Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
komsim

Która gałka do czego ?? John Deere 3650.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
komsim    1

Witam, mam problem z moim JD dotyczy on obsługi gałek to jest nie wiem do czego służą 2 gałeczki.

 

http://www.fotka.pl/albumy/komsim/401,Fotki_z_2010-02-20/43623663,,1266673739?authkey=dd087d6aa63942cb9e998cc467aea37e#foto

 

W sumie niby to banalne lecz przechodząc z C-360 3P może byc problemem dla co niektórych (ojciec)...

Owszem wiem jedna jest od ramion ( tą akurat używamy) kolejna zapewne od hydrauliki a ta 3 to nie wiem... no i jak na foto jest jakiś guzik na niej...

 

http://www.fotka.pl/albumy/komsim/401,Fotki_z_2010-02-20/43624376,,1266673144?authkey=dd087d6aa63942cb9e998cc467aea37e#foto

 

Fakt faktem widać że jest to raczej dorobione (kabel przyklejony taśmą, gałka jakby ręcznie nacinana)przy wyłączonym silniku po naciśnięciu słychać że coś pod lub w okolicy kabiny reaguje jednakże co to może być ??

 

Jelonek posiada 3 pary wyjść hydrauliki z czego 2 pary oryginał a ta jedna para jakby dołożona i tu zachodzi pytanie jak to obsługiwać...

 

http://www.fotka.pl/albumy/komsim/401,Fotki_z_2010-02-20/43624937,,1266673256?authkey=dd087d6aa63942cb9e998cc467aea37e#foto

 

Czytałem co nieco na forum lecz podobnego przypadku nie znalazłem.

 

Jeżeli możecie pomóżcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturektdi    4

Hmmm może troszke na logike. Pierwsza gałka podnosnik, druga gałka jedna para wyjsc hydraulicznych, trzecia gałka-druga para wyjsc hydraulicznych. No i trzecia gałka naciskajac przycisk mażesz obsługiwac dostawiane wyjscia hydrauliczne. A jak to działa to niewiem , zapewne na jakims elektrozaworze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komsim    1

Tak 1 gałka jak mówisz podnośnik druga bodajże hydraulika lecz to tam coś do końca nie trybiło (trzyma czasem olej i nie da rady węża wyjąć)natomiast 3 nie reaguje na nic nie podnosi itp.

Sam guzik to nie wiem jak to by miało olej podawać po naciśnięciu (np. jak się cofnie ten olej...) choć dziękuję za wypowiedz sprawdzę jak jelona złoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arturektdi    4

Nie zrozumiałeś mej wypowiedzi. Te dostawiane złącze nie działa samym przyciskiem, działa z przycisniętym przyciskiem. tzn( ta trzecia wajcha gdzie masz przycisk działa do dwóch pary wyjsc hydraulicznych z tym,że obsługujesz 3 wyjscie te dostawianym przyciskiem z wcisnietym nonstop). Np.gdy chcemy cos wykiprować włączamy przycisk i wajcha do dołu a gdy opuszczamy przycisk i wajcha do góry. Wiesz tak szczerze i tak tego nie bedziesz używał po co Ci 3 pary wyjsc hydrauliczny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komsim    1

Teraz rozumiem... ;[ owszem masz rację z tym używaniem lecz widzisz oglądając inne JD tego one nie miały i to budziło pewne wątpliwości po co to tam było zamontowane... a biorąc pod uwagę sam fakt "przesiadki" z wysłużonych C-330/360 na tego jelona to zarówno obsługa jak i samo podejście do uprawy pól się zmienia a jeżeli ktoś się tak już przyzwyczaił jeździć na "starych" to nie trudno później się dziwić że coś się psuje potem...

