Polecane posty

zetorek1607    1

przeglądając allegro natknąłem się na informację występowania zetora 7211 z rewersem

chciałem się zapytać czy wychodziły takie modele, bo niestety na allegro nie było zdj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    242

Całkiem możliwe choć niewątpliwie jest to unikat. Rewers był montowany opcjonalnie w wersji exportowej na zachód. Wtedy z tego miejsca pomiędzy dźwigienką od reduktora i dźwigienką pompy i WOM wychodzi wajcha od rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pawel328    274

3320 i 5320 ostatnio jeszcze były na allegro z rewersem :P ale 7211 z rewersem jeszcze nie spotkałem choć często przeglądam te ciągniki :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
net1996    0

Jestem dość nowy na forum i nie wiem co to ten rewers... czy mógł by mi ktoś to wytłumaczyć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podziwiać za brak inwencji żeby coś takiego sprawdzić... Rewers to przełączeni całej przekładni w tryb wsteczny te same biegi co do przodu to do tyłu... wyróżniamy mechaniczne suche zwykle, hydrauliczne też za suchym sprzęgłem i elektrohydrauliczne


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1994kuba1994
      Witam, interesuje mnie czy tarcza od jazdy w tym modelu idzie tak samo jak w c 360(kierunek)? Bo za dużo się od siebie nie różnią (budową) a wypadła mi przy zdejmowaniu docisku i nie jestem pewien na 100 % Jak założyć. A nic nie pisze na niej w którą stronę założyć. 
    • Przez 1994kuba1994
      Kilka pytań bo nie znalazłem na forum co mnie interesuje . 
      1. Czy zetor 7340 a mniejsze tej serii np 6340 to to samo oprócz silnika mocy ? Bo można kupić instrukcję napraw ale od 3340 do 6340 tak jakby do 7340 była inna a nic nie można znaleźć .
      2. Czy 7340 ma ta sama skrzynie i most sprzęgło co serii 7745? Bo może tamta instrukcja by się nadała.
      3. Jaka ma być odległość łożyska oporowego na sprzęgłe zetora 7340? Ale proszę o pewna informacje a nie że ktoś tam na oko tak mi ustawił.   
      Czy ktoś może mi odpowiedzieć ?
    • Przez king558
      Witam forumowiczów.Mam problem z zetorkiem 7745 a właściwie z dźwignią od sprzęgła WOM
      Podpiąłem rozsiewacz nawozów.Włączyłem wałek i ok
      Pociągnąłem za dźwignię od rozłączania wałka i NIC! Dalej się kręci (nic nie zgrzyta itp)
      Odkąd go mam to nie używałem w nim nigdy wałka a teraz planuję go sprzedać.Wszystko działa bez zarzutu oprócz właśnie tej dźwigni
       
       
    • Przez daron64
      Witam
      Pacjent - Zetor 7011. Gdzieś z 6 lat temu była robiona skrzynia biegów - stukalo na 3ce, poza tym nie było z nią żadnych problemow. Po rozebraniu do wymiany poszła część trybów, wałków, wszystkie łożyska, uszczelniacze, pierścienie te cienkie ja synchronizatorze. 
      Chodziło niby ok, ale po jakimś czasie, (już nie pamiętam po jakim, bo miał jeszcze pomocnika, potem sam został pomocnikiem) zaczęły się problemy. Mianowicie  jak poszedł w pole, to powiedzmy 2-3h chodziło wszystko super, naprawdę biegi wchodziły świetnie, ale jak troszkę właśnie porobił, to zaczynał się dramat - ciezko było zmienić bieg, trzeba było bardzo wprawnie z miedzygazem, bo inaczej jeden wielki zgrzyt. Potem zaczęło mi blokować skrzynie. Tak, że nie szło jej rozblokowac. Po zdjęciu pokrywy wyglądało to tak, jakby zewnętrzny pierścień synchronizatora szedł za daleko do przodu i takie kamienie co są pod nim wychodziły za daleko i go blokowały. W rezultacie nie mógł się zejść. 
      Znajomy mechanik stwierdził, że może trzeba tylko na wodziku wyregulować. Skróciliśmy go trochę, i niby było ok. Tzn nie zakleszczal się, ale problem z wrzuceniem biegu po rozgrzaniu pozostał. Po jakimś czasie znów mi się zblokowała skrzynia. Zdjalem pokrywę, ale nie dałem rady zjechać do kupy tego synchronizatora (bo znowu tak jakby ten pierścień poszedł za daleko).
      Kabina zdjęta, ciągnik w garażu. Udało mi się zjechać synchronizator, ale zauważyłem, że tryb od 2ki jest trochę zmasakrowany, a 2-3 była napewno wymieniana na nową. Wszystkie części kupowane ori. Rozbił to stary mechanik.
      No i teraz
      - co może być przyczyną problemów ze zmianą biegów po rozgrzaniu?
      - co moze być przyczyną rozlazenia się tego synchronizatora?
      - co może być przyczyną, że te tryby tak po d*pie dostały? Np jak byl problem ze zmianą biegów to najbardziej dostał po d*pie, po 2-3 w sumie najczęściej w polu używana, czy to raczej nie to?
      Ten syf, to z powodu tego, że troszkę stał bez pokrywy. Niby przykryty, ale coś tam naleciało. To i tak wszystko będziemy rozbierac, to się wyczyści.




       
       




    • Przez rolnikgospodarny95
      Zakupiłem zetorka i wszystkie ciągniki mam na agrol U -chydrauliczno przekładniowy  i czy do tego zetorka też mogę wlać ten olej do skrzyni? Zima ten zetorek nie będzie nic robił 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj