radki1

zetor 5211 problem z ładowaniem

Polecane posty

radki1    0

witajcie

mam mały problem z moim zetorem 5211 świeci się ładowanie bez kluczyka jak sie go wciśnie to gaśnie i zapala się smarowanie tak jak to powinno wydlądać. Czy to wina alternatora???? prosze o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

sorki ale jestem tu nowy i nie miałem pojęcia że są jakieś działy :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radki1    0

u mnie stacyjka była ok, to była wina bendixu coś zwarł i poszedł alternator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

witam, mam pobobny problem w 7245tzn. pali mi sie kontrolka ładowania przy wyjetym kluczyku, wymieniłem stacyjke i nic, jak pokrece kluczykie lewo prawo to czasem zgaśnie i ppo paru minutach samo sie zapala...prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

witam kolego w moim przypadku spaliły sie 2 diody w alternatorze. Wyjmij go i daj do sprawdzenia bo to najprawdopodobniej to. Jeżeli masz probówke to posprawdzaj prąd na tych 2 kablach z wsówkami powinien być tylko na 1 jak 2 sie żaży to to poszły diody. koszt wymiany to jakieś 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konteno   
Gość konteno

witam

mam problem z takim magnetonem w zetorku 5211 objawiający się w ten sposób że alternator ładuje różnym napięciem (od 11-12V na wolnych obrotach do 17-18V gdy dobrze dołoży się do przysłowiowego"pieca") wymieniłem regulator napięcia i sytuacja nie uległa poprawie ale wręcz się pogorszyła (kontrolka ładowania pali się non stop w szerokim zakresie obrotów a napięcie utrzymuje się w granicach 12,6V )zauważyłem że w starym coś "dzwoni" jak nim potrząsnę więc go otwożyłem i zauważyłem że pękła i odpadła połówka korpusu diody(tej przylutowanej poziomo) pomiędzy dwoma szeroko oddalonymi od siebie zakończeniami układu (pomiędzy DF a B-) Jak można to naprawić (o ile można) i jaka to powinna być dioda? Czym skutkuje błędne połączenie regulatora (zamiana DF z D+)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Pozakładałeś tematy wszędzie gdzie się dało. Reklamuj albo kup następny nowy regulator(wydasz 40 dychy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TelefonyRadom    199

Witam Panowie sprawą wygląda tak wujek kupił ciągnik i jak wracalismy ani razu nie zapalilo się ładowanie , cały czas przygasaly światła a dziś nie chce odpalić co jest? Alternator ? Kabel a i działy światła obrysowa główne nie działały ;) pomozecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekm66
      witam
      mam problem z obrotomierzem - licznikiem motogodzin w moim zetorze 7045
      otóż obroty wskazuje normalnie ale motogodziny to różnie czsami potrafi "zaciąc się"i nie pracowac przez 10 i wiecej godzin a czasami kręci jak szalony
      czy jest to wina samego licznika czy tez może pradniczki przy silniku
      miał ktos taki przypadek ???
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      gdzie znajdę jest umiejscowiona pompka spryskiwacza w Zetor 7211 ??? Nie działa mi spryskiwacz i chcę na początku sprawdzić te pompkę.  
    • Przez Maniek1Excalibur
      Witam.
       
      Mam pytanko odnośnie tego przełącznika:

       
      Jaka jest średnica otworu montażowego? Czy jest on otwierany tak jak np. obejmki czy nasadzany na wałeczek? Jaka jest długość dźwigni od środka otworu montażowego?
      Rozumiem, że spełnia on funkcje narysowane na dźwigni?
       
      Pytam, bo chcę go zastosować do innego traktora, a nie wiem jak to wygląda w Zetorach.
    • Przez szakul91
      Witam. 
      Zacząłem odtwarzać elektryka przy wentylatorach i przy przelacznikach w górnym pulpicie bo ktoś strasznie namieszal nic nie działało. Problem teraz mam z przednim silnikiem od wycieraczki.  Jak prawidłowo powinny być podłączone przewody. Albo źle podłączyłem albo silnik pracuje nie prawidłowo gdyż cały czas staje w jednej pozycji i później nie da się go już uruchomić ponownie. Po rozebraniu wewnątrz jest styk który nie ma uszkodzony. Będę wdzięczny za pomoc przy rozeznanie się jak prawidłowo powinny być podłączone przewody gdyż ktoś podłączył na krótko silnik bo chyba coś szwankowalo A teraz silnik jak się wyłączy to staje w rożnych pozycjach. Przesyłam zdjęcia może komuś też się przydają.






    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, przerabiał może ktoś temat wskaźnika paliwa w Zetorku 7211 itp.
      U mnie problem jest następujący-wskaźnik po włączeniu stacyjki cały czas pokazuje na max, po wyłączeniu wskazówka opada. Od czego zacząć sprawdzanie?:D
      Z góry dziękuję. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj