Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nalałem letniej ropy, odstojnik pełen wody był, został wyczyszczony i co dalej?? jak go odpowietrzyć?? na pompie któroś śrube poluzować czy jak?? proszę o szybko pomoc bo mam głodne krowy a traktor pod paszowozem

Opublikowano

Jeśli masz filtr paliwa w kształcie walca(bo ze starszymi kwadratowymi to nie wiem) to włączasz kluczyk w pozycje pierwsza i odkręcasz plastikową nakrętkę i tamtędy uciekają pod ciśnieniem bąbelki powietrza. Jeśli będzie wydobywał się ON zakręcasz i gotowe ;)

Opublikowano

po angielsku:D a i mierzyłem dzisiaj w paszo-wozie jeszcze spalanie bo mieszałem 3na niedziele dwa dla krów i raz młodzieży to wyszło 5litrów:D obroty 1600 Wom na eko ustawiony

Opublikowano

Powinieneś do niego dostać dwie duże żółte książki. Trochę cieńsza po polsku czyli instrukcja obsługi i trochę grubsza w sześciu językach czyli katalog części.

Opublikowano

po angielsku:D a i mierzyłem dzisiaj w paszo-wozie jeszcze spalanie bo mieszałem 3na niedziele dwa dla krów i raz młodzieży to wyszło 5litrów:D obroty 1600 Wom na eko ustawiony

 

no to spalanie nie takie zle

 

@katator mierzyles moze w swoim spalanie w takich pracach jak przetrzasanie, zgrabianie uprawa pola itp.?? bo przy prasie chyba nie miales go podczepione wiec pewnie nie wiesz. mnie interesuje spalanie w lekkich pracach na lakach no i najbardziej z prasa zwijajaca.

Opublikowano

no to spalanie nie takie zle

 

@katator mierzyles moze w swoim spalanie w takich pracach jak przetrzasanie, zgrabianie uprawa pola itp.?? bo przy prasie chyba nie miales go podczepione wiec pewnie nie wiesz. mnie interesuje spalanie w lekkich pracach na lakach no i najbardziej z prasa zwijajaca.

 

Mierzyłem go na wiosne czyli jak nie miał jeszcze skończone 100 godzin pracy. Było przetrząsanie zgrabianie i załadunek bel + przejazdy z łąki na łąkę. To przy takim miksie prac tankowałem go co 20 godzin pracy silnika i zawsze dolewane było po 100-105l pod korek. W prasie nie pracował więc nie moge powiedzieć. Za to przy rozwożeniu obornika na pole oddalone ok 4km spalił mi ok 7l/h.

Opublikowano

@Adrianos Jakiego przedtem ciągnika używałeś do paszowozu i może masz porównanie ile tamten palił?

 

ursus4512 i palił bardzo bardzo dużo... ok 15 litrów, ale miał za ciężko

Opublikowano

Koledzy proszę o pomoc i radę.Mam Jelonka 6400.Ostatnio miałem 2-razy przypadek że jak zgasiłem rozgrzany silnik gdzieś po godz. pracy i chcę go zaraz ponownie odpalić to albo długo kreci albo wcale nie odpala.Wygląda na to jak by się lekko zapowietrzał.Dziwne jest to jest że pompka gzieś do 5 minut po zgaszeniu nie pracuje mimo że przekręcam kluczykiem.Teraz pytanie czy pomka paliwa w zbiorniku powinna pracowac cały czas.Co może powodować że po uruchomieniu silnika i przez pierwsze 5 min po zgaszeniu silnika pomka się rozłącza i ma brak zasilania.Czyżby sterowanie jej było podłączone w uklad paliwowy gdzieś.Rano kiedy idę zapalić po przekręceniu kluczykiem słyszę w zbiorniku pracę pomki i odpalanie bez problemu.Sprawdziłem układ paliwowy wymieniłem filter założyłem dodatkowo zawór zwrotny przed zbiornikiem i nic porawy .Prosze o pomoc ewentualnie rady.Dzięki pozdrawiam. Poniewaz nikt nie odpisywał to po pol roku sam doszedłem przyczyny.Była uszkodzona obudowa /korpus co., sie przykręca filter paliwa .Tu łapał minimalnie powietrze,Raz było dobrze a raz kicha,.Podebrałem obudowe od fergusona +filrtr i chodzi. Piszę by jak mial ktoś podobny problem to naprawde cikawa rada .

Opublikowano

Też posiadam 5080m i zjechałem nim na prawą strone wąskiej drogi aby wyminąć sie z samochodem, ajeleń mi sie zapowietrzył i w żaden sposób nie mogę go odpowierzyć :/ poluzowałem nawet rurke wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza, i paliwo leci a ciągnik nie chce zapalić :/ wie ktoś jak to naprawić?

Opublikowano

u mnie 5080r tez sie zapowietrzył. czysciłem filtry i teraz nie moge go odpalić. :huh: kombinowaliśmy na wszytskie sposoby i nic. srodek zniw traktor potrzebny i stoi czeka na serwis :mellow: . moze ktoś wie co sie dzieje :(

Opublikowano

:blink: kolego jak wymieniałeś filtry to wiadoma rzecz że trzeba motor odpowietrzyć inaczej ci nigdy nie odpali, nie kombinuj tylko odpowietrz pompę potem odkręć o parę obrotów przewód od wtrysku dawka paliwa na max i kręć jak odpali zakręć przewód na wtrysku, i w pole :D

Opublikowano

A tam jest inaczej niż w 5720 ?-bo u mnie wystarczy poluzować śrubkę przy filtrze,przekręcić stacyjkę,poczekać aż zacznie płynąć paliwo bez pęcherzyków,dokręcić śrubkę i odpalać.

Opublikowano

no ale wczesnmiej jak wymieniałem nie musiałem nic odpowietrzac bo pompka samoczynnie ma odpowietrzyc ciągnik. :unsure: wiec czy to mozliwe ze ona nie dziala albo jest zapchana brudem ?? :mellow:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v