 

Czasem to bym nawet wolał aby kupił sobie tą jego "szóstke" najwyżej chlał by paliwo i olej dolewał a jak by przyszło do naprawy to by nie sapał i nie było by gadania ;[

 

Tak swoją drogą jak już się kupuję ciągnik o klasę lepszy od naszych polskich (bez urazy do Ursusa ale porównywać ich nie ma co nawet - chodzi mi o technologię...) to by można w pełni korzystać z jego technologi a jak nie to po co kupować taki sprzęt :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesior90    23

Witam. ja mam john deera 2140 i są u mnie dwie dzwignie i dwie pary wyjsc.....bez tego przycisku.Najprawdopodobniej jest on wlasnie od tej rzeciej pary. mam pytanie czy gdy ruszam tymi dzwigniami silnik powinien przygasnąć? bo u mnie nic sie nie dzieje i zastanawia mnie to czy w ogóle tłoczy olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tb78    0

Nie zrozumiałeś mej wypowiedzi. Te dostawiane złącze nie działa samym przyciskiem, działa z przycisniętym przyciskiem. tzn( ta trzecia wajcha gdzie masz przycisk działa do dwóch pary wyjsc hydraulicznych z tym,że obsługujesz 3 wyjscie te dostawianym przyciskiem z wcisnietym nonstop). Np.gdy chcemy cos wykiprować włączamy przycisk i wajcha do dołu a gdy opuszczamy przycisk i wajcha do góry. Wiesz tak szczerze i tak tego nie bedziesz używał po co Ci 3 pary wyjsc hydrauliczny...

 

mam john deere 3650 i mam 3 wyjscia chudrauliczne razem 6 gniast i 3 galki najlepiej to dziala przy plugu obrotowym praktycznie niebedzie reakcji na silniki spadku obrotuw ten moj jelonek obraca plug kvernelanda 6 skibowego ciaganego na wolnych obrotach i dziala zacnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komsim    1

mam john deere 3650 i mam 3 wyjscia chudrauliczne razem 6 gniast i 3 galki najlepiej to dziala przy plugu obrotowym praktycznie niebedzie reakcji na silniki spadku obrotuw ten moj jelonek obraca plug kvernelanda 6 skibowego ciaganego na wolnych obrotach i dziala zacnie

 

taa według mojej ksiązki od jelona ma on 115 km a tu słyszę że ciąga 6 skibowego Kvernelanda i to jeszcze obrotowego... owszem ja ciągam 5 zagonową na kołkach i idzie ale na słabej ziemi ale żeby 6... bez urazy ale to jest taki cięzar że wątpie że to przeżuci a o ciąganiu nie wspomnę (może jeszcze na glinie ?) ... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturektdi    4

Zapewne pompa tłoczy olej w jakimś ułamku sekundy a potem zawór bezpieczestwa odcina dojscie oleju bo zawór jest ustawiony na okreslone cisnienie a jezeli nic nie jest podłączone to poprostu blokuje je eurozłącze. SAm posiadam john deere 3050 i u mnie tez niesłychac by pompa tłoczyła na pusto jak to sie miewa w ursusach c 360(nic nie jest podłaczone a wajch od hyraulika do góry i pompa pompuje, az wyje)

 

mam john deere 3650 i mam 3 wyjscia chudrauliczne razem 6 gniast i 3 galki najlepiej to dziala przy plugu obrotowym praktycznie niebedzie reakcji na silniki spadku obrotuw ten moj jelonek obraca plug kvernelanda 6 skibowego ciaganego na wolnych obrotach i dziala zacnie

Czyli jak sie domyslam wykorzystujesz 3 pary wyjsc hydraulicznych przy pługu tylko zastanawiam sie do czego chyba że jest to stary model pługa na kole podporowym.

1. Wyjsie na obracania pługa

2. Może na rostaw czyli Vario

3. Na koło podporowe

Inaczej tego nie widze w nowszych modelach robi sie to wszystko 2 parami wyjsc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Czy opłaca się kupić 2140 z silnikiem do remontu za 12tyś zł?

Silnik bym sam zrobił i bym wiedział że jest po remoncie, ale ceny części ;)

Oj przepraszam to nie miało być tu ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×