Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ponieważ mechanik musi wysłać pompe do kalisza gdzie znajduje się główna siedziba zetora tam orginalnie ustawią na 8441 lub 7441 i z powrotem do ciebie. może być szybciej jak mieszkasz nie daleko :)

Opublikowano

Kolego ramzes13 to za przestawienie pompy 1000 plus robocizna to ładną kasę wyssali z ciebie;)

pytanie o ile podnieśli Ci moc?

Na pewno z części dla 64xx 74xx 84xx które mogły by mieć wpływ na moc identyczne są:

wałek rozrządu, głowica, turbina, tłoki z tulejami a nawet pompa mimo innych oznaczeń na obudowie(różnica w ustawieniu dawki i poczatku tloczenia.

ciśnienie doładowania jest identyczne dla 64xx jak i 84xx

 

różnice:

84xx ma intercooler typu woda/powietrze a 74xx i 64xx niemają

poczatek tłoczenia 12' a nie jak dla 64xx 11' przed gmp

inne koło zamachowe(poprostu otwór do blokowania silnika jest cofnięty o 1')

nie wszystkie 64xx miały wymiennik ciepła olej/woda a 74xx i 84xx miały wszystkie

 

sposób na 7441:

wymiana końcówek wtrysków + przestawienie pompy

 

na 8441:

wtryski+ przestawienie pompy+ przestawienie zapłonu( i wypadało by jakiś intercooler zorganizować nie koniecznie taki od 84xx bo kosztuje grubo ponad 1300.

Opublikowano

z tego co rozmawiałem z mechanikami z serwisu to tylko to co napisałem a 8441 nie ma intercoolera dopiero weszły do całej gamy proximy od 2008roku poliftowych by spełnić normy spalania euro4, starsze to tylko forterry miały. to jest tak jak z wysprzęglikiem do forterry i proximy niby według katalogu co innego a to samo tylko cena się różni sam to teraz przerabiałem. wracając do intercoolera można dołożyć do 6441 i też zwiękrzy się tym moc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v