Skocz do zawartości
mwp113

Zywienie cielaków

Polecane posty

mwp113    0
Napisano (edytowany)

Panowie zwracam sie z takim dylematem mam dwa ładne byczki tak mi sie wydaje. Wprowadziłem im do diety marchew ze śrutą i kilka ziemniaków , podaje im to 3 razy dziennie razem z wodą , rano z niewielką iloscią mleka zastepczego. i oczywiscie po karmieniu uzupełniam  kratownice sianem drobnym , to zjedzą do nastepnego karmienia. zastanawiam sie nad tą dawką marchwi że 3 razy dziennie. Co o tym sądzicie ? Dodam ze byczki mają 4,5 miesiąca 

Edytowano przez mwp113

wojtal24    236
Nie znam się na żywieniu cielakow ale myślę ze ziemniaki i woda razem to nie jest dobry pomysł

ZETOR TEAM

Wiadomość z agroFakt.pl

mwp113    0

Tak też zrobiłem. Dawalem im stopniowo zwiększając dawkę. Nie widzę nic niepokojącego w ich zachowaniu 

kamilekb9    1

Też karmie cielaki ziemniakami ze śrutą najważniejsze żeby na początku nie dać za dużo żeby nie było biegunki. Trzeba stopniowo zwiększać dawkę. Ja podaje im ziemniaki 2 razy dziennie wodę mają cały czas i nic się nie dzieje. 

Gringo1    4

Czy pojac cieleta mlekiem proszkowym okolo 2.5 l na raz i tak 2 razy dziennie powinny miec jeszcze wode w poidelku od malego czy lepiej im to zakrecic 

mwp113    0
Napisano (edytowany)

Od wczoraj wprowadziłem im kukurydze mielona bardzo drobno  i to mieszam z marchewka i ziemniakami. Rano marchewka ziemniaki i ospa po polodniu siano z potrowu wieczór kukurydza marchew i ziemniaki co sądzicie? 

Edytowano przez mwp113

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam pytanie, jak kupujecie cielaki (mięsne) to na co zwracacie uwagę ? Mam na mysli to, jak poznać że towar jest dobry.