Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jeleń

Adrianos    30

nalałem letniej ropy, odstojnik pełen wody był, został wyczyszczony i co dalej?? jak go odpowietrzyć?? na pompie któroś śrube poluzować czy jak?? proszę o szybko pomoc bo mam głodne krowy a traktor pod paszowozem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

katator    115

Masz w nim elektryczna pompkę podającą w zbiorniku. Przekręć kluczyk w pierwsza pozycje i niech tak zostanie na minutkę, a potem odpalaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adrianos    30

i jak kolega @katator napisał;) doszedłem jednak sam:D fajnie to zrobione jest:D myślałem że trzeba będzie jakoś śrubę na pompie poluzować a tu się sam odpowietrzył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



pawelJD    13

Jeśli masz filtr paliwa w kształcie walca(bo ze starszymi kwadratowymi to nie wiem) to włączasz kluczyk w pozycje pierwsza i odkręcasz plastikową nakrętkę i tamtędy uciekają pod ciśnieniem bąbelki powietrza. Jeśli będzie wydobywał się ON zakręcasz i gotowe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adrianos    30

Ano pasowałoby przeczytać instrukcje obsługi i nie byłoby takich sytuacji.

pasowało by ją mieć

 

 

sprawa załatwiona, temat do kasacji:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Adrianos    30

mam taką żółtą książkę ale po pierwsze nie po polku a po drógie nic znaleźć nie mogłem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Adrianos    30

po angielsku:D a i mierzyłem dzisiaj w paszo-wozie jeszcze spalanie bo mieszałem 3na niedziele dwa dla krów i raz młodzieży to wyszło 5litrów:D obroty 1600 Wom na eko ustawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

katator    115

Powinieneś do niego dostać dwie duże żółte książki. Trochę cieńsza po polsku czyli instrukcja obsługi i trochę grubsza w sześciu językach czyli katalog części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Henius91    584

po angielsku:D a i mierzyłem dzisiaj w paszo-wozie jeszcze spalanie bo mieszałem 3na niedziele dwa dla krów i raz młodzieży to wyszło 5litrów:D obroty 1600 Wom na eko ustawiony

 

no to spalanie nie takie zle

 

@katator mierzyles moze w swoim spalanie w takich pracach jak przetrzasanie, zgrabianie uprawa pola itp.?? bo przy prasie chyba nie miales go podczepione wiec pewnie nie wiesz. mnie interesuje spalanie w lekkich pracach na lakach no i najbardziej z prasa zwijajaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adikpl1    179

@Adrianos Jakiego przedtem ciągnika używałeś do paszowozu i może masz porównanie ile tamten palił?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


katator    115

no to spalanie nie takie zle

 

@katator mierzyles moze w swoim spalanie w takich pracach jak przetrzasanie, zgrabianie uprawa pola itp.?? bo przy prasie chyba nie miales go podczepione wiec pewnie nie wiesz. mnie interesuje spalanie w lekkich pracach na lakach no i najbardziej z prasa zwijajaca.

 

Mierzyłem go na wiosne czyli jak nie miał jeszcze skończone 100 godzin pracy. Było przetrząsanie zgrabianie i załadunek bel + przejazdy z łąki na łąkę. To przy takim miksie prac tankowałem go co 20 godzin pracy silnika i zawsze dolewane było po 100-105l pod korek. W prasie nie pracował więc nie moge powiedzieć. Za to przy rozwożeniu obornika na pole oddalone ok 4km spalił mi ok 7l/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Adrianos    30

@Adrianos Jakiego przedtem ciągnika używałeś do paszowozu i może masz porównanie ile tamten palił?

 

ursus4512 i palił bardzo bardzo dużo... ok 15 litrów, ale miał za ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzysiek24m    0

Koledzy proszę o pomoc i radę.Mam Jelonka 6400.Ostatnio miałem 2-razy przypadek że jak zgasiłem rozgrzany silnik gdzieś po godz. pracy i chcę go zaraz ponownie odpalić to albo długo kreci albo wcale nie odpala.Wygląda na to jak by się lekko zapowietrzał.Dziwne jest to jest że pompka gzieś do 5 minut po zgaszeniu nie pracuje mimo że przekręcam kluczykiem.Teraz pytanie czy pomka paliwa w zbiorniku powinna pracowac cały czas.Co może powodować że po uruchomieniu silnika i przez pierwsze 5 min po zgaszeniu silnika pomka się rozłącza i ma brak zasilania.Czyżby sterowanie jej było podłączone w uklad paliwowy gdzieś.Rano kiedy idę zapalić po przekręceniu kluczykiem słyszę w zbiorniku pracę pomki i odpalanie bez problemu.Sprawdziłem układ paliwowy wymieniłem filter założyłem dodatkowo zawór zwrotny przed zbiornikiem i nic porawy .Prosze o pomoc ewentualnie rady.Dzięki pozdrawiam. Poniewaz nikt nie odpisywał to po pol roku sam doszedłem przyczyny.Była uszkodzona obudowa /korpus co., sie przykręca filter paliwa .Tu łapał minimalnie powietrze,Raz było dobrze a raz kicha,.Podebrałem obudowe od fergusona +filrtr i chodzi. Piszę by jak mial ktoś podobny problem to naprawde cikawa rada .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

janek3131    0

Też posiadam 5080m i zjechałem nim na prawą strone wąskiej drogi aby wyminąć sie z samochodem, ajeleń mi sie zapowietrzył i w żaden sposób nie mogę go odpowierzyć :/ poluzowałem nawet rurke wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza, i paliwo leci a ciągnik nie chce zapalić :/ wie ktoś jak to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robertbara    57

Dokręć wszystkie przewody, włącz kluczyk na pierwszą pozycję na 2 minuty niech pompka poda na filtry a potem kręć. Kilka razy po dłuższym czasie i musi gadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a8185    25

u mnie 5080r tez sie zapowietrzył. czysciłem filtry i teraz nie moge go odpalić. :huh: kombinowaliśmy na wszytskie sposoby i nic. srodek zniw traktor potrzebny i stoi czeka na serwis :mellow: . moze ktoś wie co sie dzieje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zenas    6

:blink: kolego jak wymieniałeś filtry to wiadoma rzecz że trzeba motor odpowietrzyć inaczej ci nigdy nie odpali, nie kombinuj tylko odpowietrz pompę potem odkręć o parę obrotów przewód od wtrysku dawka paliwa na max i kręć jak odpali zakręć przewód na wtrysku, i w pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

atomik    145

ja odpowietrzam na filtrze a potem przewód przy pompie poluzowuje jak zaczyna łapać dokręcam i po bólu ludzie po co serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaro    163

A tam jest inaczej niż w 5720 ?-bo u mnie wystarczy poluzować śrubkę przy filtrze,przekręcić stacyjkę,poczekać aż zacznie płynąć paliwo bez pęcherzyków,dokręcić śrubkę i odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a8185    25

no ale wczesnmiej jak wymieniałem nie musiałem nic odpowietrzac bo pompka samoczynnie ma odpowietrzyc ciągnik. :unsure: wiec czy to mozliwe ze ona nie dziala albo jest zapchana brudem ?? :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×