Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim JD dotyczy on obsługi gałek to jest nie wiem do czego służą 2 gałeczki.

 

http://www.fotka.pl/albumy/komsim/401,Fotki_z_2010-02-20/43623663,,1266673739?authkey=dd087d6aa63942cb9e998cc467aea37e#foto

 

W sumie niby to banalne lecz przechodząc z C-360 3P może byc problemem dla co niektórych (ojciec)...

Owszem wiem jedna jest od ramion ( tą akurat używamy) kolejna zapewne od hydrauliki a ta 3 to nie wiem... no i jak na foto jest jakiś guzik na niej...

 

http://www.fotka.pl/albumy/komsim/401,Fotki_z_2010-02-20/43624376,,1266673144?authkey=dd087d6aa63942cb9e998cc467aea37e#foto

 

Fakt faktem widać że jest to raczej dorobione (kabel przyklejony taśmą, gałka jakby ręcznie nacinana)przy wyłączonym silniku po naciśnięciu słychać że coś pod lub w okolicy kabiny reaguje jednakże co to może być ??

 

Jelonek posiada 3 pary wyjść hydrauliki z czego 2 pary oryginał a ta jedna para jakby dołożona i tu zachodzi pytanie jak to obsługiwać...

 

http://www.fotka.pl/albumy/komsim/401,Fotki_z_2010-02-20/43624937,,1266673256?authkey=dd087d6aa63942cb9e998cc467aea37e#foto

 

Czytałem co nieco na forum lecz podobnego przypadku nie znalazłem.

 

Jeżeli możecie pomóżcie...

Opublikowano

Hmmm może troszke na logike. Pierwsza gałka podnosnik, druga gałka jedna para wyjsc hydraulicznych, trzecia gałka-druga para wyjsc hydraulicznych. No i trzecia gałka naciskajac przycisk mażesz obsługiwac dostawiane wyjscia hydrauliczne. A jak to działa to niewiem , zapewne na jakims elektrozaworze.

Opublikowano

Tak 1 gałka jak mówisz podnośnik druga bodajże hydraulika lecz to tam coś do końca nie trybiło (trzyma czasem olej i nie da rady węża wyjąć)natomiast 3 nie reaguje na nic nie podnosi itp.

Sam guzik to nie wiem jak to by miało olej podawać po naciśnięciu (np. jak się cofnie ten olej...) choć dziękuję za wypowiedz sprawdzę jak jelona złoże...

Opublikowano

Nie zrozumiałeś mej wypowiedzi. Te dostawiane złącze nie działa samym przyciskiem, działa z przycisniętym przyciskiem. tzn( ta trzecia wajcha gdzie masz przycisk działa do dwóch pary wyjsc hydraulicznych z tym,że obsługujesz 3 wyjscie te dostawianym przyciskiem z wcisnietym nonstop). Np.gdy chcemy cos wykiprować włączamy przycisk i wajcha do dołu a gdy opuszczamy przycisk i wajcha do góry. Wiesz tak szczerze i tak tego nie bedziesz używał po co Ci 3 pary wyjsc hydrauliczny...

Opublikowano

Teraz rozumiem... ;[ owszem masz rację z tym używaniem lecz widzisz oglądając inne JD tego one nie miały i to budziło pewne wątpliwości po co to tam było zamontowane... a biorąc pod uwagę sam fakt "przesiadki" z wysłużonych C-330/360 na tego jelona to zarówno obsługa jak i samo podejście do uprawy pól się zmienia a jeżeli ktoś się tak już przyzwyczaił jeździć na "starych" to nie trudno później się dziwić że coś się psuje potem...

