Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
center

MF255 prędkości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
center    8

Witam interesuje mnie prędkość MF 255 na 1szosowej przy prędkości wału 1500obr/min opony 12,4 na 32 a traktor porusza się po polu warunki średnie powiedzmy ktoś wie ile przyjąć? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

1 szosowa- 9,09

2 szosowa- 13,33

3 szosowa- 18,21

4 szosowa- 24,44

R szosowy- 12,38 [km/h]

Wartości dla opon 12.4-32, przy prędkości znamionowej silnika (2250 obr/min).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

center    8

Dzięki wielkie chłopy i mi tak wyszło z obliczeń :) ale najgorsze jest to że poślizg:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

A podrzucił by mi ktos jeszcze taką tabelkę z prędkościami dla biegów terenowych? był bym bardzo wdzięczny:D dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

a1089c9649a7b1ddm.jpg

 

Edit, gdy poprzednik wypisał dane, ja miałem otwarte okno do pisania posta i w tym samym czasie wrzucałem tabelkę na fotosik, więc sorki za nabity post :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

A z moim jest coś nie tak mam od nowości go i ma 7 tyś mth fakt 2 razy go w transporcie przygrzało bo pasek sie urwał ale sam się czasami nie moze po szosie uciagnąć pod mało górke na 4 biegu a czasami pójdzie bez problemu pompa jest dobra końcówki zmieniłem i wtryski może ktoś miał taki przypadek i wie co mu może być? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Może być filtr paliwa,trochę zatkany kranik paliwa,albo dobrze sprawdź cy linka do gaszenia ci się nie wysuwa i jest na połowie.Może gdzieś gumka ci pękła z rurki i blokuję dopływ paliwa,może filterek w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×