Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Ursus 1224 problem z turem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

...

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

....

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Tak sobie kojarzę czy za pompą od hydrauliki nie ma zaworu regulacji ciśnienia? może on Ci puszcza bo jak inaczej wytłumaczyć opadanie na małych obrotach :) a czym ładowacz jest sterowany ? może rozdzielacz nie daje oleju na podnoszenie tylko puszcza do ciągnika z powrotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

hmm... dzwina sprawa. tez to mialem ale wymienilem pompe i bylo dobrze. jesli masz podlaczone go z tylu do hydrauliki to moze rozdzielacz cos pieprzy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

,,,

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


daro74    3

wykonaj prosty test odłącz przewody z szybkozłączy daj bardzo wolne obroty silnika i włącz wywrot silnik powinien to odczuć, jeśli nie ma reakcji to pompa lub zawór w rozdzielaczu lub sam rozdzielacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

...

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Mechanik17    0

Wymięn zawor przy pompie mialem podobny przypadek i sama wymiana pompy nie pomogla a jak zawor wymienilem to problem z glowy : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ginterpol    17

przy pompie niema żadnego zaworu do regulacji.. zawór ten służy do przepuszczenia oleju gdy filtr jest zapchany.

wymieniłeś filtry.. a czy wymyłeś magnes w korpusie filtra ??

kolego jeszcze sprawdź jak zachowuje się podnośnik czy jak tur tylko zahacz coś ciężkiego. jeśli nie funkcjonuje dobrze to zdejmij plecak (podnośnik) i tam znajdziesz rozdzielacz który stwarza problem. jest na nim zawór bezpieczeństwa, możliwe że jest zawieszony skoro puszcza na wolnych obrotach. zawór ten po podniesieniu plecaka sterczy ku dołowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

wlasnie o ten rozdzielacz w podnosniku mi chodzilo, a nie o tego od tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

..

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koses    2

Miałem to samo a przyczyną był opiłek w zaworze przy rozdzielaczu przez co był nie domknięty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez blejko2
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak fabrycznie jest zamontowane i w jakim miejscu radio w Ursusie 1634 rok 1996 w katalogu części jest wspornik ale więcej nic nie ma.Pozdrawiam
    • Przez Kamil11Agriculture
      Witam serdecznie Z końcem wiosny planujemy zrobić remont wizualny naszej osiemdziesiątce , jednak oprócz lakieru myślę że fajnie by było dać jakieś nowe udoskonalenia które poprawią wygodę pracy i wygląd Jeżeli ktoś chce się podzielić swoją wiedzą lub zwykłym pomysłem napisz tutaj ! Ja na razie pomyślałem sobie nad wyciszeniem kabiny , obiciem błotników i coś przydałoby się zrobić z dachem , może jakaś półka na radio i wentylator (gruby dach nie wchodzi w grę z powodu wysokości wjazdu z tyłu stodoły )


       
    • Przez Przekeeeek
      Witam wszystkich. Tej zimy szykuje mi się remont starego U c385. Wykonuje on u mnie prace, w których przydałaby się prędkość WOM 540E, natomiast całkowicie nie potrzebne mi są 1000 obr/min. Stąd moje pytanie: może ktoś próbował przerobić napęd wałka w ten sposób, żeby standardowe 540 zostawić w spokoju, a w tym drugim położeniu zredukować obroty do ok 750/min. Teoretycznie wystarczyłoby zmienić tylko 2 tryby, ale czy jest tam miejsce, żeby dokonać takiej modyfikacji, no i jakie tryby trzeba by zastosować?
      Myślę, że taka przeróbka byłaby interesująca dla dużej części użytkowników ciężkich ursusów...
    • Przez Thomas2135
      Witam kolegów. Przeszukałem forum z zamiarem znalezienie informacji o tym jak zamontować przedni WOM do tego ciągnika i pochodnych i znalazłem tylko, że oprócz oryginalnej przystawki do wału korbowego zastosować silnik hydrauliczny. Ale do silnika potrzebna będzie druga pompa, nowy mocny silnik wężę, zbiornik oleju itp, no i miejsce na to wszystko bo oryginalna może nie dać rady, a to wszystko trochę kosztuje.
      I tutaj moje pytanie czy nie można byłoby rozwiązać tego problemu w ten sposób jak w linku.
      Projekt przedniego WOM
      Piszcie zalety i wady takiego projektu, bo posiadam się z zamiarem zrobienia czegoś takiego. Jakie byłyby koszty takiego projektu? Liczę się z tym, że wtedy miałbym zajęty tylny WOM. Przydałby mi się taki przedni WOM do sieczkarni do kukurydzy na przedni TUZ. Amoże ktoś ma lepszy pomysł, niż wymienione przeze mnie
       
      Czekam na wasze opinie.
    • Przez marcintir
      Witam czy ktoś przerabial dźwignie reduktora z lewej strony na prawą strone w ursusie 912
×