Skocz do zawartości
ChiquitaB

linka sprzęgła case jx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamil5421    7

witam. Raczej pasuje. musisz rozebrać od góry . odkręcić czarny kołnierz przy masce odchylić cały panel  . zagiąc podłogę te gumę od strony sprzęgła . i teraz czy chcesz mieć prościej czy ciężej . jeśli chcesz mieć prosty dostęp do dolnego mocowania linki to odkreć zbriornik paliwa , a jeśli lubisz się trochę podłubać i nie chce Ci się demontować  zbiornika możesz próbować bez demontowania go . Wtedy trzeba się trochę nagimnastykować . Ja jak kiedyś zmieniałem w  swoim Jx to udało mi się bez demontowania zbiornika ale trochę cięzko było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez IgorZadarnowski
      Witam mam problem z case cs 120 po odpaleniu silnika zapala mi sie blad 36 i nie mam polbiegow ciagnik do przodu i do tylu jezdzi . 
    • Przez Barm03
      Witam
      Szanowni agrofotowicze, mam takie pytanie dotyczące case 856 xl. Mam problem z gniazdem wtryskiwacza. Miałem przedmuch na 4 wtrysku, wymieniłem nakrętkę wtryskiwacza, jednakże dalej dmucha. Wie ktoś może w jaki sposób wyciągnąć gniazdo wtryskiwacza ? Może już ktoś to robił i chciałby podzielić się ze mną cennymi informacjami ?  Za odpowiedzi z góry dziękuję
    • Przez marcin21n
      witam mam problem odnośnie wskaźnika paliwa. pokazuje ciągle pelenzbiornik po przekreceniu kluczyka. nie ma kabli podłączonych do pływaka. wie może ktoś jaki kolor kabli do pływaka? plywak działa mierzylem multimetrem rezystancja się zmienia.
    • Przez krzychu652
      Witam.
      Czym może być spowodowane odchylanie się dźwigienek sprzęgła (łapek) w stronę łożyska oporowego pod wpływem zwiększania prędkości obrotowej silnika? Robiłem remont sprzęgła (nowe tarcze, dociski, śruby, sprężyny główne, sprężyny łapek, kołki w obudowie sprzęgła oraz oczywiście łożysko oporowe - jednym słowem całe sprzęgło nowe) i gdy zwiększam obroty silnika to łapki odchylają się w stronę łożyska oporowego i te od jazdy łapią łożysko, które zaczyna się obracać (mam przedłużoną dźwignię od pedału więc luz ustawiam na ok. 5 mm). Dopiero gdy luz jest około 10 mm to nawet na max obrotach to się nie dzieje. Domyślam się, że to może być wina wadliwych sprężyn od łapek (nowe były założone te niklowane - świecące), sprzęgło jest złożone poprawnie. Podczas kolejnego rozpoławiania ciągnika (4 raz) pewnie założę sprężyny od zetora, ale może spotkał się ktoś z Was kiedyś z takim problemem i ma jaką poradę?
    • Przez pradzik28
      Witam.Niedawno kupiłem case mx 150 2000 rok wyskakuje błąd 0 i 5 i licznik od prędkości jazdy nie wyświetla prędkości , te 3 przyciski co są na dole ekranu też nie działają. Proszę  o pomoc .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.