Skocz do zawartości

T25 remont silnika - jakie części kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rob i zdawaj relacje, bo mnie też to samo czeka, jedynie głowice zostawiam, jedna rok temu kupiłem, wiec tylko będzie docieranie zaworów, a w stare wymiana prowadnic i wymiana gniazd zaworowych 

Opublikowano

No będę powoli przybierał się do remontu o ile mróz nie popsuje planów Tym razem remont chcę zrobić idealnie więc dlatego tyle pytam

Mam polską pompę wtryskową (a dokładnie zetora) i wtryski od fergusona (cztery dysze) więc jestem ciekawy jak to wszystko po remoncie będzie współgrać

Opublikowano

Pompa to jakiś składak Część wtryskowa pochodzi od zetora a regulator od c-360

Wszystko tu opisałem

Było tam też sporo fotek ale nie wiem dlaczego zostały usunięte

 

Co do wtrysków to kupiłem jakieś ze średniej półki Okazało się że w ogóle nie dało się ich ustawić Gość co ustawiał mi wtryski powiedział abym kupił od fergusona bo pasuję idealnie a poza tym lepiej rozpylają dawkę paliwa bo mają cztery otworki

Opublikowano
Dnia 8.01.2018 o 20:30, andrzejz78 napisał:

I ja tak też planuję zrobić tylko że dam uszczelkę No chyba że mi się odmieni :)

uszczelka nic ci nie da:) ja dokręcałem głowice na dwa razy kluczem do 100 a pózniej do 110Nm i jest OK:)

Opublikowano
6 godzin temu, volvo napisał:

fajnie ale bez oryginał odstojnika jakoś tak pusto...

E tam pusto Zawsze coś można tam wsadzi a poza tym lepiej teraz utrzymać czystość ;)

W oryginalnym odstojniku siatki nie miałem jakieś 30 lat Kiedyś jak się ścieła parafina to ojciec wyjął ją i tak było tyle lat Paliwo leję czyste zawsze przez sitko więc tam nie miało co się zebrać Z racji tego postanowiłem usunąć ten "baniaczek" a dałem na to konto odstojnik od C-360 Zawsze łatwiej czyścić no i wszystko widać 

Opublikowano
Dnia 12.01.2018 o 22:53, Mikua napisał:

Rob i zdawaj relacje, bo mnie też to samo czeka, jedynie głowice zostawiam, jedna rok temu kupiłem, wiec tylko będzie docieranie zaworów, a w stare wymiana prowadnic i wymiana gniazd zaworowych 

Gniazd w głowicy T25 się nie wymienia. W dwóch zakładach pytałem jakiś czas temu i żaden nie chciał się podjąć bo mieli przypadki że po czymś takim wypadły.

 

3 godziny temu, krzysiek131286 napisał:

uszczelka nic ci nie da:) ja dokręcałem głowice na dwa razy kluczem do 100 a pózniej do 110Nm i jest OK:)

Też nie jestem przekonany do uszczelki pod głowicą. Nie wiem kto i kiedy zaczął je stosować ale zawsze było bez uszczelki i nie było problemu.

Uszczelki są miedziane a głowica aluminiowa - taka para reaguje ze sobą i właśnie nie wiem czy nie jest to celowy zabieg żeby przyspieszyć rozszczelnienie połączenia.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 5.01.2018 o 16:35, andrzejz78 napisał:

Części dotarły Nie jestem specjalistą ale według mnie wyglądają dobrze Zawory w głowicach zalałem ropą i jak na razie sucho jest

 

8755512300_1515166135_thumb.jpg 7308002700_1515166136_thumb.jpg 5873460600_1515166136_thumb.jpg 2092161500_1515166136_thumb.jpg 1245219400_1515166137_thumb.jpg

 

W komplecie pierścieni jeden uszczelniający jest inny (krawędzie ma ścięte)  Domyślam się że jest to pierścień chromowany i należy go zamontować jako pierwszego od góry

 

2204177900_1515166471_thumb.jpg 9721400700_1515166471_thumb.jpg

 

Czy jego też montować tym dziwnym napisem do góry?

Kolego ile płaciłeś za te głowice? jakiej produkcji?

Edytowane przez krzysiek131286
Opublikowano

102zł + vat czyli jakieś 125zł

Co do produkcji to nie zastanawiałem się  za bardzo Niby miały być oryginały ale jak już wcześniej chyba pisałem to nie wierzę w tych czasach w oryginalność części do starych maszyn

Opublikowano
3 minuty temu, andrzejz78 napisał:

102zł + vat czyli jakieś 125zł

Co do produkcji to nie zastanawiałem się  za bardzo Niby miały być oryginały ale jak już wcześniej chyba pisałem to nie wierzę w tych czasach w oryginalność części do starych maszyn

pytam dlatego ze natknąłem sie dzisiaj na to ogłoszenie z tego sklepu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v