Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem ze wspomaganiem po odpaleniu gdy silnik jest zimny przez chwilę da się kręcić kołami po chwili wszystko staje i trzeba czekać aż traktor się zagrzeje ostatnio podczas orki wyrzucił olej że skrzyni korkiem wlewu jaka może być przyczyna? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez El_Chapo2812
      Witam wszystkich specjalistów, piszę do was z zapytaniem czy może ktoś wypowiedzieć się na temat montażu wspomagania w Ursusie 4512, gdyż planuje zakup takiego zestawu i zastanawiam się czy można to bez problemu samemu założyć czy lepiej zlecić to jakiemuś mechanikowi. 
      Pozdrawiam i liczę na jakieś porady.
    • Przez Rabe
      witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku 
      silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da
      koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka 
      dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie  ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty
      doczytałem ze  poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc
      co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*
       
       
       
       
       
       
       
      0
    • Przez TypowyJanusz
      Jakiego dokładnie lakieru RAL użyć do pomalowania srebrnej maski w LAMBORGHINI?
    • Przez Lukasz041514
      Witam, kupiłem do swojego Ursusa wspomaganie około 4 lat temu, ostatnio niestety chodzi dużo gorzej, postanowiłem kupić zegar i podłączyć do pompy. Ciśnienie tuz na wyjściu z pompy 0. Nie kręciłem kołami ( zapomniałem). Pompę zdemontowane, wszystko Ok pompa wydaje się ze tłoczy. wlalem swierzy olej i czekam aż silikon złapie. Oleju nigdy niewymienialem. Jakie mogą być powody złej pracy wspomagania ??? Czy pompa powinna mieć ciśnienie tuz na wyjściu gdy koła są ustawione do jazdy na wprost.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v