Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest jeszcze prostrze i tańsze rozwiązanie. W ciągniku masz przecież sprężarke, przerabiasz tylko drugą końcówke węża na taką jak do sprężarki warsztatowej, w Castoramie są pistlolety do mycia które poza wejściem na powietrze posiada jeszcze wejście na wode, koszt 30 zł.

Opublikowano

Też mi się tak wydaje że ta pompka od zamrażarki to wyłącznie do powietrza...

Ale nie jestem pewny co do ciśnień powietrza a wody...

Wydaje się że jakie ciśnienie powietrza to i cieczy takie same, ale czy na pewno?

Choćby powód niepewności byłby taki iż pompy są budowane głównie z 1 przeznaczeniem... ciecz lub powietrze... A myślę że zupełnie inaczej pracowały by przy innym niż przeznaczonym celu.

Choć w tym wypadku ta pompka pompuje ciecz>> ciekły freon który chłodzi, i pompując powietrze, równie dobrze się sprawdza.

Chciałbym widzieć budowę tej pompki :]

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Obejrzyj dokładnie filmik, pompka w tej "myjce" pompuje powietrze. Co do budowy to jest to zwykła pompa tłokowa(tłok wielkości kieliszka), nie ma korbowodu tylko mechanizm suwakowy.

Opublikowano

Tu mam problem, co chcę obejrzeć to pokazuje urywkami, zacina się... za starego kompa mam.

Zdawało mi się że na filmiku pompuje wodę...

Ale można było by spróbować podłączyć do niej wodę...

Swoją przepaliłem więc nie da rady...

Jak mówisz ze jedno-tłoczkowa to będzie rzeczywiście nie za mocna... w najmniejszych myjkach są 3 tłoczkowe.

 

Ciekawostka:

Najwięcej tłoczków w pompie występuje w sprężarce yamaha bo aż 15 tłoczków, i pompuje ciśnienie 250 barów, a maksymalnie 350 barów. Używana do pompowania butli powietrzem, azotem i tlenem. Używane na lotniskach.

Opublikowano

kombinator18 ma racje jeżeli robić sprzęt to konkretny czasem są aukcje pompy od jakiegoś bardziej wydajnego modelu. Robinie z pompy olejowej ma tez ta wadę że po każdym umyciu trzeba się "pieścić" z ze spuszczaniem wody zalewaniem olejem. Najpewniej będziesz starał sie używać jej jak najrzadziej. Co do kupowania karchera to modele z seri K x.xx to plastik i aluminium. Takim czymś co kilka minut trzeba robić przerwę a przy takim ciśnieniu i wydajności mysie nie idzie tak błyskawicznie jak się zdaje. Koniecznie sprzęt musi być trójfazowy. Sam miałem wcześniej STIHLA re 160K pompa tam siedzi mosiężna ze stalowymi tłokami ( lub ceramicznymi nie pamiętam)150Bar i 600l\H mycie szło nawet całkiem ładnie ale silnik na 230V 3,2kW i co góra 20 min przerwa. Samochód szło bez problemu umyć ale coś więcej ciężko bez przerw. Teraz kupiłem niedrogo Alto z silnikiem 6.7kW 195Bar i 900l\H i niema porównania. CO ciekawe w czacie pracy cały czas ciśnienie utrzymuje się nie na poziomie roboczym 195 Bar a max czyli 225Bar. Ciekawi mi czy tych chińczykach co niektórzy polecają osiągane jest chodź ciśnienie robocze.

Opublikowano

Daj sobie spokój z takim drutowaniem, z tego nic nie wyjdzie lepiej poczekaj dozbieraj kasy i kup jakąś profesjonalną używaną. Po co dwa razy kasę wydawać. Ja tu nie widzę żadnej oszczędności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v