 

W obydwu przypadkach pękła w ten sam sposób. Napędzana jest bezposrednio z wału trzema wypustkami. Czy przyczyna może leżeć w zazębianiu pąpy? Za jaka kolwiek pomoc gdzie można to naprawić i jak będe wdzięczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v