Skocz do zawartości
radki1

zetor 5211 problem z ładowaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radki1    0

witajcie

mam mały problem z moim zetorem 5211 świeci się ładowanie bez kluczyka jak sie go wciśnie to gaśnie i zapala się smarowanie tak jak to powinno wydlądać. Czy to wina alternatora???? prosze o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radki1    0

u mnie stacyjka była ok, to była wina bendixu coś zwarł i poszedł alternator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

witam, mam pobobny problem w 7245tzn. pali mi sie kontrolka ładowania przy wyjetym kluczyku, wymieniłem stacyjke i nic, jak pokrece kluczykie lewo prawo to czasem zgaśnie i ppo paru minutach samo sie zapala...prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

witam kolego w moim przypadku spaliły sie 2 diody w alternatorze. Wyjmij go i daj do sprawdzenia bo to najprawdopodobniej to. Jeżeli masz probówke to posprawdzaj prąd na tych 2 kablach z wsówkami powinien być tylko na 1 jak 2 sie żaży to to poszły diody. koszt wymiany to jakieś 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konteno    1099

witam

mam problem z takim magnetonem w zetorku 5211 objawiający się w ten sposób że alternator ładuje różnym napięciem (od 11-12V na wolnych obrotach do 17-18V gdy dobrze dołoży się do przysłowiowego"pieca") wymieniłem regulator napięcia i sytuacja nie uległa poprawie ale wręcz się pogorszyła (kontrolka ładowania pali się non stop w szerokim zakresie obrotów a napięcie utrzymuje się w granicach 12,6V )zauważyłem że w starym coś "dzwoni" jak nim potrząsnę więc go otwożyłem i zauważyłem że pękła i odpadła połówka korpusu diody(tej przylutowanej poziomo) pomiędzy dwoma szeroko oddalonymi od siebie zakończeniami układu (pomiędzy DF a B-) Jak można to naprawić (o ile można) i jaka to powinna być dioda? Czym skutkuje błędne połączenie regulatora (zamiana DF z D+)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Pozakładałeś tematy wszędzie gdzie się dało. Reklamuj albo kup następny nowy regulator(wydasz 40 dychy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie sprawą wygląda tak wujek kupił ciągnik i jak wracalismy ani razu nie zapalilo się ładowanie , cały czas przygasaly światła a dziś nie chce odpalić co jest? Alternator ? Kabel a i działy światła obrysowa główne nie działały ;) pomozecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez matix0x
      Witam!
      Mógłby ktoś wstawić zdjęcia przymocowania oraz lokalizacji czujników sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu w zetorze 7211. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

    • Przez Damianursus30
      Witajcie! 
      Jestem szczęśliwym posiadaczem Zetora 7011
      Kupiłem go niedawno i mianowicie chciałbym dojść do ładu z zegarami.
      1. Obrotomierz dochodzi max do 500 obr i dalej nic. A później albo opada i nic,albo wskazówka skacze ale tylko w przedziale "0-500 ". Mth nie nabija. A z racji tego że napęd jak i licznik sporo kosztuje chciałbym żeby ktoś mi powiedział co mogę z tym zrobić.
      2.Wskaźnik paliwa nie działa. jak przekręcę kluczyk to poziom paliwa idzie od razu 4/4.. Kontrolka paliwa też nie działa
      3.Wskaźnik temperatury wody też nie działa.Wymieniony czujnik i to samo co w przypadku paliwa pokazuje od razu max.
       
      No i właśnie to co zepsuło mi się wczoraj czyli chciałem odpalić Zetora, coś pyknęło i włącznik przestał działać . Pali tylko na zwarcie, wciskam przycisk i nic ;c
       
      Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ Zetora mam od niedawna i nie mam pojęcia za co się wziąć
       
      Z góry dzięki
×