Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem w moim 3512 ciegła pekaja jak zapinam siewnik 3 metrowy lub rozsiewacz do nawozow, czy ktos mial taki problem? niewiem z czego oni robia te nowe mysle jekies inne kupic z wiekszego ursusa z jakiego by pasowaly?

Opublikowano

Po co zaraz inwestować w nowe cięgła, ja dospawałem po 2 płaskowniki 10x1cm (po 2 na ramie!!!) i nie uwierzycie ale jeszcze trochę pęka nad dzuirami przez które przechodzą bolczyki od wieszaków, no ale ja podnośnik mega przeciążam i mega dużo używam :)

 

Cały problem w tych ciągnikach to to że te ramiona nie tyle że są za delikatne ale są strasznie długie przez co się wyginają

Opublikowano

sialem rzepak wiadomo 10 kg w siewniku a peklo jak hustnelo na bruzdzie to juz drugie w tym roku wiec i tak musze jedno kupic to moze odrazu 2 mocniejsze niewiem moze z c-360 lub jakiegos zetorka?

Opublikowano

Pisałem już o tym wyżej, mf ma bardzo dlugie ramiona, dużo dłuższe jak c 360 czy zetor!!!

jak masz już pęknięte stare i spawarkę, kup jakieś dobre elektrody i pod tym złamanym dospawaj te stare i będziesz miał spokój na lata!!!!

Opublikowano

bez przesady, mocna spawarka "odpuści" materiał a nie chodzi o to żeby odhartować metal tylko żeby dokleić 2gą lisztwę pod spodem wymontować lisztwy ułozyć równo i "zszyć" spawem na całej długosci i napewno spaw nie puści

Opublikowano

trójką czy czwórką elektrodą nie pospawasz takiego grubego materiału. trzeba przejechać raz cienką a później grubszą elektrodą żeby dobrze przetopić materiał. jeśli ktoś ma coś do czynienia ze spawaniem wiecej to wie o czym mówie. a "lepienie" jak ty to nazwałeś nie ma najmniejszego sensu.

Opublikowano

ha ha może sensu nie ma ale u mnie oba ramiona są jak to nazwałeś "polepione" jakąś ruską elektrodą od 15stu lat że jakbym to mocno młotem potłukł to by się odbiło no i trzyma i nie gnie się teraz nad dziurami przez które przestrzelone są wieszaki pęka :), bo to nie musi być mocno zespawane bo i tak dalej wszystko spoczywa na fabrycznym ramieniu a te podspawane od dołu ma na celu tylko stabilizować i wzmocnić te fabryczne, oczywiście możesz to zespawać i solidnie, nie wiem jak Ty ale na politechnice uczyli że mocny spaw osłabia (rozhartowuje) materiał dlatego ze spawami nie należy przesadzać, lepiej żeby spaw pękł niż potem zespawane razem się gieło :o

ps. poza kwestią spawania to chyba przyznasz że taki pomysł jest najlepszy ;[ bo w 4512 są masywniejsze ramiona, ale to będzie słono kosztowało :)

Opublikowano

Zgadzam się z Ferdkiem.Jak za bardzo przetopisz to się zegnie.A tak na przyszłość to trzeba pilnować żeby nie było luzu poprzecznego.Mam mf255 z 1991 a cięgna są 'orginał'.

Opublikowano

Siema pilnie potrzebuje wieszaka tylniego lewego do ursusa 5314 ponieważ w starym nie wiem dla czego gwint się zjechał :/

Z tata dzwoniliśmy po GRENE i Agrocentrum ale Nie mają mieli zamówić ale przez 2 miesiące nikt się nie odezwał . W necie nic niema

JAk by ktoś wiedział gdzie kupić i za ile proszę dać znać :]

Opublikowano

co do wieszaka to jestem na 99% pewien że zarówno lewy jak i prawy będzie do kupienia w hurtowni AGRO-RAMI w Kościelnej Wsi koło Kalisza. Mają tam bardzo dużo części zarówno do 5314 jak i całej serii tych ciągników. Sam tam kupuje gdyż takiego posiadam i z tego co pamiętam to jak bylem ostatnio to widziałem je tam.

 

 

www.agrorami.pl to ich strona internetowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez _Marcin_
      Witajcie,
      Poszukuję oryginalnej, tylnej półosi długiej do URSUSA 2812. Numery katalogowe to 897 038 M91. Lewa i prawa strona są takie same.
      Może ktoś przerabiał na sadowniczy i mu została taka półoś?
      Pozdrawiam
    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v