Polecane posty

Wojtks    0

Mam problem ze wspomaganiem. Na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica natomiast gdy gaz dam na 3/4 to chodzi lżej ale nie aż tak szybko. Natomiast jak chce szybko skręcić to się nie da nawet na pełnym gazie. Nie wiem za co się zabrać i gdzie szukać usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    112

Zacznij od najprostszych rzeczy typu ile jest oleju :unsure:




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtks    0

olej dolałem hydrauliczny 46 10l do skrzyni z tyłu pod kabiną i dalej bez rezultatu a może trzeba któryś filtr zmienić gdyż są 2 ale nie wiem który i czy jest potrzeba go wymieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

antonio8    0

Bardzo mozliwe ze pompa od wspomagania juz siada. po prostu daje za male cisnienie i dlatego widac poprawe dopiero gdy masz wieksze obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

Jeśli stan oleju i filtry są ok to zapewne pompa jest już słaba. Ale możliwe też jest, że orbitrol wysiada...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    4

Czekaj do wiosny ,bardzo możliwe ,że gdzieś przyłapal mróz(koledze zamarzło wspomaganie w czasie jazdy w v40)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtks    0

ciągnik sprowadzony ze Szwecji stan oleju od wspomagania był niski może 2 litry więc dolałem olej hydrauliczny 46 , 10 litry tak mi doradzili nie wiem czy taki powinien być i bez żadnej poprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    204

Bo jak nie wiadomo co było to powinna się całkowicie wymienić a nie tylko dolać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
supelek10    0

Mam problem ze wspomaganiem. Na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica natomiast gdy gaz dam na 3/4 to chodzi lżej ale nie aż tak szybko. Natomiast jak chce szybko skręcić to się nie da nawet na pełnym gazie. Nie wiem za co się zabrać i gdzie szukać usterki.

 

Odkręć fotel i zobacz czy jest tam wystająca pokrywa przykręcona na 3 śruby 6 i czy z tej pokrywy wychodzi przewód do pompy. Jeżeli tak jest to odkręć ten dekiel pod nim jest filtr który trzeba wymyć bo inaczej ciśnienie go zgniecie i będziesz miał problem jak ja bo nie mogę dostać tego filtru. Jeżeli za schodkami po lewej stronie masz 2 filtry jak w moim DX90 to ten od tyłu prawdopodobnie jest od hydrauliki a od przodu od skrzyni biegów bo u mnie do tego filtra i wejście i wyjście wychodzi ze skrzyni. Jak pisał kolega oleju nie powinno się mieszać a filtr wymienić na nowy. Też mam problem bo jak zgniotło mi ten filtr to wywaliło uszczelkę i wyciekł olej i nie wiem jakim olejem teraz zalać układ i nigdzie nie mogę znaleźć tego filtru oznaczenie na nim jest F910.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez Nismo
      Witam jestem posiadaczem DXa 3.70 od kilku lat. W ostatnim czasie bardzo pogorszyło się urzytkowanie skrzyni biegów.
      A dokładnie to problem tkwi w tym że nie wchodzą biegi płynnie jak kiedyś. Najgorzej jest z drążkiem od biegów R M L H (bardziej używany od drążka 1234 ). W ostatnim czasie naprawiłem drążki od biegów. Kulki w nich były pościerane, ale nie pomógł zabieg. Coś by mogła być przyczyną? Synchronizatory?
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez zacx18
      Mam problem z ciągnikiem Deutz agroplus 100 , a mianowicie brakuje mu mocy , filtry , przewody paliwowe pompka zasilająca sprawdzone , dodam tylko że wygląda na to że dostaje mniejszą dawkę paliwa bo wcześniej gdy miał moc to temperatura cieczy chłodzącej była powyżej normy , a teraz gdy niema mocy temperatura jest w normie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj