Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Zwracam się  do posiadaczy mf 294 . Tur słabo podnosił i opuszczał ale wymieniłem filtr przy pompie zewnetrznej (zamontowanej w rozrząd ) ktory byl mocno zabrudzony .Po wymianie zaczał lepiej chodzic ale nie tak jak powinno  . I moje pytanie jest takie czy sa jeszcze gdzies filtry bo znajomy mowil ze na jednym sie nie konczy  i jaki może być powód xe slabo podnosi .Dodam ze tylni tuz lepiek podnosi .Z gory dzieki za odpowiedz 

Opublikowano

Witam .Nie jestem posiadaczem akurat 294 ale z tego co wiem to filtr czy pompa w rozrządzie to odp za wspomaganie ukladu kierowniczego.Pompa odpowiedzalna  za chydraulike jest w tylnym moscie  a filtr pod spodem jak to bywa w mf.

Opublikowano
1 godzinę temu, krzysztoftores napisał:

Witam .Nie jestem posiadaczem akurat 294 ale z tego co wiem to filtr czy pompa w rozrządzie to odp za wspomaganie ukladu kierowniczego.Pompa odpowiedzalna  za chydraulike jest w tylnym moscie  a filtr pod spodem jak to bywa w mf.

Wlasnie tu sie mylisz od wspomagania jest osobna pompa bo ktora idzie od kola pasowego i teraz szukam gdzie jest ten drugi filtr pozdr

Opublikowano
22 minuty temu, tomas318 napisał:

Witam a jaka tam jest pompa hydrauliczna zebata czy czasem nie jest juz zużyta bardzo   ? czy inna bo nie wiem jak tam jest podłaczone tylko naprawiam te pompy pozdr

Tam jest zebata moim zdaniem pompa w tylnym moscie podaje olej do ten zewnetrznej moim zdaniem powinien byc jeszcze jeden filtr

Opublikowano

Naprawialem  MF  590,598 , 690 .Wszystkie  mialy pompy do hydrauliki w tylnym moscie.Pompa tloczkowa odp za tylny podnosnik  obok byla pompa zebata i odpowiadala za hydraulike zewnentrzna  .Filtr od nich byl pod spodem siatkowy.To ile masz pomp w rozrzadze jedna czy dwie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v