 

Czasem to bym nawet wolał aby kupił sobie tą jego "szóstke" najwyżej chlał by paliwo i olej dolewał a jak by przyszło do naprawy to by nie sapał i nie było by gadania ;[

 

Tak swoją drogą jak już się kupuję ciągnik o klasę lepszy od naszych polskich (bez urazy do Ursusa ale porównywać ich nie ma co nawet - chodzi mi o technologię...) to by można w pełni korzystać z jego technologi a jak nie to po co kupować taki sprzęt :(

Opublikowano

Witam. ja mam john deera 2140 i są u mnie dwie dzwignie i dwie pary wyjsc.....bez tego przycisku.Najprawdopodobniej jest on wlasnie od tej rzeciej pary. mam pytanie czy gdy ruszam tymi dzwigniami silnik powinien przygasnąć? bo u mnie nic sie nie dzieje i zastanawia mnie to czy w ogóle tłoczy olej.

Opublikowano

Nie zrozumiałeś mej wypowiedzi. Te dostawiane złącze nie działa samym przyciskiem, działa z przycisniętym przyciskiem. tzn( ta trzecia wajcha gdzie masz przycisk działa do dwóch pary wyjsc hydraulicznych z tym,że obsługujesz 3 wyjscie te dostawianym przyciskiem z wcisnietym nonstop). Np.gdy chcemy cos wykiprować włączamy przycisk i wajcha do dołu a gdy opuszczamy przycisk i wajcha do góry. Wiesz tak szczerze i tak tego nie bedziesz używał po co Ci 3 pary wyjsc hydrauliczny...

 

mam john deere 3650 i mam 3 wyjscia chudrauliczne razem 6 gniast i 3 galki najlepiej to dziala przy plugu obrotowym praktycznie niebedzie reakcji na silniki spadku obrotuw ten moj jelonek obraca plug kvernelanda 6 skibowego ciaganego na wolnych obrotach i dziala zacnie

Opublikowano

mam john deere 3650 i mam 3 wyjscia chudrauliczne razem 6 gniast i 3 galki najlepiej to dziala przy plugu obrotowym praktycznie niebedzie reakcji na silniki spadku obrotuw ten moj jelonek obraca plug kvernelanda 6 skibowego ciaganego na wolnych obrotach i dziala zacnie

 

taa według mojej ksiązki od jelona ma on 115 km a tu słyszę że ciąga 6 skibowego Kvernelanda i to jeszcze obrotowego... owszem ja ciągam 5 zagonową na kołkach i idzie ale na słabej ziemi ale żeby 6... bez urazy ale to jest taki cięzar że wątpie że to przeżuci a o ciąganiu nie wspomnę (może jeszcze na glinie ?) ... :P

Opublikowano

Zapewne pompa tłoczy olej w jakimś ułamku sekundy a potem zawór bezpieczestwa odcina dojscie oleju bo zawór jest ustawiony na okreslone cisnienie a jezeli nic nie jest podłączone to poprostu blokuje je eurozłącze. SAm posiadam john deere 3050 i u mnie tez niesłychac by pompa tłoczyła na pusto jak to sie miewa w ursusach c 360(nic nie jest podłaczone a wajch od hyraulika do góry i pompa pompuje, az wyje)

 

mam john deere 3650 i mam 3 wyjscia chudrauliczne razem 6 gniast i 3 galki najlepiej to dziala przy plugu obrotowym praktycznie niebedzie reakcji na silniki spadku obrotuw ten moj jelonek obraca plug kvernelanda 6 skibowego ciaganego na wolnych obrotach i dziala zacnie

Czyli jak sie domyslam wykorzystujesz 3 pary wyjsc hydraulicznych przy pługu tylko zastanawiam sie do czego chyba że jest to stary model pługa na kole podporowym.

1. Wyjsie na obracania pługa

2. Może na rostaw czyli Vario

3. Na koło podporowe

Inaczej tego nie widze w nowszych modelach robi sie to wszystko 2 parami wyjsc.

Opublikowano

Czy opłaca się kupić 2140 z silnikiem do remontu za 12tyś zł?

Silnik bym sam zrobił i bym wiedział że jest po remoncie, ale ceny części ;)

Oj przepraszam to nie miało być tu ;[

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v