tvt

T6050 Range Command i Power Command

Polecane posty

tvt    0
Napisano (edytowany)

Nastapily zmiany w ciagnikach serii T6000 RC i PC

Mowa kabina a przede wszystkim wyglad

 

piszcie co wiecie a moze jest ktos juz szczesliwym posiadaczem tego nowego dziecka koncernu CNH New Holland

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakubj0072    1

nie wiem ale w rolserwisie nic mi nie mowili ze beda jakies zmiany

a co bedziesz prał takiego nh :)

 

tylko maska ma sie niby zmienic prawdopodobnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek26    4

Podłokietnik z Seri T7000 Auto Command Sidewinder II. :)


sprzedam 5 działek budowlanych po 7a każda. tel 509983145

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Waldas    0

Witam

jeszcze nie mam ale za ok.miesiąc będę miał T6050PC. wersja z elektrozaworami.

będzie miał nowy podłokietnik (właśnie z serii t7000)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tc56    4

Na angielskiej stronie NH jest już do pobrania broszura odnośnie nowej serii T6000 RC i PC. Wyskoczył z niej ciągnik 6030 na którego było małe zapotrzebowanie. Wyświetlacz i ten nowy podłokietnik będą dostępne razem z elektrozaworami. Ciekawa jaka będzie róznica między starym podłokietnikiem a nowym z wyświetlaczem takim jak w AC może ktoś już wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

W tej chwili jest jeden podłokietnik dla ciągników serii T6000 i T7000 wyposażonych w rozdzielacze elektrohydrauliczne EHR. Jest on wyposażony w kolorowy, dotykowy monitor IntelliView III. Nowy T7.210 Auto Command i T7.270 Auto Command pokazywany na AgroShow w tym roku tez miały ten podłokietnik z wyświetlaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ereksio    321

oprócz podłokietnika jest też zmiana dotycząca prawych drzwi. W standardzie są one nieotwierane i pozbawione poprzeczki srodkowej co ma zwiększyć widoczność. Drzwi obustronnie otwierane są w opcji.

Własnie czekamy na dostawę T6050RC . Os amortyzowana, podłokietnik Side Winder, jedno i dwuobwodowa pneumatyka, szerokie ogumienie - cena wynegocjowana 222.000 netto (umowa z września). W ciagniku będzie już montowany monolityczny obciążnik przedni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zabawik
      Witam, kupiłem kilka dni temu New Hollanda TS 100 i mam kilka pytań:
      1. Gdy przesunę dźwignie podnośnika do samej góry to podnosi tylko do 50% i tak samo jest z przyciskiem podnoszenia w kabinie. Lecz gdy podnoszę przyciskami na błotnikach to podnosi do 99%, ktoś wie dlaczego tak jest i jaka może być przyczyna ?
      2. Gdzie znajduję się czujnik od kontrolek złów i zając ? Bo mi na każdym zakresie i biegu prawie cay czas świeci złów.
      3. Obok skrzynki z akumulatorom znajduję się to co na zdjęciu i pytanie mam odnośne przewodów, które mają być podłączone do cewki ? Ta kostka z żółtym i czarnym czy może ta odłączona z niebieskim i czarnym ?

    • Przez pWnedMTZ
      Witajcie, dziś podczas rozrzucania obornika wyświetliła się ikonka od skrzyni biegów (kwadracik otwarty od góry, w środku silnik/skrzynia biegów, od prawej i lewej strony strzałki do środka i od góry kreska) do tego zaświecił się znak stop, ciągnik działał poprawnie, nic się nie działo, po chwili zgasło, powtórzyło się to dwukrotnie. Skontaktowałem się z serwisem stwierdzili ze to skrzynia, albo mało oleju albo zapchane filtry, nie wiedzieli dokładnie co to za ikonka... Na oleju i filtrach mam zrobione 208 mtg. Olej jest na środku wizjera. Może ktoś wie od czego dokładnie jest ta ikonka i co ona oznacza? Niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia, jeśli się pokaże ta Ikona znowu to dodam zdjęcie.
    • Przez tomek84pl
      Mam problem z nowym niedawno odebranym ciagnikiem NH t6 125S EC
      Ciagnik przepracowal u mnie 1 godznie!
      Podczas pracy z brona aktywna, przy obciazeniu w trakcie pracy (na postaju z wlaczona maszyna nic nie slychac) slychac bardzo glosne metaliczne odglosy pomiedzy skrzynia biegow a silnikiem, doslownie jakby ktos mlotkiem walil po obudownie skrzyni biegow.
      Sprawa oczywiscie zgloszona na serwis, potwierdzona przez serwisanta u mnie na polu, wstepna diagnoza tlumnik drgan.
      Zakaz dalszej pracy, po 2 dniach sprzet zabrany spowrotem do dealera na warsztat, po rozebraniu okazalo sie ze wszystko w srodku jest nieuszkodzone, test polowy u dealera potwierdza glosne stuki podczas pracy z obciazeniem, samo wloczenie WOM nie daje zadnych dzwiekow. Kilka dni oczekiwania na decyzje producenta co dalej z ciagnik  az w koncu dostaje telefon, producent nakazal  zwrot sprzetu do mnie , ma sie tak tluc  "ten typ tak ma "
      Dodam ze ciagnik zmienia biegi normalnie, rewers nie szarpie, wszystko dziala prawidlowo poza tymi glosnymi dzwiekami
      Jutro ciagnik ma byc u mnie , nagram film z odglosami.
      Czy ktos mial podobny problem jak u mnie?
       
    • Przez grucha18
      Skrzynia Electro Command na biegach 1-4 i 9-12 ciągnik nie chce ruszyć , rozłącza rewers w pozycję N i nie pokazuje żadnych błędów. Na pozostałych biegach jest ok. Ciągnik odpalony po miesiącu przestoju i takie kwiatki, wcześniej wszystko było ok. Olej jeszcze oryginał ciągnik z małym przebiegiem ledwie 600 godzin ale już po gwarancji...Miał ktoś podobny problem?
    • Przez Moras1991
      Witam,
      Mam następujący problem. Ciągnik New Holland T6030 16x16 Elektrocommand około 4600 mth
      Szarpanie podczas przechodzenie z półbiegu 9 na 10  i 11 na 12 słychać stukniecie podczas załączenia. Wartości kalibracja sprzęgieł C1-200 C2-220  C3-320 C-4 230.  Systematyczne pojawia się błąd 2057 „Bład otwarcia przełącznika zakresu wysokiego” Po przełożeniu  elektrozaworów nie ma zmiany na inny zakres, wiec wykluczam elektrozawory, Biegi na zakresie 10 i 12 ciągną ale pod obciążeniem „ np. orka”potrafi się ślizgać i stanąć w miejscu . Jest jeszcze problem przy odpaleniu i przesunięciu dźwigni biegów na zakres biegów szybkich, na wyświetlaczu pokazuje się że jest załączony bieg 5 wolnego zakresu a w rzeczywistości jest wbity bieg 15 lub 16 i ciężko ruszyć bo za wysoki bieg co prawdopodobnie wpłynęło na pozostałe objawy i sprzęgło C3,  Proszę o pomoc !! Kazdy rozsądny pomysł mile widziany.



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj