Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie bylbym taki pewnien czy to jest lozysko, w koncu zgrzyt dochodzi po puszczeniu sprzęgła, a wiec łożysko jest w bezruchu. Moze byc samo sprzęgło lub jeszcze gorzej cos z przekładnią lub sprzęgłem turbo.. Ale zeby cos wiecej powiedzieć to trzeba by znac wiecej szczegółów. Bo stawianie diagnozy z takiego "cienkiego" opisu to jak wróżenie z fusów.

Opublikowano

mam podobny ciagnik 611lsa z 84 i mialem tez problem z wysprzeglaniem ale problem okazał sie mały tz. siłownik sprzegła przeciekał i oleju brakło. wysztarczyło kupić komplet uszczelek do cylinderka (ok 150 zl) wlac olej i oczywiście odpowietrzyc

Opublikowano

mam podobny ciagnik 611lsa z 84 i mialem tez problem z wysprzeglaniem ale problem okazał sie mały tz. siłownik sprzegła przeciekał i oleju brakło. wysztarczyło kupić komplet uszczelek do cylinderka (ok 150 zl) wlac olej i oczywiście odpowietrzyc

 

 

a jaki koszt calego cylinderka

Opublikowano

witam

mam taki problem w moim fendzie 600ls

otóż nie wysprzęgla mi dobrze po wyciśnięciu sprzęgła ciągnik jeszcze powoli jedzie a na postoju cięzko wbić biegi bo zgrzytają

wymieniłem zestawy naprawcze w pompce sprzęgłowej a także wysprzęgliku odpowietrzylem bardzo dobrze ale nic nie pomoglo

w dalszym ciągu nie wysprzęgla tak jak ma być. czy jest jakieś ustawianie sprzęgla tzn docisku. Wczesniej wymienilem jeszcze tarcze sprzeglową ale po wymianie wszystko chodziło bardzo dobrze dopiero po okolo 2 miesiącach zacząl sie powoli ten problem z wysprzęglaniem. Jak juz włącze bieg to ciągnik bardzo dobrze jedzie nie czuc aby sprzeglo sie slizgalo lub cos w tym rodzaju . Bardzo proszę o pomoc bo nie chce sie pchać w niepotrzebne koszty moze ktoś juz mial taki problem.

Opublikowano

Ja bym w takim razie radził zmniejszyć luz na pedale sprzęgła, wykręć ten króciec pod pulpitem tak aby pedał bardziej wyciskał pompkę a co za tym idzie siłownik mocniej wy sprzęgli sprzęgło.

Opublikowano

panowie mam fenda 611 lsa i mam pytanie nad akumulatorem jest taki zawór z wajchą czy przełącznik od czego on jest od hydrauliki i jakie ma zadanie ?"?? i mam jeszcze jedno pytanie mam 2 pary wyjść hydraulicznych jak w agregacie uprawowo siewnym robię to mam jedna parę do podnoszenia chydropaku a druga podłączyłem pod znaczniki hydrauliczne i one nie działają tak jakby wcale olej nie dochodził jak to zrobić żeby obydwie funkcje działały proszę o pomoc

Opublikowano

Przełoncza się nim żółw/zając w przepływie do TUZa. Co do wyjść to musisz dać dobrze + i - jeżeli tłok jest dwustronnego działania i musi działać, ale znaczniki są raczej na jednostronnym i poprostu podlonczasz pod +(jeden przewód bedzie wtedy).

Opublikowano

czyli to jest od przedniego tuza tylko ze w nim nie ma przedniego tuza :( rozumiem jak podłączyć ale jak zrobić żeby jednocześnie podnieść hydr opak i spuścić znacznik?? bo fendzie jest wajcha góra dół i nie mogę tego pojąc jak zrobić 2 rzeczy czy będzie się znacznik zmieniał jednocześnie przy podnoszeniu hydro paku ???

Opublikowano

Nie da sie tak, a w ogóle po co? Dżwignie krzyżowe są bardzo wygodne to też podepnij hydropak pod jeden +, znaczniki pod drugi + i bedzie dobrze. Hydropakiem bedziesz sterował np. przód-tył, a znacznikami na boki.

Opublikowano

Też nie bedzie za bardzo chodziło(ciśnienie pójdzie tam gdzie lżej)...pierszeństwo ogólnie ma hydraulika(dajmy na to, że masz właczony EHR) to jeżeli dasz EHR na podnoszenie a w tym czasie zaczniesz podnosić hydropak, to podnośnik przestanie podnosić a cisnienie pójdzie na hydropak. Zresztą nie polecam używać manuala przy takiej cięzkiej maszynie, bo w ogóle brak wyczucia jest przy temu i podnośnik szarpie więc szybko możesz zalatwic pare rzeczy np. uszczelniacze w siłownikach..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z  fendtem 611 lsa  mianowicie wczoraj otalem i zobaczyłem że nie ciągnie na 4 koła tylko na te co idą po wierzchu  niedziala mi ten wlacznik wylacznik (polretlo) jak zwał tak zwał co się włącza przedni naped mam podłączone to na krótko czyli główne powietrze z układu i przewud od napedu  jest to załączane pneumatyczne   co mam zrobić żeby bral na 4  a nie na 2 opony 
    • Przez mariuszzo
      Witam wszystkich potrzebuję informacji jakim olejem zalać skrzynie biegów w ciągniku fendt 611 ls i ile oleju potrzeba
    • Przez krupson
      Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v