Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Mam taki problem z ciągnikiem gdyż bardzo długo kręci zanim zapali lub aku padnie.Tak jakby paliwo nie dochodziło. Ale sprawa się zmienia jak napsikam "plaka" do filtra powietrza Odpala prawie od razu . Nie wiem co jest przyczyną przewody ok filtry również . Może coś z pompą paliwową ? Lub paliwo ? Bo kiedy stało na dworze przy mrozie około -15 stopni to osadzało się na dole bańki coś białego myślę że to może być parafina.

Opublikowano

owszem, wytracila sie parafina z zimna. jaki to ciagnik? on tak pali caly czas czy tylko teraz w zimie? jesli caly czas to moze byc zuzyta pompa i cofa sie paliwo albo nie dostaje wlasciwej dawki startowej. moze byc tez przestawiony rozrzad o jeden zabek wtedy jest przyspieszony albo opozniony zaplon

Opublikowano

Ja do paliwa dolałem specjalnego płynu i wyciągam na noc akumulatory, gdyż ojciec się pytał faceta, który prowadzi akumulatory i powiedział że należ wyciągać akumulatory na noc poniżej -5stopni gdyż tracą one 70% mocy ;) i to też może być tym spowodowane

Opublikowano

Witam . @BusteR Ztymi akumulatorami to ten gościu przesadził , to w skandynawi albo w kanadzie prawie wszyscy latali by w rękach z akumulatorami , a tego niewidziałem .Na zimę powinno się zabezbieczyć akumulator specjalnymi okrywami , ja stosuję zwykły syropian i jest ok .

@piasek186 jeżeli niemiałeś latem taki trudności z zapaleniem to może być wina paliwa ,ale sprawdził bym też końcówki wtryskiwaczy mogą lać .

Opublikowano

Koledzy u mnie w 360 i 385 akumulatorów nie wyciągam nic się nie dzieje zawsze w 360 naleje ciepłej wody i włączę krótkie światła na chwilkę potem odpala od 1 razu 380 to na 30min podłączę grzałkę i też pali ok

Opublikowano

Z tym wyjmowaniem akumulatora przy -5 mrozu to przesada. U mnie w c-330M, c-360-3p i Farmerze 8244c2 przez całą zimę siedzą akumulatory w ciągnikach i nigdy nie ma problemu z odpaleniem. Ursusy zalewa się gorącą wodą a Farmer jest na płynie i jest git. Akumulatory wyciągam jedynie na zimę z Bizona i kładę w ciepłe miejsce (ale to tylko dlatego, że przez całą zimę nie jest odpalany)

Opublikowano

Przed odpalaniem przepompuj ręczną pompką. Jeśli będzie poprawa, to spada ciśnienie w zasilaniu pompy wtryskowej, tzn. nie trzymają zaworki w pompce zasilającej i paliwo cofa się do zbiornika. Nie doczytałem - jaki to ciągnik?

Opublikowano

Dziękuje za odpowiedzi . Pompa nie dawno była regenerowana. Wina aku na pewno nie bo takto by wcale nie kręcił albo słabo . Latem dobrze pali . Najprędzej wina paliwa. Jeszcze raz dziękuje . Temat można zamknąć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v