Witus

Błąd numer 18

Polecane posty

Witus    0

Takie pytanko czy mieliście z nim doczynienia kiedyś w agrotronach ?


DF k610 , Fortschrit ZT 303 , Ursus c385 , Ursus c360 x2 , Ursus c330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    30

najlepiej jakbyś skontaktował się z kimś z serwisu, chociaż jak znam ludzi z serwisów, to oni najczęściej każą przjechać i podłączyć się pod komputer, a to kosztuje ok. 200zł. a tak naprawde oni mają książki kodów i po numerze mogą powiedzieć co to za błąd


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witus    0

najlepiej jakbyś skontaktował się z kimś z serwisu, chociaż jak znam ludzi z serwisów, to oni najczęściej każą przjechać i podłączyć się pod komputer, a to kosztuje ok. 200zł. a tak naprawde oni mają książki kodów i po numerze mogą powiedzieć co to za błąd

HEj, Też mam książkę od niego a nie będę im nic płacił bo traktor ma dopiero 2 miesiące, i 20 mth :)

 

Tak się pytam, tylko, wiem że nie wpływa to na możliwości traktora, i można z tym jeździć tylko to ciągłe pikanie troszkę denerwuje :) a związane jest to coś z olejem w skrzyni, coś że za zimny, tylko raczej po 2 godzinach pracy jest już chyba rozgrzany a jemu i tak się przypomina i pika <lol>


DF k610 , Fortschrit ZT 303 , Ursus c385 , Ursus c360 x2 , Ursus c330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jankris    12

Co prawda mam agroplusa, ale widzę że z tymi DF to jest podobnie. Serwisy albo się nie znają albo umywają ręce wszystko tłumacząc niską temperaturą oleju w skrzyniach. Moim zdaniem rozgrzewanie oleju jest wierutną bzdurą. Przy -20 stopniach olej nigdy się nie rozgrzeje do +40 a nawt do +10 po godz pracy na postoju.

 

U mnie pojawił się błąd T70 ciągnik w pewnym momencie zatrzymuje się. Bieg włożony, rewers do jazdy włączony a cięgnik stoi.

Popatrzyłem, posprawdzałem i okazało się, że pedał sprzegła ma ogranicznik, który ogranicza ruch powrotny pedału do góry po puszczeniu nogi. Ogranicznik poluzował się i sprzegło podnosiło się wyżej niż powinno i ciągnik stawał (komunikat błąd T70). Dokręciłem ogranicznik i jest ok.

Błąd I 18 to u mnie - czujnik temperatur zwarcie masy, może zawilgocony albo zabrudzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witus    0

No teraz po ok, 15 mth pracy błąd pojawia się sporadycznie i tylko wtedy gdy zmieniam biegi pod obciążeniem :) więc raczej nie była to wina zimnego oleju bo teraz przy -20 po odpaleniu jest cisza i nic nie pokazuje :)


DF k610 , Fortschrit ZT 303 , Ursus c385 , Ursus c360 x2 , Ursus c330M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

jak kiedyś mi sprawdzali w książce błędów właśnie numery błędów jakie mi wyskakiwały to jest też tak ze pod jednym numerem może być kilka drobnych awarii np. zawilgocone wtyczki i nie łączą dobrze jakiś czujnik się rozłancza i już błąd i różne takie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Nr 18 to zanik cisnienia oleju w skrzyni biegów,najpierw sprawdz filtr ,wymien olej a jak to niepomorze to cos sie dzieje niedobrego w skrzyni nie ignoruj tego błędu.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vetyver    0

mam taki sam problem z R6 110km jest to bład słabego cisnienia oleju w skrzyni biegow najczensciej wystempuje przy nie umiejentnej zmianie biegów byl serwisant z jackowa i nic nie zrobil wymienil filtry oleje czujnik ciśnienia i nic potrafi czasem przepracowac caly dzien i nic a czasem tylko ruszysz i zła zmiana pół biegu i zapali sie ale jak roskrencisz do 1400 obrotów to gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Co to takiego jest "nie umiejentnej zmianie biegów", bo w instrukcji nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę, że takie tłumaczenie to tylko wymysł niedouczonego serwisanta, który nie potrafi usunąć usterki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

To faktycznie trafiacie na kiepskich mechaników bo te przekładnie miały wady i potrafiły sypać się już po 2-2,5tyś przebiegu.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    308

i z tego powodu nie może trafić się usterka ? Prawda jest taka, ze im wcześniej zostanie usunięta tym z pewnością jest taniej dla kieszeni klienta...


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    0

T18 to niskie ciśnienie w skrzyni biegów (na płytach elektrozaworów ) do sprawdzenia stan oleju, czujnik ciśnienia i czy nie wyrzuciło jakiegoś elektrozaworu z widełek a dalej to już skrzynia oczywiste po pomiarach ciśnień na portach.

 

A T17 w serii 5120- to czujni fotela operatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez Nismo
      Witam jestem posiadaczem DXa 3.70 od kilku lat. W ostatnim czasie bardzo pogorszyło się urzytkowanie skrzyni biegów.
      A dokładnie to problem tkwi w tym że nie wchodzą biegi płynnie jak kiedyś. Najgorzej jest z drążkiem od biegów R M L H (bardziej używany od drążka 1234 ). W ostatnim czasie naprawiłem drążki od biegów. Kulki w nich były pościerane, ale nie pomógł zabieg. Coś by mogła być przyczyną? Synchronizatory?
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez zacx18
      Mam problem z ciągnikiem Deutz agroplus 100 , a mianowicie brakuje mu mocy , filtry , przewody paliwowe pompka zasilająca sprawdzone , dodam tylko że wygląda na to że dostaje mniejszą dawkę paliwa bo wcześniej gdy miał moc to temperatura cieczy chłodzącej była powyżej normy , a teraz gdy niema mocy temperatura jest w normie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj