Skocz do zawartości
Mateo13

MAM problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mateo13    0

Mam problem kolega (sąsiad) zgubił mi łyżkę rozlewną do beczkowozu :angry: Może macie jakieś pomysły :lol: na zrobienie takiej (podobnej) łyżki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor6340    1
Mam problem kolega (sąsiad) zgubił mi łyżkę rozlewną do beczkowozu :angry: Może macie jakieś pomysły :lol: na zrobienie takiej (podobnej) łyżki??

 

Jak zgubil to niech dorabia lub odkupuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


andrzej2110    529

też tak uważam jak koledzy. Odemnie kiedyś jeden pożyczył wał i miał odprowadzić tego samego dnia lub następnego. nie odprowadził. przyprowadzał kilka dni później . jak się przyjrzałem to był założony nowy pierścień. widocznie popsuł i zeszło mu z naprawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

misiek10    1

j/w.

 

jak ktos cos pozycza od kogos, to on przejmuja odpowiedzialnosc za szkody zdzialane tym urzadzeniem, jak i zadane samemu urzadzeniu.

 

popsul, niech naprawia. proste. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbina    9

"Dobry zwyczaj nie pożyczaj",można kupić gotowy rozlewa,super rozlewa ale koszt to ok. 700-1000zł,to niemałe pieniądze,jak masz małą średnice króćca to można zrobić zwyczajny talerz z blachy 3mm i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


balzik1    0

www.big-stal.pl sklep z cześciami do beczkowozów zamów łyżke a ten co zgubił niech płaci pozdro <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klama    4

Niewiem czy zwróciłeś uwage na daty, ale te posty sa z 2007 !! Kolega chyba poradził sobie z tym problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez KAROL0905
      Zastanawiam się nad zakupem beczki ok 5-6 tyś l i nie wiem którą firmę wybrać?????????? Ceny są podobne i nie wiem co robić poradźcie i piszcie posty!?!?!?!
      Połączone (Joskin vs Meprozet)
    • Przez LipaK97
      Witam. Piszę do was z prośbą, w najbliższym czasie planujemy zakup nowego beczkowozu z osią pojedynczą do 5000 L, jakie firmy + modele byście polecili z podanych poniżej, bądź może i nawet inne. Ogółem beczkowóz miałby pracować z MF 5611. Nasz wybór oscyluje pomiędzy : 
      - Joskin MODULO2 5000 ME (cenowo podobno w granicach 33 tyś. netto, chodź nie jest to 100% informacja)
      - Meprozet Kościan PN - 50 (cenowo ok. 22800 tyś. netto) 
      - POMOT 5000L (dokładnej ceny jeszcze nie znamy)  
      Bardzo proszę o fachowe doradztwo w wyborze z uzasadnieniem jeżeli to możliwe. Chcę dodać, że niestety nie znam się na beczkowozach, dlatego też pytam właśnie Was o opinie. 
    • Przez damian19321
      Cześć jaką polecacie wóz asenizacyjny 10000l na tandemie, wóz będzie w 95% jeździł jedynie po drogach na pole będzie wjeżdżał sporadycznie. Będzie go ciągała kubota m110gx (115km)
    • Przez kristoph34
      Witam, mam pytanie dotyczące firm zajmujących się przetaczaniem obudowy pompy, bo jak ją rozebrałem to są już porobione rysy wyczuwalne "pod palcem" więc nie ma mowy o szczelności. Zawsze naprawiałem pompy w okolicach Oświęcimia ale już ten zakład nie istnieje i nie wiem gdzie dokonują takich zabiegów. Najlepiej gdyby był jakiś zakład w małopolsce, ale będę wdzięczny za adresy nawet z poza tego województwa. Z góry dzięki, POZDRAWIAM.
    • Przez szopen
      Witam. Potrzebuję informacji na temat regeneracji pompy Joskina 8000. Konkretnie chodzi mi o gładź korpusu, w mojej są już lekkie pofałdowania i zdarza się że łopatka się złamie. Zastanawiam się czy przyczyną nie są właśnie te pofałdowania i czy stoczenie ich pomoże czy korpus trzeba wymienić?
×