Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

najlepiej jakbyś skontaktował się z kimś z serwisu, chociaż jak znam ludzi z serwisów, to oni najczęściej każą przjechać i podłączyć się pod komputer, a to kosztuje ok. 200zł. a tak naprawde oni mają książki kodów i po numerze mogą powiedzieć co to za błąd

Opublikowano

najlepiej jakbyś skontaktował się z kimś z serwisu, chociaż jak znam ludzi z serwisów, to oni najczęściej każą przjechać i podłączyć się pod komputer, a to kosztuje ok. 200zł. a tak naprawde oni mają książki kodów i po numerze mogą powiedzieć co to za błąd

HEj, Też mam książkę od niego a nie będę im nic płacił bo traktor ma dopiero 2 miesiące, i 20 mth :)

 

Tak się pytam, tylko, wiem że nie wpływa to na możliwości traktora, i można z tym jeździć tylko to ciągłe pikanie troszkę denerwuje :) a związane jest to coś z olejem w skrzyni, coś że za zimny, tylko raczej po 2 godzinach pracy jest już chyba rozgrzany a jemu i tak się przypomina i pika <lol>

Opublikowano

Co prawda mam agroplusa, ale widzę że z tymi DF to jest podobnie. Serwisy albo się nie znają albo umywają ręce wszystko tłumacząc niską temperaturą oleju w skrzyniach. Moim zdaniem rozgrzewanie oleju jest wierutną bzdurą. Przy -20 stopniach olej nigdy się nie rozgrzeje do +40 a nawt do +10 po godz pracy na postoju.

 

U mnie pojawił się błąd T70 ciągnik w pewnym momencie zatrzymuje się. Bieg włożony, rewers do jazdy włączony a cięgnik stoi.

Popatrzyłem, posprawdzałem i okazało się, że pedał sprzegła ma ogranicznik, który ogranicza ruch powrotny pedału do góry po puszczeniu nogi. Ogranicznik poluzował się i sprzegło podnosiło się wyżej niż powinno i ciągnik stawał (komunikat błąd T70). Dokręciłem ogranicznik i jest ok.

Błąd I 18 to u mnie - czujnik temperatur zwarcie masy, może zawilgocony albo zabrudzony.

Opublikowano

No teraz po ok, 15 mth pracy błąd pojawia się sporadycznie i tylko wtedy gdy zmieniam biegi pod obciążeniem :) więc raczej nie była to wina zimnego oleju bo teraz przy -20 po odpaleniu jest cisza i nic nie pokazuje :)

Opublikowano

jak kiedyś mi sprawdzali w książce błędów właśnie numery błędów jakie mi wyskakiwały to jest też tak ze pod jednym numerem może być kilka drobnych awarii np. zawilgocone wtyczki i nie łączą dobrze jakiś czujnik się rozłancza i już błąd i różne takie :)

Opublikowano

Nr 18 to zanik cisnienia oleju w skrzyni biegów,najpierw sprawdz filtr ,wymien olej a jak to niepomorze to cos sie dzieje niedobrego w skrzyni nie ignoruj tego błędu.Powodzenia

Opublikowano

mam taki sam problem z R6 110km jest to bład słabego cisnienia oleju w skrzyni biegow najczensciej wystempuje przy nie umiejentnej zmianie biegów byl serwisant z jackowa i nic nie zrobil wymienil filtry oleje czujnik ciśnienia i nic potrafi czasem przepracowac caly dzien i nic a czasem tylko ruszysz i zła zmiana pół biegu i zapali sie ale jak roskrencisz do 1400 obrotów to gasnie

Opublikowano

Co to takiego jest "nie umiejentnej zmianie biegów", bo w instrukcji nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę, że takie tłumaczenie to tylko wymysł niedouczonego serwisanta, który nie potrafi usunąć usterki?

Opublikowano

T18 to niskie ciśnienie w skrzyni biegów (na płytach elektrozaworów ) do sprawdzenia stan oleju, czujnik ciśnienia i czy nie wyrzuciło jakiegoś elektrozaworu z widełek a dalej to już skrzynia oczywiste po pomiarach ciśnień na portach.

 

A T17 w serii 5120- to czujni fotela operatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v