Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
akaku

Tłumik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
akaku    69

Jaki kupić tłumik aby było ciszej. Mam stary tłumik krótki i jest dziurka i myślę że przyszedł czas na zmianę. http://www.nokaut.pl...i-pochodne.html takiego posiadam ale nie podoba mi się http://www.nokaut.pl...i-pochodne.html a taki mi się podoba. I teraz się spytam który jest cichszy, i chciałbym założyć wygięte kolanko w bok i jaki był by tego efekt? Ciszej czy głośniej? Zależy mi aby był to cichszy , ponieważ wygłuszam swojego ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ja na Twoim miejscu to bym sie zabawił i sam zrobił tłumik ale przeniosł bym go na róg kabiny tak jak mają nówki . Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akaku    69

Nawet fajny tylko szkoda bo chyba to jest taki co mam

A ja bym chyba chciał taki ten długi aby miał u góry nie krótka róre tylko długą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten twój jest od turbo a więc jest głośniejszy a wiecie po czym poznać? ten od turbo jest grubszy i praktycznie pusty w środku.myślę że ten drugi co go pokazałeś będzie lepszy jeżeli nie masz turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

rure mozesz sobie dospawac jak chcesz ;) ja w 902 mam tlumik do bocznego kolektora przerobiony na ten w masce (tylko przyspawalem rure na dole i zaspawalem oryginalna dziure z boku) i szczerze przyznam ze jest cichszy niz ten oryginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    69

No mi sie podoba ten z dłąższa rórą na końcu i mysle że bedzie ciszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Jeśli będzie miał dłuższą rurę to na pewno będzie troszkę ciszej ;)

Osobiście Ja bym kupił ten z dłuższa rurą, zawsze będzie ładniej wyglądał niż z tym z krótka rurą ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    58

Nawet fajny tylko szkoda bo chyba to jest taki co mam

A ja bym chyba chciał taki ten długi aby miał u góry nie krótka róre tylko długą ;)

 

Napisz do nich ;[ pewnie coś znajdą :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    69

Dzwoniłem do sklepu w mojej miejscowości i mówi że za tydzień bedzie dostawa towaru i że mi przywiezie tłumik ten z dłuższą rórką na końcu i cena bedzie sie miesciła w 140zł więc go kupię. Ciekawy jaki efekt bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1477

A nie zastanawiałeś się nad montazem tłumika od jakiegoś samochodu dostawczego/ciężarowego ? efekt powinien być niezły nom tylko problem z tym ze bedzie wiekszy-szerszy i bedzie sporo zasłaniał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

.

Edytowano przez peres100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgo_pl    12

Tłumik robiony z ojcem, praktycznie wszystko stal nierdzewna, jutro wrzucę jakieś lepsze foto z wymiarami, w środku są srobione przegrody, ryra wylotowa w części fi 80, końcówka fi 70. Efekt, chodzi ciszej jak oryginał. Tłumik dokręcony do oryginalnego nie przerabianego kolektora wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1477

Pięknie wygląda ten tłumik w połączeniu z kolorem blacharki :) a nie chciałeś go od razu puścić przy słupku kabiny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgo_pl    12

Była taka myśl ale istniało by ryzyko że z rozpędu można by złapać za gorącą rurę pry wsiadaniu do kabiny. Trzeba by się bawić w osłony itd...

Narazie wygląda tak, może kiedyś się będzie przerabiać bądź modyfikować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×