Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lorddm

INSTRUKCJA do renault 103-54

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

lorddm    0

INSTRUKCJA do renault 103-54

 

bardzo potrzebuje instrukcji do INSTRUKCJA do renault 103-54

kupilem go wczoraj i potrzebuje tej instrukcji najlepiej po polsku

 

 

daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lorddm    0
Napisano (edytowany)

bede mial kilka pytan

 

1. Wszystko o obsludze podnosnika

2. Podgrzewanie swiec zarowych

3. Jak zalaczyc przedni naped (czy wogole mozna)

 

narazie tyle

 

dzieki

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomu    4

1. Jaki masz podnośnik z EHR'em czy normalny?

2. Przekręcasz kluczyk aż ci kontrolki przygasną i grzejesz z 1 min. jeśli kolektor się nie rozgrzał sprawdź czy świeca nie jest uszkodzona, albo czy prąd do niej dopływa, świeca jest żarowa czy płomieniowa?

3. napęd się załącza elektro-hydraulicznie guzikiem po prawej stronie za plecami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lorddm    0

sorry ale nie jestem specem

i nie wiem co to ehr czy normalny

 

te guziki do napedu to chodzi o te dwa guziki na blotniku?

 

do czego jest dzwignia przy lewej nodze?

mozna nia ruszac w gore i w dol

czy ona nie jest do zalaczenia napedu?

 

gdzie w woj. mazowieckim mozna kupicczesci do tego ciagnika?

 

daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

swiderskib    0

Witam.

napisz jaki jest rok tej reni bo ja od stycznia posiadam 103-54 z 1993r i na pare pytań może Ci odpowiem np:

ta dźwignia po lewej stronie co rusza sie w górę i w dół to jest od ustawiania prędkości wom (540 położenie dźwigni na środku i 1000 na górze a na samym dole chyba są zależne od biegów ale tego to nie sprawdzałem)napęd powinien się wyłączac drugim guzikiem po prawej stronie przy szybie bo pierwszy jest od koguta przynajmniej u mnie a świece to masz 1 płomieniową w kolektorze dolotowym zaraz za turbiną i grzejesz ją minimum 40 sekund przekręcając kluczyk do momentu aż zgasną kontrolki radio i wszystko co elektryczne bo przy grzaniu świecy wyłączane jest wszystko i po tych kilkudziesięciu sekundach wciskasz kluczyk przekręcasz i rura hehe a o części na mazowszu to też się zastanawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Witam.

Mam do zaoferowania instrukcję napraw(instrukcja serwisowa)do ciągników Renault produkowanych po 1981 roku z serii RS/TL/TS/TX/TZ/MI/SP/TRACFOR/Z .

Nie obejmuje silnika, schematów elektrycznych i hydrauliki. Odnosi się do modeli ze skrzyniami biegów 12x12 i 16x16.

Obejmuje modele:

95-12,

95-14/54,

103-12/52,

103-14/54,

106-14/54,

110-14/54,

113-12,

113-14,

120-54,

133-14/54,

145-14,

155-54

Najogólniej mówiąc pokazany jest demontaż poszczególnych zespołów/części oraz dane dotyczące wymiarów naprawczych i nominalnych , wartości momentów dokręcania elementów itp..

Instrukcja zawiera szczegółowe rysunki złożeniowe zespołów części (np. skrzynka biegów) jak i poszczególnych części w formacie A3. Instrukcja jednocześnie w czterech językach : francuskim, niemieckim, angielskim, hiszpańskim.

Zainteresowanych proszę o kontakt : GG 2398704 lub johnssi1121@tlen.pl .

Edytowano przez johnaas10354

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


dabrowa    0

witam mam problem z chamulcami po mrozach przepadły co mam zrobić w reni 103 54 90r z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Geo    10

Najprawdopodobniej trzeba odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jack7    0

Witam

Potrzebuję poglądowy schemat skrzyni biegów do RENI 103-54, potrzebuję się dostać do rewersu - gdzie będzie najdogodniejszy rozjazd.

Z góry dziękuję jeżeli ktoś pomoże - na forum lub na e-mail: yack77@tlen.pl

Pozdro Jack.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

izydor6280    481

o ile sie nie myle, aby dostac sie do rewersu trzeba rozjezdzac cala skrzynie, ta posrednia z rewersem jest przykrecona do glownej od srodka

cos mi sie rozniez wydaje ze powinien byc dekielek i po podniesieniu kabiny mozna przez niego cos zdzialac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez V12
      Witam
      potrzebuje szybkiej porady jak dalej postąpić
      Ciągnik poszedł na wymianę sprzęgła przy zlewaniu oleju wyleciały jakieś igiełki .
      Nie wiem czy rozbierać skrzynię i szukać wiadomo to poważna i kosztowana robota ogólnie brak częsci
      Pod obciążeniem w skrzyni nic nie pukało ani wyło , biegi nie zgrzytają , jedyny hałas to stuk przy gaszeniu i trochę rzęzi na 4 biegu na reduktorze ale to tylko na małych obrotach powyżej 1200 obr sie wycisza
      Biorę pod uwagę że może ktoś kiedyś robił skrzynie i dobrze nie wyczyścił pozostałości
      Może ktoś z Was zna objawy rozsypanego łożyska igiełkowego w takiej skrzyni
      Pozdrawiam
×