Polecane posty

marcus    0

Od piątku jestem posiadaczem John Deere 2850 z 1989r :blink: . Ciągnik został sprowadzony z Francji i ma przepracowane 7500 godzin. Przebieg jest oryginalny.

 

Jedyne co mi się w nim nie podoba, to koła...ma założone duże koła...z przodu 32 a z tyłu 38. W przyszłości chciałbym je zamienić na standardowe montowane w tym modelu 24 przód i 34 tył.

 

po długim postoju z filtra paliwa cofa się paliwo. Na przewodzie łączącym pompkę paliwa z filtrem zamontowałem zaworek przepływowy, ale problem nadal występuje. Gdzie powinienem szukać przyczyny cofania się paliwa?

Drugi problem to rozrusznik. Kilka razy zdarzyło się że rozległ się straszny zgrzyt... podejrzewam że do wymiany jest elektromagnes (bendiks) rozrusznika, albo trzeba będzie dać rozrusznik do naprawy.

 

W najbliższych dniach chcę wymienić olej w hydrauliczno przekładniowy, silnikowy i filtry. Do skrzyni chyba zaleję Agrol U, ale nie mam pomysłu co wlać do silnika... Jaką lepkość powinien mieć olej w silniku?

Ile oleju wchodzi do silnika i do skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Petekw    3

Ja również jak kolega @krytianrolnik polecam turdus. Olej dobrej jakosci. I za rozsadną cene. Agrol do skrzyni to wedlug mnie tez bardzo dobry pomysl.


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

jaką lepkość powinien mieć olej silnikowy, a jaką hydrauliczno-przekładniowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Nie wiem jak dokladnie do john deera. Ale dla przykladu dla zetora serii 7540-10540 producent zaleca:

olej silnikowy: 20W/30, 20W/40, 15W/30, 15W/40

olej przekladniowy: 80W


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

Już kupiłem oleje i filtry

 

Do silnika wybrałem Turdus SHPD 15W40, a do skrzyni Agrol-U. Wybór padł na Agrol-U ponieważ zawiera specyfikację John Deere J20C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

w 5l bańkach.

Niestety u mnie nie w pobliżu nie ma sklepu takiego jak np. Grene i może dlatego tak drogo zapłaciłem... Nie ma możliwości kupienia oleju z beczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

wydaje mi się że "na oko" mają podobną gęstość...

 

A tak na marginesie, to Hipol jest olejem przekładniowym, a Agrol-U hydrauliczno-przekładniowym, więc to dwa zupełne różne oleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Oj to kolego drogo zapłaciłes!! Ja zaopatruje sie w oleje u mnie w miejcowoście www.agrorami.pl

Dla przykładu Turdus 15W/40 kosztuje 5,5zl za litr, a agrol u 4,2zl za litr.

 

Agrol jest dużo rzadszy niz Hipol!!! Wogóle Agrol jest duzo lepszym olejem.


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Jak sie do tej pory nie rozleciał to sie nie rozleci.Jak załanczasz przedni naped to dziala normalnie czy przednie kola sie pchaja lub chodza za szybko?? Pewnie do opryskiwacza był używany dlatego takie gumy ma zalozone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

wszystko chodzi normalnie, tzn przy włączonym napędzie przednie koła nie hamują, ani nie ciągną ciągnika

jak jadę na 8 biegu to w kabinie słychać jakby wycie, świst...jadąc na 7 wycie jest słabo słyszalne, a na innych biegach nie występuje. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

To normalne ze przy duzych predkosciach z załaczonym napedem bedzie slychac skrzynie.Ja staram sie nie przekraczac 12km/h z załaczonym napedem czy dwojka szosowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Napędu przedniego nie używa się na szosach , ponieważ napęd przedni zawsze minimalnie wyprzedza tył ,tak mi tłumaczył mechanik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

To normalne ze przy duzych predkosciach z załaczonym napedem bedzie slychac skrzynie.Ja staram sie nie przekraczac 12km/h z załaczonym napedem czy dwojka szosowa.

wiem, ale u mnie takie objawy występują jak jadę bez włączonego napędu

na 7 i 8 biegu wycie słychać od ok 1500obr/min. Trudno zlokalizować źródło dźwięku, ale wydaje mi się że wydobywa się z okolic skrzyni biegów. Jak ciągnik jedzie z max prędkością i wcisnę sprzęgło to wycie ustaje

 

EDIT: Dziś sprawdziłem jak zachowują się przednie koła z włączonym napędem. Okazało się że minimalnie ciągną ciągnik

Nigdy wcześniej nie jeździłem ciągnikiem z napędem 4x4 i nie wiem czy takie zachowanie jest normalne, czy nie.

opony z przodu to 12.4 R32

opony z tyły 18.4 R38

chętnie zamieniłbym te koła na 24 przód i 34 tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekMi    0

@marcus (wypowiedzi innych użytkowników też mile widziane)

Mógłbyś napisać jak Ci się sprawuje ten 2850?

Pociągnie pługi 4 obracane? Jak u niego ze spalaniem awaryjnością i dostępem do części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcus    0

ogólnie jestem bardzo zadowolony z ciągnika:) Bez problemu ciągnie zagonowy 4 skibowy pług 4x40cm. Wydaje mi się, że 4 obrotowe to trochę za dużo jak na masę i moc tego ciągnika. Z przodu mam założone 480kg balastu i wydaje mi się że to nie jest dużo przy pługu który posiadam (masa pługa to 650kg).

Spalanie w orce 30cm głębokości to 14 l/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys5932    0

Witam ja mam john deera 3350 tez nie dawno kupilem i tez gdzies cofa sie te paliwo i jak dlugo postoi to trzeba dlugo krecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxrolnik    0

mam john deere 2850 i czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest w skrzyni sito ssonce

 

 

z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adam18127
      Panowie nie  mogę sobie poradzić z John 1640 mianowicie kupiony nowy rozdziałach ,2 sekcyjny warinskiego. Do  tura. Na niskich obrotach tur szarpie. Zastanawiam się czy musi być orginalny  rozdzielacz John  tur  2 stronego działania podłączony pod tylne wejście   powrót dany do tylu pod korek dławik założony na powrocie i nic nie daję
    • Przez Dawid2410
      Witam
      Mam problem odnośnie 3040.
      Maszyna zgasła na polu i ledwie udało się wrócić nią do domu.
      Początkowe objawy wyglądały na brak paliwa po zerknięciu do baku paliwa było wystarczająco dużo.
      Następnie zwróciłem uwagę na filtr paliwa i zaczęło się w nim zbierać powietrze, które dostaje się przewodem paliwowym. Przewód paliwowy jest cały i brak na nim jakichkolwiek uszkodzeń bądź wycieków. Czy ktoś może ma jakąś hipotezę co może powodować zapowietrzenie ?
      Pompka zasilająca u spodu jest trochę wilgotna od ropy ale ona chyba nie ma nic do rzeczy ?
      Dziękuję za wszelakie podpowiedzi co do usterki.
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez Kamcio97
      Witam grupowiczow mam problem z john deere 3640 drży podnosnik. Olej nowy filtr nowy smok wyczyszczony. Wałek półbieg napęd oraz wspomaganie chodź bez zarzutu nic się nie zacina na zimny czy ciepłym oleju. Problem tkwi w podnosniku gdy się podnosi drąż ramiona, gdy lekko ruszy się dźwignią to nie drży dopie gry ruszy się mocy to zaczyna drżeć. Dodam że podnosnik nie opada na zgaszonym silniku z maszyna. Tylko po zgaszeniu jak stał z rozsiewaczem zamykanym hydraulicznie to po zgaszeniu otwiera go. Proszę o pomoc co z tym zrobić 
    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj